KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

امتحان میان ترم

 

 

امتحان میان ترم مدار الکترونیکی(نه مدار الکتریکی) مورخ ۶/۹/۸۸ جمعه

8-10 مدارالکترونیکی(امتحان میان ترم) 
 کلاس ۲۰۶ 

فقط چه کسی میداند امتحان تا کجاست؟ این رو یاداوری میکنم که ما  می بایست حداقل تا پایان هفته پنجم مبحث دیود را تمام میکردیم( طبق گفته استاد در تاریخ ۲۵ مهرماه) والان که تاریخ ۲۶ ابان هستیم حداقل باید بخش دوم  یا سوم ترانزیستورها باشیم. بد نیست گاه گاهی به مباحثات درسی  این درس سری بزنیم.(ولی به نظر بنده اگر امتحان به تعویق بیفتید بهتر است).چون گمان نکنم اکثریت به این قسمت رسیده باشند. 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 27 آبان 1388 ساعت 17:52

خدا

غباری چهارشنبه 27 آبان 1388 ساعت 18:41

من هم با به تعویق افتادن امتحان موافقم لطفا دوستانی که کلاس جمعه روشرکت میکنندبااستاددرمیون بزارندوبگندکه اغلب دوستان تازه دیودهاروتموم کردند بعدشم ما اصلا نمیدونیم تا کجا برای امتحان هست درضمن لطفا بپرسید امتحان حذف نمره هست یانه

سعید com چهارشنبه 27 آبان 1388 ساعت 20:58

سلام صالح
فکر کنم بین همه بچه ها فقط تو و یه 1 دو نفر این درس خوتده باشند

من که اصلا امروز این دیدم گرخیدم..
به نظرت تا هفته دیگه میشه از اول تا اونجا که امتحان میگیره خوند؟

امیر علی چهارشنبه 27 آبان 1388 ساعت 21:15

با تعویق امتحان شدیدا موافق

نام آشنا پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 00:06

من متوجه این عبارت شما نشدم
"بد نیست گاه گاهی به مباحثات درسی این درس سری بزنیم"یعنی شما سر زدی فهمیدی چه خبره؟؟؟!!

امیر پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 00:07

من با تعویق موافقم با این توضیح که محتوا این درس بسیار نا منظم و غیر کار بردی بود ما برای رفع اشکال ارتباطی با استاد نداشتیم

یک جواب برای آقا سعید و یک جوابم برا پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 08:31

آقا سعید نخیر ماهم مثل بقیه تازه از روی دید ها رد شدیم و جواب آقای نام اشنا اینکه یعنی حتی یک بارم کسی حاضر نشده بره داخل محتوای این درس و به محتواش اعتراض کنه و فقط من این کارو کردم و حتی یک بار هم با اقای ادیب رفتیم دانشکده برق شهید بهشتی ۴ ساعت معطل شدیم که فقط همینو بهش بگیم. خب حالا فهمیدید چرا میگم بد نیست یک سری بزنید. ثانیا زیادم ایشون دیر به دیر جواب نمیدن . شما میتونید فاصله تاریخ جواب و پاسخ های ایشونو ببنید.

امیر ادیب پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 11:14

اگر دقت کنید این محتوا ها بسیار بهم ریخته است به طوری که من با ژی دی اف ها مقایسه کردم خیلی جابه جا بو من توسیه میکنم::
کتاب تجزیه و تحلیل مدارهای میکروالکترونیک جلد ۱ ترجمه میثم امیر احمدی رو تهیه کنید وفصول ۱و۳و۵ مطالعه کنید

یا علی

هانیه علیرضایی پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 11:33

کاش حداقل از قبل میگفتن امتحان میان ترم میگیرن و تا کجا!!!!
به نظر منم عقب بیفته بهتره

نادر پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 16:04

امتحان میان ترم خیلی دیر گفته شده لااقل ۲-۳ هفته قبل باید گفته میشد و محتوا هم خیلی مشکل داره و اینو باید روز جمعه به استاد بگیم

امیر ادیب پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 16:52

یادم رفت این نکته رو هم بگم این کتاب معرفی شده فقط مسئله است و نه تدریس!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد