KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

۱۷ ژانویه ۲۰۱۰ آخرین ۲۴ ساعت شروع می شود

سال ۲۰۰۱ جک باور با این حرف شروع کرد:

تروریستها نقشه ی ترور یکی از کاندیدای ریاست جمهوری را کشیدند. دختر جوان من دزدیدند و نمیدانم کسانی که با آنها کار میکنم ممکن است در هر کدام دست داشته باشند. من مامور فدرال جک باور هستم. این طولانی ترین روز زندگی من هست.

...

و حالا یعنی با فرا رسیدن سال 2010 آخرین 24 ساعت طولانی جک در فصل هشتم آغاز میشود.

دانلود تریلر فصل 8



Twenty Four in FOX

Twenty Four in IMDb

نظرات 2 + ارسال نظر
چلکولک چهارشنبه 27 آبان 1388 ساعت 23:50

حسین رنجبر یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 01:47

سلام.

فیلمنامه ی این سریال رو من به طور کامل خوندم.

البته ورژن ایرانیش رو !
یعنی با یه سری تغییر و دستکاری در شخصیت ها و اسامی بازیگران و غیره ...

یک مدت بعد از انتخابات مجله همشهری جوان اون رو منتشر می کرد و من به طور کامل مطالعش کردم.

و یکی دو قسمت از فیلم اصلی اون رو هم دیدم.
ولی زیاد به نظرم جالب نیومد.
فقط یه خیانتکار درش هست که مشخص شدن همون توی آخرین قسمتاش یکمی جذابش میکنه !

اگر فرصت کردم دی ال میکنم.
تماشای فیلم و فیلمنامه خوندن و نقد فیلم و سریال و خبرای سینمایی
رو من تک و تووک فرصت کنم دنبال می کردم از گذشته تا به حال...
ممنون از شما به خاطر به خاطر آوردن خاطرات این سریال ... موفق باشید.

من پیش نهاد می کنم حتما این سریال رو ببینید پیچش قشنگی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد