KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تاریک دل

 می خوام رها بشم اما 

 

                                     دل من نمی ذاره 

                            

نمی دونم کجا می رم 

 

                                   ته این جاده بن بسته......   

  

 

 

                                                        خدایاااااااا..........

                                       

                     

به تاریکی گرفتارم 

  

شبم گم کرده مهتابو 

  

بگیر از چشمای کورم 

 

عذاب کهنه ی خوابو   

 

چرا گریم نمی گیره 

  

                                    مگه قلب من از سنگه 

 

                                     خدایا من کجا می رم 

  

                                     کجای جاده دلگیره 

  

                                  می خوام رها بشم اما 

 

                                     دل من نمی ذاره 

                            

                                    نمی دونم کجا می رم 

 

                                   ته این جاده بن بسته......   

  

 

 

                                                                                      خدایاااااااا..........        

نظرات 1 + ارسال نظر
هانیه کرمی جمعه 6 آذر 1388 ساعت 01:14 http://arnavaz.net

هرچی فکر میکنم یادم نمیاد اما فکر کنم سعید شهروز آهنگشو خونده .

؟؟

نه این متن آهنگ تیتراژ دوم سریال دلنوازانه که آهنگ سازش هم محسن یگانه بوده ولی هیچ اسمی ازش آورده نشد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد