KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

می مانم ...

می مانم تا نگویند عشق فانیست
     می مانم تا نگویند عاشقی پایانی دارد
          می مانم تا نگذارم هوس بازان لباس عشّاق را بر تن کنند
              می مانم تا با وجودم عشقت را فریاد بزنم
                   نگو دیوانه ام
              آری می دانم که رفته ای
          می دانم عشقم را به هوس فروخته ای
     ولی باز من می مانم تا به تو معنی عشق را بفهمانم
می مانم تا صدای قلب شکسته را به گوشت برسانم   

     می مانم تا عاشقت کنم ... 

پ.ن: این روزها همه چیز رنگ پول دارد عشق را چه مقدار،به چه قیمت و از کجا باید بخرم؟...

نظرات 5 + ارسال نظر
حمید توکلی جمعه 29 آبان 1388 ساعت 14:39

ماندنت اشتباست!
تو مسئول فهماندن معنی عشق به دیگران نیستی!
عجب گیری دادیا!

آری من مسئول فهماندن عشق به دیگران نیستم
ولی سکون
رکود
سکوت در مقابل دیگران
معنی عشق را زیاد من نیز می برد

حمید توکلی جمعه 29 آبان 1388 ساعت 15:07

متن های اخیرت رو دیدم!
http://www.kntoosi.com/author/260855545066512/

چرا اینقدر شل شدی تو؟
انرژی نداره متن هات...، غمگینه!

دیدیم تنها بحثی رو که خز نکردیم عشقه اومدیم اوونم خض کنیم
:دی
یه مدت گفتم این مدلی پست بزنیم بگیم ما هم با کلاسیم
:-"

سابین جمعه 29 آبان 1388 ساعت 19:02

امیر....نگرانتم بدجور خدایی
پسر قوی باش.... این چه وضعیه برا خودت بهم زدی؟

سابین بد جو میدیا
:دی

شقایق-جابرانصاری جمعه 29 آبان 1388 ساعت 19:30



عمیق بنگر! ببین آیا طرف ارزششو داره بعد خودتو انقدر عذاب بده(شمای نوعی)!!

عشق الان با هوس اشتباه گرفته شده!

به نظر من عشق واقعی دوست داشتن عمیق از روی شناخت و عقل است نه احساسات زودگذر!!!

آفرین
:)

سارا it 87 شنبه 30 آبان 1388 ساعت 15:21

ولی باز من می مانم تا به تو معنی عشق را بفهمانم
می مانم تا صدای قلب شکسته را به گوشت برسانم

می مانم تا عاشقت کنم ... !!!


سارا توام عاشقی؟
یا خوندی اینو جو گرفتت؟؟
:-"
:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد