KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مه پاره

شیرین لبی شیرین تبـار               مست و مـی آلود و خمار

مـه پـاره ای بی بند و بار               بـا عشوه های بی شمار

هم کرده یـــاران را ملـول               هـم بــرده از دلهــــا قـــرار

مجموع مـه رویـــان کنــار               تـو یــار بــی همتـــا کنــار

زلفت چو  افشان میکنی               مــا را پریشـــان میکنــی

آخــر من از گیســوی تــو               خـود را بیاویــــزم بــــه دار

 

 

 

 (( داشتم گوش میدادمش گفتم یه تیکه اش رو بزارم.همین))

نظرات 6 + ارسال نظر
سید حسین هاشمی دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 05:20

http://www.semahal.net/g.htm?id=34902
اینو توصیه می کنم شدیدا

فوق العادست

کلا آلبوم سرزمین بیکران خیلی زیباست
مثل بقیه ی کارهاش

بسیار متشکرم

کیارش مظفری دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 10:18

سایه های بی هویت من
هر روز قد می کشند و کوتاه می شوند
اما من باید تمام مدار زمین را بچرخم
می خواهم روزی تمام دنیا را به یاد آورم
باید تمام جاده های خاکی را حفظ کنم
به قول الهام ؛
چقدر راه نرفته در من است
.
پشت سرم هستی یا نه
؟!!

پشت سرم را نگاه نمیکنم!
آماده ی دویدن شدم و با تمام قوا دویدم میان تمام خود گم کردگی ها...
من اینجام...توام عزم دویدن کن

مهدی اصغری دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 10:35

زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم
ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم
...
زلف را حلقه مکن تا نکنی در بندم
طره را تاب مده تا ندهی بر بادم

بسیار تشکر

رویا دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 14:43

ساعت انتشار پست
هانیه جان مشکوک میزنی.

مشکوک نیس
علتش:((رسیدن ساعت خواب از ۱۲ به ۴ ساعت در شبانه روز))

رضا معمار سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 01:06

جالب بود.....
ولی با آخرش موافق نیستم..نه دیگه تا این حد..

گاهی در همین حد هم میرسید

هوداد مسلمی نژاد - کامپیوتر سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 15:52

قشنگ بود میسی

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد