KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جنازه کردان هم شانس نیاورد

این کمال هم نشین چه میکنه

اگه مثل کردان آکسفورد میرفتن آمبولانس AMBOOLANSE نمینوشتن
درستش :AMBULANCE

نظرات 7 + ارسال نظر
حمید توکلی سه‌شنبه 3 آذر 1388 ساعت 21:22

در زمان حیات به اندازه ی کافی از کردان نقد کردیم اما حالا شاید وقت مناسبی برای این کار نباشد...
ممنونم، موفق باشی!

ک سه‌شنبه 3 آذر 1388 ساعت 22:09

خیلی باحال بود

حیدری سه‌شنبه 3 آذر 1388 ساعت 22:49

سلام. مسخره کردن میت نباید کار جالب یا خنده داری باشه ولی شما راحت باش

شایان شهسواری سه‌شنبه 3 آذر 1388 ساعت 22:49

خیلییییییییی توپ بود. یهو چنان قهقهه ای زدم که مامانم از تو آشپزخونه ترسید بدو بدو اومد فکر کرد سکته رو زدم
مرسی

محمدحسین باقری سه‌شنبه 3 آذر 1388 ساعت 23:14

ما که آخر نفهمیدیم کی راست میگه ولی جالب نیست تنش رو توی قبر بلرزونیم

الف چهارشنبه 4 آذر 1388 ساعت 08:52


چطور تن همه رو شما تو گور می‌لرزونید به کردان که می‌رسه نباید لرزیده بشه ... یک آدم متقلبی که فقط خدا می‌دونه با تک تک مدارک جعلیش چقدر از این مردم و مملکت چاپیده ...
خدا رو شکر یکی یکی دارند کم می‌شن ...
مگه اینکه فقط خدا به دادمون برسه ...

دست شما هم درد نکنه آقا سید عباس

سید عباس ال طعمه چهارشنبه 4 آذر 1388 ساعت 11:05

۱-من که نگفتم کردان اینجوری اونجوری که بد باشه فقط گفتم حتی امبولانسش هم مشکل دار بود
۲-من فقط یک عکس با مفهوم گذاشتم.نه دسکاری کردم نه چیزی ماله سایت مهر
۳-من هم خوب میدونم مرده و نباید ....
پس لطفا یاد اوری نکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد