KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بدون عنوان

دیدم کسی کنار چراغ روشن آیدی اش نوشته بود " مشغول هضم سیزدهم آبان "  با دیدن این گزاره، حالت تهوع و چندش خاصی به من دست داد. حالا بعد از چندین روز ، این نوشته را فقط برای این می نویسم که به خودم اثبات کنم که حق با من است و سیزدهم آبان، قابل هضم نیست. درست همان طور که فاجعه ی هیروشیما نیست! هنوز تا مهلت باقی است، شتاب می کنم تا خود را در امان بدارم و از بهشت، به طور کلی چشم بپوشم. این بهشت، به اشک های آن شکنجه دیدگان نمی ارزد!

فئودور داستایفسکی

نظرات 9 + ارسال نظر
کیارش مظفری شنبه 30 آبان 1388 ساعت 18:01

عینک من سخت با مال شما فرق دارد و مال شما نیز با یک دیگر فرق دارد ...

رویا شنبه 30 آبان 1388 ساعت 20:29

این بهشت به اشکهای ان شکنجه دیدگان نمی ارزد

همکلاسی گرامی، از شما تقاضا می شود، به بند ب-9 قوانین توجه نمایید .

پست شما توسط مدیریت همکلاسی چرکنویس شده است ، بدیهیست پس از اصلاح می توانید آنرا دوباره منتشر کنید.

**** *** *** اید .

حسین رنجبر یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 00:11

دوست مهربان چقدر از آرامش خاطر تو و از تفکر صحیح و
عاقلانه ات لذت بردم. پست تو آن قدر در من اثر دارد که اگر صدها کتاب
بخواندم آنچنان مجذوب نمی شوم.
تو پرده تاریک بدبینی را از پیش چشم های من برداشتی تا با خواندن پست ات همه گذشته ها ٬پیش چشم آمد گذشته ای که مالامال از خاطرات تلخ و شیرین است.
ما که هیچ وقت به خاطر نداریم شما عینک زده باشی !
آفتابی اش را چرا ! ولی طبی اش را نه خیر !

سید حسین هاشمی یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 00:44

شاید منظورتو در مورد بهشت متوجه نشدم ولی

با
این بهشت، به اشک های آن شکنجه دیدگان نمی ارزد!
موافق نیستم

هر چیزی بهائی دارد

اگر به هدفم ایمان داشته بام، سخن از اشک و درد که سهله جان هم در درجه ی دوم اهمیت قرار می گیره


البته هر کس می تونه تعریف خودش رو داشته باشه!

شاهد حوادث تلخ و تکان دهنده ای بودیم!
اما من دستاوردهای مثبت کم ندیدم

شاید سالها باید می گذشت تا مردم خیلی چیزها رو لمس کنند که خدا رو شکر امروز به سختی و با پوست و گوشت و استخون لمس کردن و هنوز هم جای بسیاریشون مونده!

همینطور از تاثیراتی که روی آن شخص یا اشخاصی که خوش خوشان به گذران می پرداختند و گزارشات رو می دیدند و کیف می کردند

در حالی که امروز مجبور شدند عینک بزنند و یکمی از رویایی که از جمهوری! اسلامی ساخته بودند خارج شوند و به واقعیت نزدیکتر بشن

شنیدم در یکی از تظاهرات های صورت گرفته ، ایشون رو با هلی کوپتر(بالگرد) بر فراز جمعیت انبوه معترض بردند و ایشان بصورت مستقیم شاهد برخوردهای صورت گرفته با مردم بودند و این خود اتفاق مبارکی بود

بهشت را به بها دهند عزیز


نزدیک غروب آفتاب است
من صبح را دوست دارم

حسین رنجبر یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 03:32

تو دیگه خفه شو مرتیکه جاسوس خودفروش(خودت با این چرت و پرت هایی که گفتی باعث شدی لحن من عوض بشه !)

آقایون توجه داشته باشن ما آب ازسرمون گذشته کسی خودشو قاطی نکنه !

تفهیم شد؟

چرا مزخرف میگی سید ؟

عزیزان من مصالح مملکت در صلح و ترک مخاصمه است.

اگه مصالح مملکت توو این ذلته ٬

تُ[ ] ف به این مصالحو و خـــــــــــاک بر سر این مملکــــــــت !!!

و اونایی که فیلم می فرستن واسه بی بی سی و سیاوش اردلان و دار ودستشــ ...

فرمانی که جان و مال و ناموس ملتو تقدیم دشمن می کنه همون بهتر که نباشه.

به اندازه کافی شنیدیم سید !

حالا شما گوش کنید!

ما میگیم اشغاگر ٬ اشغاگره هههههههه !

"روس و اینگیلیس و آمریکا نداره ! "

امروز روزه امتحانه! ...

هر کس غیرت داره و به قسم خودش پایبنده بسم ا...

یا ما سر خصم را بکوبیم به سنگ

یا او سر ما به دار سازد آونگ !

حسین رنجبر یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 03:56

سخت نگیر بالایی شوخیه ٬ داشتم یه فیلم تاریخی می دیدم ٬ این دیالوگا بینشون رد و بدل می شد ٬ مِ مَنظورمم از سید یه سید دیگه بود ٬‌ولی کاش قضیه به همین سادگیی بود که تو میگی کیارش خان.

دیگه حتی یه فشنگم نداریم.بچه ها تا دیر نشده برگردین ... تورو خدا برگردین

دیدار به قیامتـ ...
کاش می شد عقربه های زمان رو به عقب برگردوند./ ولی خوبی زمان همینه ...

هانیه کرمی یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 10:21 http://arnavaz.net

تازگی ها خیلی نافرم بهشون تیکه میندازیا!!
اگه بفهمن چی میگی قسمت نظراتت از جنگ هسته ای بدتر میشه!
نمیگم بسته بنویس! چون همین جوریش هم تیکه ات رو انداختی

ارزش گذاری ارزش ها به سبک شخصی...!

البته ُ ولی خیلی از دوستان سخت میگیرند ..

رویا IT یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 12:29

آره نمی ارزه انصافا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد