KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

زمانی که سریال Lost با سماق می آید

Peter Sciretta درباره لاست مینویسد؛ در دنیای فیلم و کتاب و تلویزیون چیزی وجود ندارد که من به اندازه لاست پیگیر آن بوده باشم. حالا زمانی که شما امیدوارید تا هرچه زودتر فصل نهایی این سریال مهیج علمی تخیلی را ببینید من خبر بدی برایتان دارم. با اینکه هنوز زمان پخش رسمی فصل نهایی سریال اعلام نشده است اما با این حال طبق اخبار منتشر شده پخش آن همزمان با بازی های المپیک زمستانی خواهد بود و این یعنی بعد از پخش اپیزود اول این فصل پخش سریال با وقفه روبرو خواهد شد. آغاز اصل ششم احتمالا از ماه ژانویه خواهد بود اما با این توقف پیش آمده ادامه آن در ماه مارچ از سر گرفته خواهد شد. حالا بعد ارز خوندن این خبر می تونید بنویسید لعنت به المپیک :دال

براتون تریلر های این فصل رو می زارم:


تریلر 1

تریلر 2


دوستان براتون پوستر های این فیلم رو هم می زارم:




و از این لحظه می توانید سماق بمکید تا ماه مارچ همون اسفند خودمون :دال
منبع


نظرات 3 + ارسال نظر
محمدحسین باقری شنبه 30 آبان 1388 ساعت 21:52

بله متاسفانه جز قسمت اول تاریخ پخش قسمت های دیگه مشخص نیست چه بسا اصلا به طور کامل به تعویق بیفته

کیارش مظفری شنبه 30 آبان 1388 ساعت 22:53

: دال

پریسا-۸۸ دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 00:39

سلام.بچه ها من هرچقدر سعی کردم این سریالو با کیفیت خوب پیدا کنم نتونستم.کسی می تونه کمکم کنه.میدونم خیلی عقبم

سلام
برای تهیه ی این سریال و آگاهی از نحوه خرید این سریال با پست الکترونیکی: mhoodad1369@gmail.com
این سریال در 28 DVD و در قالب 5 فصل موجود است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد