KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانلود فیلم 2012 با لینک مستقیم با حجم های 300 - 500 - 700 MB









من خودم این فیلم رو هنوز ندیدم ولی مواظب باشید اشتباهی دانلود نکنید یعنی اشتباهی یه فیلم دیگه رو دانلود نکنید


توجه کنید اینجا 2 تا فیلم هست یکی فیلم مستند و یکی فیلم سینمایی


این فیلم از سایت IMDB نمره 6.5 از 10 رو گرفته یعنی اینکه خیلی هم جوگیر نشید.


http://www.imdb.com/title/tt1190080/





حتما با برنامه مخصوص دانلود ( دانلود منجر ها ) دانلود کنید.


لینک های دانلود رو در برنامه دانلود کپی کنید





مستند فیلم نوستر آداموس ۲۰۱۲




مستند


حجم فیلم : 300MB

سرور اول - مستقیم - save target as
دانلود قسمت اول
دانلود قسمت دوم

دانلود قسمت سوم


منبع : www.bia4clip.com




دانلود زیرنویس فارسی مستند 2012






فیلم سینمایی ۲۰۱۲ با کیفیت TS




فیلم اصلی


حجم: ۴۹۹ MB

iconدانلود با لینک مستقیم

icon رمز فایل: www.magicp30.com



دانلود زیرنویس فارسی فیلم سینمایی 2012








فیلم سینمایی ۲۰۱۲ با کیفیت TS




فیلم اصلی


حجم: ۴۹۹ MB

iconدانلود با لینک مستقیم



دانلود زیرنویس فارسی فیلم سینمایی 2012





فیلم سینمایی ۲۰۱۲ با کیفیت TS




فیلم اصلی

حجم 700 مگابایتی 


دانلود پارت اول:         MediaFire    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت دوم:         MediaFire    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت سوم:       MediaFire    Rapidshare    Direct Link

 


پسورد فایل: www.downloadha.com




دانلود زیرنویس فارسی فیلم سینمایی 2012
















در مورد سریال LOST هم :







نظرات 8 + ارسال نظر
3pehr شنبه 30 آبان 1388 ساعت 01:53 http://3pehr.tk

مرسی از اینکه لینک دانلود رو قرار دادی ولی برادر این لینک ها برای فیلم با کیفیت TSRip هستش که ارزش دیدن نداره...اگه لطف کنی کیفیت بالاتری مثلا DvDrip بذاری ممنونت میشم

محمدحسین باقری شنبه 30 آبان 1388 ساعت 02:53

برادر فیلم روی پرده است حالا با همین حال کن تا بعد

تینا یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 19:22 http://www.photoromantik.blogfa.com

سلام اقای باقری.امید وارم حالتون خوب باشه وبلاگتون محشر بود.خیلی عالییییییییییییی بود.بهتون تبریک میگم.
یک سوال شخصی دارم ببخشید امیدوارم ناراحت نشید :
میخواستم بدونم که رشته ی خود شما چی هست و محل زندگیتون کجاست؟
واقعا خوش حال میشم اگه به پیام من جواب بدید.
اگه به ایمیلم بفرستید اونجا میام نگاه میکنم و اگه خواستید میام همین جا جوابمو بزارید.
خواهش میکنم جواب منو درست و راست بگید.
ممنون.

اسماعیل احمدی یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 22:57 http://ahmadi.javanblog.com

سلام

میشه فایل زیرنویس فارسی این فیلم را هم لینک بدید

متشکرم

هنوز نیومده متاسفانه

آرین جعفری IT چهارشنبه 4 آذر 1388 ساعت 23:58

متاسفانه این زیر نویس ها هم کار نکرد یعنی نا مربوط بود

هر ۲ زیرنویس به فیلم هایی که من دارم مربوطه شما حتما اشتباهی دانلود کردید

میشه بگی از کجا دانلود کردی ؟

اینی که ما داریم هنوز روی ژرده سینماست اگه شما کیفیت بالا داری حتما اشتباه دانلود کردی

میتونی از روی اسم کارگردان و بازیگران هم چک کنی

حامد شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 19:47

سلام
داداش لینک ها مسکل دارند
میشه راهنماییم کتید

pardis چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 20:28

واسه من که کار نکرد
فکر کنم لینک تون مشکلی داره

مخ ترکیده چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 20:31

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد