KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آهنگ من کجاست؟؟؟؟؟؟

پیش نوشت:جان فرزندتان از این پست برداشت سیاسی نکنید.

پیش نوشت1:اگه ماشین دارید با دقت رانندگی کنید تا بچه مذکور در بالا یتیم نشود.


مدتیست که چیزهای زیادی در این حوالی گم میشود.

اواخر بهار بود اس ام اس ها برای مدتی گم میشدند، ناگهان پس از گذر اندی عده ای مدعی شدند رای شان گم شده که الله و سایر مخلوقات اعلم یه سری هم اعلم ولی به روی مبارک نمیاورند و به کار خود ادامه میدهند. بعد اومد نمره های ما تو دانشگاه گم شد. بعد از اینکه تو دانشگاه یه سری کفش به هوا بلند شد ظاهرا دو تا از همکلاسی هامون هم گم شدن که اینو انا اعلم too. تا اینکه امشب یه حادثه ای رخ داد که یه چیز دیگه هم گم شد...

جای دوستان خالی امشب بعد از حدود 1 سال مجددا نازل شدیم به کنسرت حاج آقا یگانه. زمان کنسرت ساعت 6 یعد از ظهر بود و ذکر شده در پشت بلیط خواندیم که:

1)از آوردن کودکان زیر 5 سال خودداری کنید. (که خدا رو شکر پر بود از کودک زیر 5 سال)

2)از فیلم برداری و عکس برداری خودداری کنید.(خدا تمام گوشی های همراه را به 1100 تبدیل گرداند که دیگه این بند از تذکرات حذف گردد)

بزرگیtell me  علیه رحمه:"همه جیمون باید به همه چیمون بیاد". در راستای حرف این بزرگ دیگه واسه این یه مورد ذهنمو درگیر نکردم چون ما ایرانی ها همیشه ثابت کردیم که بزرگترین متقلب های دنیا هستیم(دور از جون).

3)کنسرت راس ساعت آغاز میشود و درب 15 دقیقه قبل از شروع بسته خواهد شد لذا زود بیاین جان مولی.


من هم به همراه خودم تنهایی خیلی متمدنانه راهی شدم و ساعت 5:35 رسیدم اونجا. خیلی با کلاس رفتم بلیطمو نشون دادم رفتم تو .صندلیمو پیدا کردم.نشستم.هر دوطرفم صندلی خالی بود.چرا؟؟ god knows. خیلی هیجان زده که ببینم امسال چجوری میشه کنسرت محسن یگانه.

ساعت هی رفت جلو دیدم نه خبری نیست ملت شهید پرور هم ساندویچ میخوردن در حد لالیگا(چون هایدا بود اگه آیدا بود میشد لیگ جزیره).خلاصه ساعت 6:25 صبر ایوب بنده لبریز شد رفتم رو یکی خالیش کنم.یکی از دوستان برگزارکننده رو یافته گفتم:

دوست من یمدونی چرا میگن هر سال دریغ از پارسال؟؟

-چرا؟؟

-چون پارسال 6:20 شروع شد. امسال ساعت 6:35 شده هنوز خبری نیست.

-دوستان زحمت کش ما در اداره ارشاد تشریف آوردن مجوز 3 تا آهنگ رو لغو کردن داریم تلاش میکنیم که مجوزشو بگیریم.


سرتون رو درد نمیارم خلاصه که ساعت 6:45 کنسرت شروع شد. ملت همیشه در صحنه در طی کنسرت اربده کشان خواستار دو آهنگ 'اسکله'و'بار و بندیل' گشته جناب یگانه به بازوی چپ خویش نیز نگرفتند(ذکر چپ صرفا به این دلیل بود که به قلب نزدیک تر بوده سریع تر میکشد فرد مذبور را وگرنه انتخاب کتف آزاد است).یهو وسط کنسرت دیدن که نه دیگه فریاد مردم به جاهای باریک کشیده کم مانده که به تهدید امنیت ملی و حرف های سیاسی بکشد. فرمودند:ارشاد مجوز نداده سعی داریم درستش کنیم.(با ادبیاتی متفاوت تر). خلاصه اواخر کنسرت یه آقایی تپل تر از من آمده در  درب گوش محسن خان یگانه دق الباب کرده و فرمودند:............ . (در گوشی بود نشنیدم). بعد آقای یگانه فرمودند که مجوز بار و بندیل داده شد. ملت در صحنه به سقف و سایر دیوارهای سالن اثابت کرده محسن نیز آهنگ را خوانده و کنسرت به خوبی و خوشی به پایان رسید.

اما نتیجه گیری من از این کنسرت در چند بند خلاصه شد.

1)رای و همکلاسی و sms واینا گم بشن به ما چه ولی آهنگ من کجاست؟؟؟(my 2 songs are lost).

2)اگه میخواین واسه آهنگاتون مجوز بگیرین بزارین شب کنسرت راحت تره.

3)چجوری یه آهنگ 2 ساله تو کنسرت خونده میشه و در قالب سی دی هم در دست ملت میباشد ولی یهو مجوزش لغو میشه؟داشتم فکر میکرده که اگه قرار بود گسترده تر از کنسرت باشه الان یهو همه سی دی های محسن یگانه باید بصورت خودکار منحدم میشد.

4)این نابسمانی مسئول ندارد. چون مسئول نابسامانی خواجه نصیر هم پیدا نشد که ما امروز از ساعت 1 منتظر استاد دیجیتال بودیم زحمت کشیدن ساعت 1:45 وارد دانشگاه شدن.



پیش پ.ن:اینکه گاها در متن اصطلاحات انگلیسی  میبینید گفتم بشه شبیه سایت محتوا احساس غریبگی نکنید با متن.

پ.ن:استاد فیزیک 2 از نوامبر سال 2008 گم شده اند از یابنده تقاضا میشود استاد مذکور را به آدرس تهران میرداماد غربی پلاک خاجه نصیر پست کند یا به آدرس admin@khaje.com ایمیل کرده دانشگاهی را از نگرانی درآورد.

پ.ن2:کسی میدونه من که درسم ثبت نام نشده تو سایت محتوا از کی میتونم بگیرم؟؟؟ دانشگاه فرمودند مشکل خودته. پس اینجانب به روش خودم سعی میکنم حلش کنم با تشکر از مسئول آموزش خاجه نصیر مشکی مدیر گروه خاجه نصیر صورتی و کلا خانواده نصیر و دوستان(بر وزن یوگی و دوستان).


متذکر میشوم این متن به هیچ وجه سیاسی نیست منو به هیچ کس وصل نکنید من مستقل کار میکنم.



                                                                                                 یا حق

نظرات 6 + ارسال نظر
سید حسین هاشمی شنبه 30 آبان 1388 ساعت 01:50

به جون سه تا بچم هر چی زور زدم سیاسیم نشه ، نشد!

الغرض که برادرا زیاد تقصیر نداشتن در این دو مورد!
در مورد آهنگ اول باید حرکت گذاری صحیح صورت می گرفت
حرکت الف «اسکه» رو بصورت اُ O خوندند و خطاب به شخص خاص در نظر گرفته هم چنین بار و بندیل رو!

خدا خیرت بده!
نیک ذهن بچه ها رو درگیر نمودی!

امروز بعد از صحبت داکتر عقیق من باب اضهار نا رضایتی از چرخانده نشدن سایت محتوی توسط دانشجویان و سر ذوق آمدن ایشان از همکاری دوستان دانشجوی ترم اولی ، رندی از آن عقب نوایی بر آورد که شیخنا!
چه نشسته اید که اجنبی ها ، داکتر فیزیکمان را دو در نمودند تا برای خودشان مجازی راه اندازی کنند!

لا اقل شماره ی همراه جناب هالیدی را مرحمت نموده شاید ایشان پیدا شدنی تر باشند!

البته داکتر عقیق صدای فلانی را به بازوی چپ نیز دایورت ننمود

لیک بنده پس از بای بای نمودن با شخص مورد نظر از ایشان دلجویی نموده و خواستم تا سوال فیزیکش را از حقیر بپرسد!

اجرت با خواجه !

آیا دوست دارید که بنده را به صورت راه راه از پشت میله ببینید یا در حال نوشابه خوردن؟؟؟ پس تفکر سیاسی نکنید.
میبینیم که عن قریب است که شما را نیز به صورت راه راه ببینیم.
داکتر مذکور زمانی که ما نیز گفتیم لا اقل این moodle کث اُپن سورس سایتیست را بدهید ما برای شما فارسی کنیم البته تیمی بودیم شش نفره. فرمودند: ما به جوانان اعتماد نداریم آن هم از نوع دانشجو .
شماره هالیدی را کشف کردم.
امروز در مرکزی فرمودند که استاد 1 ماه پیش در سایت محتوا حضور بهم رسانده اند ولی من که تاریخ را 2 هفته پیش کپی کردم نوشته بود نوامبر 2008 لیکن نتیجه آن که الان سال 2009 نیست و 2008 است.
مگه من تورو گیر نیارم آنقدر سوال فیزیک بدم بپرسند از تو که پشیمان شوی.

اجرکم عندالله

مقداد شنبه 30 آبان 1388 ساعت 11:06

ابتدایا جا داره که تمجیدی از نوعادبیات شما و نگارشتون بکنم
امروز چیز هایی می شنوم که از حیرت ...
این از یگانه این هم...
شما عبات زیر را در گوگل سرچ کنید

چه کسی پیروز انتخابات ریاست جمهوری خرداد ٨٨ شد

اصلا ما روایت داریم از انبیا که هرکس شاخ در نیاورد از ما مسلمانان نیست.

قرار بود سیاسیش نکنی اخوی. :دی

حسین مالکی شنبه 30 آبان 1388 ساعت 20:16

اولا این جانیب عذر خواهی‌ بزرگی‌ به نویسندهٔ متبن که ایشالا راحت هستند بدهکارم چون این متنو من باید میذاشتم منتهی اعتبار اینترنت تمام شد اما بگذریم هنر در حل مرگ است و موسیقی در خط مقدم قربانیان این کشتار است حالا چرا ؟خیلی‌ داستان ریشه در است به همین بسنده می‌کنم که اگه قابل طلوع خورشید اگه به آسمون نگا کنی‌ آسمون روشن می‌شه بد یهو دوباره تاریک تاریک می‌شه و یکهو خورشید طلوع می‌کنه امروز تاریکی قبل سپدست

حسین مالکی شنبه 30 آبان 1388 ساعت 20:55

من از این تکنولوژی تبدیل پینگلیش به فارسی استفاده کردم غلط املایی زیاد داره خودتون ندید بگیرید

همانا وقتی کیبورد شما alt و shift دارد زبان خود را پارسی کنید تا اینگونه نگردد. این برای آن دسته از افراد است که آب میوه زیاد میخورند. من و تو که پول نداریم از وقتی یارانه حذف شده باید فارسی تایپ کنیم.

احمدIT یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 23:18

داش سعید یه روز به این خاجه های بدبخت گیر ندید روزت شب نمیشه
(البته درستش همینه )
اینو خوب اومدی:
پیش پ.ن:اینکه گاها در متن اصطلاحات انگلیسی میبینید گفتم بشه شبیه سایت محتوا احساس غریبگی نکنید با متن.

خیلی تو تیم سنای دانشگاه باشم
ولی یکم سرم الکی شولوغه
اسشالا ترم بعد

ما در خدمت شما و همه هستیم کلا.
گیر کجا بود حاج احمد.؟؟؟ دوستانه میخوایم همه چیزو حل کنیم. راستی استاد فیزیکو ندیدی؟

احمدIT دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 01:09

آخرین بار که دیدمش داشت با سیم پاور کیس کامپیوتر ور میرفت ، فکر کنم مشکل رو پیدا کرده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد