KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

پایان تست قالب جدید!

همانطور که قبلا هم گفته بودیم قالب جدید به مدت یک روز (24 ساعت) برای آزمایش در همکلاسی قرار گرفت و نتایج خوبی نیز کسب شد.


قالب جدید زیبا، سبک و دارای فضای زیادی برای مطالب بود و به مراتب بهتر از قالب ترنج می باشد.

به دلایل مشکلات بسیاری که در قالب آزمایشی وجود داشت فعلا به قالب قبلی پناه بردیم تا مراحل طراحی قالب جدید ادامه پیدا کنه و مشکلات کشف شده رفع بشه.

از این پس قانون طول معیار هم همانند قبل اجرا خواهد شد.



با تشکر از صبر و شکیبایی شما.

نظرات 16 + ارسال نظر
مقداد جمعه 22 آبان 1388 ساعت 00:00 http://www.mosalmaneaghlgara.blogfa.com/

خوشحالم تست تموم شد
اصلا ما لزوم تغییر قالب رو هنوز که هنوزه درک نکردیم

شبنم-IT جمعه 22 آبان 1388 ساعت 00:25

ما همین قالبو میخوایممممممم
اون قالب اصلا به ادم استرس میداد
خیلی مزخرف بود
رنگ زرد به ادم ارامش میده این یه مساله ی روانشناسیه
تروخدا عوض نکنینش......همینجوری خیلی خوبه

امیر رباط جمعه 22 آبان 1388 ساعت 00:27

آقای مقداد تغییر قالب یک ضرورت هست در یک وبلاگ گروهی
چون باعث میشه محیط از یکنواختی دربیاد
خیلی از دوستان از تکراری بودن قالب شکایت می کردند
و اینکه در مورد قالب تست
این قالب رو اگر اولین بار که تست شد می دیدید فوق العاده بود
ولی به دلیل درخواست دوستان
رنگ های بک گراند این قالب تغییر کرد
و همین باعث شد بالانس قالب بهم بخورد
ولی از قبل هم گفته بودیم که قالب فقط برای ۲۴ ساعت برای تست قرار داده می شود

و این را فراموش نکنید که تا به امروز قالب های بلاگ اسکای ادیت میشد
و این اولین بار بود که در همکلاسی قالبی بدون ادیت قالب های همکلاسی طراحی شد
و خالی از ایراد نبود
در این ۲۴ ساعت
ایراد های قالب دیده شد
و انشا الله بعد از رفع نواقص
دوباره قالب برای ۲۴ ساعت برای نظر سنجی قرار داده می شود

[ بدون نام ] جمعه 22 آبان 1388 ساعت 00:40

این قالب از چند نظر بهتره
چون مرز بندی فاصله ها بهتر مشخصه یا به عبارتی منظم تره
اون قالب یه جورایی گیج کننده بود
رنگ بندی این قالب هم به نظر من آرامش بخش تر از قالب جدیده
منوهای کنار صفحه هم تو این قالب خیلی واضح تر از قالب جدیده

کیا جمعه 22 آبان 1388 ساعت 00:47

به نظر من هم قالب قبلی خیلی جمع و جور تر بود، حداقل من باهاش راحت ترم .

مهدی زمانی جمعه 22 آبان 1388 ساعت 00:49

فکر کنم، پس زمینه ی یه سایت یا وبلاگ درست درمون اگر "رنگ سرد و روشن" باشه بهتر باشه

محمد رضا کمالی فرد جمعه 22 آبان 1388 ساعت 03:04 http://1sasan.com

سیدجان قالب خیلی خوبی بود برش نمی داشتی این نارنجی چیه آدم دلش می گیره

سید حسین هاشمی جمعه 22 آبان 1388 ساعت 03:08

24 ساعت یکم کم بود واسه ی نگاه اول!

و در ابتدا قالب جدید فوق العاده هم نبود!

و فکر می کنم با تغییراتی که پیدا کرد خیلی بهتر شد!

مشکل در عادته
خیلی از مسائل با گذر زمان حل می شه!
یکم ساختار شکنی و تنوع در این حد لازمه

به دوستان توصیه می کنم، الان که تصمیم بر تغییر گرفته شده، و این همه زمان گذاشته شده، سعی نکنید خیلی ساده بگید من اینو می خوام یا این رنگ خوب نیست پس همون!

سعی کنید نظراتی بدید که قالب جدید رو نزدیک کنید به اونی که مد نظرتون هست!

همینطور که می بینید خیلی تغییر کرده نسبت به اتود اولیه

و این یعنی نظرات دوستان تاثیر مستقیم داره


در کل قالب جدید رو خیلی خیلی بهتر از قالب بلاگ اسکای می بینم و البته نیاز به

ممنون از همه ی کسایی که تلاش می کنند تا همکلاسی ، پویا باشه

سید حسین هاشمی جمعه 22 آبان 1388 ساعت 06:48

یه قسمت جا افتاد!

نیاز به یه خورده تغییر داره که امری عادیه

خوب بود.

حاصل تلاش دوستانمون بود و قابل تقدیر.

انشاالله با قالب جدید بتونیم تغییر رو در همه القا کنیم و موجبات پیشرفت رو محیا کنیم.

تغییر قالب یک بلاگ یا وبسایت همیشه موجب میشه که اون لحظه به یک نقطه ی عطف تبدیل بشه

البته باز هم وضعیت ِ بعد از عطف به خود قالب و تغییراتی که همزمان پدید میاد بستگی داره.


ممنونم مهندس.

ممنونم از همه

حمید توکلی جمعه 22 آبان 1388 ساعت 09:12

دوستانی که مایل به ماندگاری قالب همکلاسی.2 هستند، همگی هم کیارش را به هنرمندی قبول دارند و هم تو را به عنوان طراح حرفه ای وب می شناسند، تصور میکنم دلیل اینکه تیم طراحی قالب جدید نتوانست به میزان کافی مخاطب را راضی کند، تنها کمبود وقت بوده است!

فکر میکنم اگر طبق برنامه ای که پیش بینی شده، قالب بعد از اعمال نظرات دوستان ارائه بشه، بتونه رضایت بالای 90 درصد مخاطبین رو کسب کنه! (رضایت 100 درصدی هم که محاله)!

کسانی که عادت کردن در روز بارها با کلیک روی هدر همکلاسی، صفحه اش را ریفرش کرده و یا قسمت پربازدید نظرات را مرور کنند، دو چیز برایشان خیلی مهم است، سبکی قالب(سبک تر از آنچه که هست و آنچه که ارائه شد) و رنگ جذابی که خسته کننده نباشد!

راستی، پیشنهاد میکنم بعد از تکمیل قالب جدید، اسم همکلاسی.3 براش تعیین بشه، این اسمی هست که برای قالب های نسبتا دائمی همکلاسی مناسب به نظر میاد!

پیشرفت برنامه ها راضی کننده است، موفق باشی!

من هم دارم رو.ی یک قالب جدید کار میکنم.

ارائه میدم و امیدوارم دوستان با نظرات و پیشنهاداتشون کمک به توسعه و پیشرفت این جامعه آنلاین کنند.

مبارز جمعه 22 آبان 1388 ساعت 16:52

سلام.
از دوستانی که به طور حرفه ای طراحی سایت می کنند من چند سوال در این باره دارم خیلی ممنون می شم اگر آی دی خودشون رو قرار بدن تا در یه فرصت مناسب به من کمک کنن.

مهدی جمعه 22 آبان 1388 ساعت 16:52

سلام.
از دوستانی که به طور حرفه ای طراحی سایت می کنند من چند سوال در این باره دارم خیلی ممنون می شم اگر آی دی خودشون رو قرار بدن تا در یه فرصت مناسب به من کمک کنن.

علی راد جمعه 22 آبان 1388 ساعت 17:23 http://novin21.blogsky.com

سلام
من شما رو لینک کردم. لینک من چرا نیست.مدیریت زمان

پرویزی IT شنبه 23 آبان 1388 ساعت 20:41

قالب نارنجی رنگ قدیمی خیلی بهتر بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد