KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اعتراض دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر

عده ای از دانشجویان دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی امروز با سر دادن سرود "یار دبستانی" و شعارهای "دانشجوی زندانی آزاد باید گردد" و بعضی شعارهای دیگر نسبت به ادامه بازداشت دو دانشجوی زندانی "سهیل محمدی" و "علی پرویز" اعتراض کرند.

آن قسمت از کلیپ که حاوی شعارهای تند بود رو حذف کردم.


دانلود از مدیا فایر با فرمت wmv

دانلود از مدیا فایر با فرمت 3gp

البته امروز در دانشکده عمران خواجه نصیر هم حوادثی رخ داد:


روایت فارس از درگیری امروز دردانشگاه خواجه نصیر


در ضمن اطمینان دارم حراست محترم دانشگاه از من به خاطر درج چنین مطالبی دلخور خواهند شد

ولی من این اخبار را صرفا جهت اطلاع رسانی درج می کنم و عقیده دارم جریان آزاد اطلاعات حق مسلم همه ماست.

با این حال اگر مدیران همکلاسی هم از درج چنین مطالبی ناراحت باشند و اعلام کنند، من قول می دهم چنین مطالبی در وبلاگ درج نکنم و مطالب قبلی را هم حذف کنم.


نظرات 4 + ارسال نظر
می ناب سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 19:49

ممنون از اطلاع رسانیت

ازادیخواه سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 20:13

لطفا با پسوند 3gp هم بگذارید!

حوریه جعفری-کامیوتر سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 21:00

خبر ِفارس خیلی جالب بود!!!

ممنون از شما!!

حمید توکلی چهارشنبه 20 آبان 1388 ساعت 19:40

اگر قرار بود به دلخوری های حراست بهایی داده شود، تا الان بارها همکلاسی نابود شده بود!
موفق باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد