KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

گربه های خارجی(خصوصا غربی) بدانند....

http://www.funnypicturefunnyphoto.com/funny-picture-photo-cat-Victor-bagging-BonnieandVictorCats-pic.jpg


    دیروز اجرای رزمایش بزرگ امنیت و آرامش توسط نیروی انتظامی استان تهران به پایان رسید، رزمایشی که اجرای آن در حدود یک ماه مشغله ی پرسنل را مضاعف کرده بود، امنیت و آرامش، این چیزی است که شخصا آن را از نزدیک در گربه های ستاد مشاهده کرده ام، در سطح شهر وقتی با لباس شخصی راه می روم، حتی وقتی سعی میکنم با لبخند با گربه ها مواجه شوم و یا گاهی آرام در مقابلشان زانو بزنم، گربه ها با وحشت از من فرار می کنند، اما زمانی که لباس سبز نیروی انتظامی را بر تن داشته و در ستاد قدم میزنم گربه ها احساس امنیت عجیبی می کنند، این احساس امنیت در تمام یگان های ناجا موج می زند، امروز صبح که با لباس سبز در حال قدم زدن در محوطه ی ستاد بودم دیدم گربه ای را که به پشت خوابیده و پاهایش را لیس میزند، وقتی از نیم متریش رد شدم آنقدر احساس امنیت و آرامش داشت که حتی به من نگاه هم نکرد، امیدوارم شما هم از ناجا راضی باشید...

نظرات 14 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 27 آبان 1388 ساعت 22:14 http://www.jabe.ir

دوست عزیز سلام
وبلاگ جالبی داری من که خیلی خوشم اومد
امیدوارم از عکس های جدید جعبه خوشت بیاد

موفق و پایدار باشی

فرشید چهارشنبه 27 آبان 1388 ساعت 22:24

آره، منم از وقتی اون فیلم رو دیدم که یه نفر با لباس سبز نیروی انتظامی با باتوم میزنه تو صورت یه دختر بعد یه نفر دیگه که اتفاقا اونم لباس سبز نیروی انتظامی داره یه پسری رو که میاد سمت دختره، موهاشو میگیره با زانو می زنه تو صورتش، خیلی احساس امنیت می کنم!

:دی!

هانیه کرمی چهارشنبه 27 آبان 1388 ساعت 22:31 http://arnavaz.net

این روز ها همه احساس امنیت میکنند..
شما چطور؟

کجایی تووووووووووووووووووو آخه؟
سرباز زیر پرچم شدن که افاده نداره بابا


((جدا از شوخی)) اسمت رو دیدم خیلی خوشحال شدم حمید

ممنون از نظرتون! :دی

حمید توکلی چهارشنبه 27 آبان 1388 ساعت 22:35

یادم رفت عرض کنم که گربه های ستاد همگی تپل هستند و فقط گوشت تازه مصرف میکنن، منظورم اینه که برای برگزاری رزمایش بزرگ خوراکی هم آمادگی کامل رو داریم...

رویا IT چهارشنبه 27 آبان 1388 ساعت 23:04

حالا دلیلش سبز بودنشه یا چی؟! !!

این سبز ارتباطی با سبز میرحسینی نداره، اصطلاح سبز پوشان و سبز اندیشان در نیروی انتظامی زیاد استفاده میشه!
پس گزینه ی "یا چی؟!" درسته! :دی

حسین محمدی نصرآبادی پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 00:39

خیلی طنز بود
....کار خودته؟

"کار خودته؟" این سوالی هست که هر وقت در مورد حیوانات متن می نویسم ازم میپرسی! :دی

کلاغ ها رفتند، نگران نباشد، نیمی از لیوان هنوز پر است...
http://www.kntoosi.com/1387/10/26/post-7853

سید حسین هاشمی پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 00:39

حمید جون

سبز تو هم قشنگه

:دی !

رضا معمار پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 01:06

بالاخره یکی باید احساس امنیت بکنه که بگن همه تو راحتی و امنیت کامل به سر میبرن..

:دی!

فاطمه رنگرز جدی پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 01:54 http://fatemeh-rj.blogfa.com/

=))
خیر جوانی ببینی...
میــــو!...
یــــو!...
و!..
:پی

میـــــو... می!؟ :دی

؟ پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 10:53

ققط به درد دلقک بازی میخوری؟

ایمان زندیه پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 12:51 http://20.blogsky.com

دارم از امنیت بالا کپک میزنم تو اوج جوونیم !

حوریه جعفری-کامیوتر پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 20:33

امنیت که موووووج میزنه تو جامعه کلا (مخصوصا برای خانم ها)!!

به گربه ها حسودیم شد!

*******

این گربه تو عکس کارتن خوابه؟!!

طرح سازماندهی به گربه های کارتن خواب مگه اجرا نمیشه؟!

hosein ranjbar یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 21:03

خوشحالم چون وقتی گربه ها مرا میبینند دیگر نمی گریزند ٬‌اما
گنجشک ها نه ! نه ٬ هنوز راه درازی در پیش دارم ٬ تا به گنجشک ها
بفهمانم من از جنس « سنگم » نه از جنس « خاک » !

fadayemam@hotmail.com دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 10:28

بنام خدا
ای برادران و خواهران، سی‌ سال انقلاب و از خود گذشتگی آخرش همین ؟ نمیتونم باور کنم که اینطور که با مردم رفتار میکنند با اصول اسلامی توافق داشته باشد . اینطور که به نظر میاید روز سالگرد انقلاب ما باید دوباره روی بام برویم تا ارزشهای این انقلاب را به خاطر خودمان و رهبرآنمان یاداوری کنیم که آیا انقلب اسلامی یعنی این ؟ تا وقتی‌ دیر نشده رهبران ما باید بیدار شوند که این طرز رفتار با ملت مسلمان واقعا غیر اسلامی هست خداوند از ظلم احدئ نخواهد گذشت . الله و اکبر ، الله و اکبر ، الله و اکبر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد