KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ستاره ای نیست تو این سیاهی

تنها تر از من انگار کسی نیست 

هوا گرفته هم نفسی نیست 

تنها تر از من از من خاموش 

منه شکسته منه فراموش 

 اون که می خواستم ازم جدا شه

تو مه پشت پنجره رها شد 

نه عشقی موند و نه سرپناهی 

ستاره ای نیست تو این سیاهی 

پنجره بازه رو به خیابون 

چشای خیسم خیره به بارون 

دلم گرفته مثله همیشه 

آره دله تنهام آروم نمیشه 

پنجره بازه به روی بارون 

ثانیه های منه پریشون 

دلم گرفته مثله همیشه 

بی تو دله تنهام آروم نمیشه

نظرات 1 + ارسال نظر
حوریه جعفری-کامیوتر پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 18:56

وقتی ستاره ای نیست.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد