KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

قالب جدید٬ اندیشه جدید

وقتی یک قالب جدید برای یک سایت طراحی میشه٬ نه تنها جلوه ی جدیدی به سایت میده، بلکه هویت جدید و دیدگاه جدید به سایت هدیه می کنه.


من فکر می کنم قالب جدید تاثیرات روحی و روانی خودشو داره و شاید تا حد زیادی از تنش ها و اختلافات کم کنه و بر این باورم باید از یک شخص متخصص که به هنر گرافیک به معنی واقعی کلمه آشناست کمک گرفته بشه.

رنگ ها، عناصر تصویر، قرینه ها و ... همه مواردی است که در نگاه اول به نظر نمی رسند ولی در ناخوداگاه ما تاثییر بسیاری دارند.


قالبی که از صفر طراحی شده باشه مسلماً‌ اشکالات زیادی داره و تا بخواد این مشکل ها رفع بشه باید از هفتخوان رستم رد بشه تا بتونه تایید به عنوان یک قالب قابل قبول تایید بشه.


حسی دارم مثل اینکه رنگ اتاقم عوض شده! می دونم همتون همین حس رو دارید.

رنگ نارنجی شور و نشات خودش رو داشت.

آبی ملایمت های خودش رو داره.


باید بیشتر روش کار بشه

شکیبا باشید.

نظرات 4 + ارسال نظر
هانیه کرمی چهارشنبه 20 آبان 1388 ساعت 23:58 http://arnavaz.net

تاثیرات مهم رنگ آبی یخی آرامشه

سید حسین هاشمی پنج‌شنبه 21 آبان 1388 ساعت 00:35

کلی طول می کشه تا به این عادت کنم!

9:50 دقیقه آخرین رفرش رو که کردم، دیگه بهش دست نردم!
تو یه تب دیگه همکلاسی با قالب جدید رو دارم و تو اون تب قدیمیه!

یه جور ناجوری بهش عادت کرده بودم!

____________

آبی یخی روشن تره

حالا هی تلقین کن این آبی یخیه!

حمید توکلی پنج‌شنبه 21 آبان 1388 ساعت 17:44

ممنون از توضیحات، موفق باشی!

حسین رنجبر جمعه 22 آبان 1388 ساعت 21:12

ممنون از توضیحاتت ٬ موفق باشی ُ خیلی قشنگ می اندیشی !
چه خبر از زاینده رود اصفهان پر آب نشده هنوز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد