KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

لحظه های آخر

حذف تو تا از پست هام تو یه روز من رو یاد توقیف دو روزنامه در یک روز انداخت 

   ((روزنامه آرمان و فرهنگ اشتی)) 

باشه شما این طور کنید ما هم دیگه نه میام نه پست مینویسم  

 چند نفر جمع بشین برای خودتون بگید و بنویسید 

اسم من رو هم او نویسندگان همکلاسی خط بزنید 

 همکلاسی دیگه اون هم کلاسی ۸۶ نیس باید کوله بارمون رو جمع کنیم و بریم شاید هم خودمون یه وبلاگ جدا زدیم وبلاگی که دیوارهاش کوتاه باشه !!!!!!!!

  

زان یار دل نوازم شکریست با شکایت          گر نکته دان عشقی بشنو این حکایت 

رندان تشنه لب را آبی نمیدهد کس         گویی ولی شناسان رفتند از این ولایت

چشمت به غمزه ما خون خورد و می پسندی       ای دل روا نباشد خون ریز را حمایت

                                                              

البته از اون وقتی که دوستم از اینجا رفت دیگه اینجا با همه خاطراتش برام کم اهمیت شد 

سینوهه پزشک فرعون در مقدمه کتابش چنین نوشته بود نوشته ای که ۴هزار سال قدمت داشت 

((از خدیان خسته شدم از فرعون هم این طور این نوشته را برای خودم مینویسم)) 

امیوارم هر جا که باشه موفق و موید باشه با رفتنش ما رو هم با خودش برد 

 خدایا آن یار سفر کرده که صد قافله دل همراه اوست 

                                                                   هر جا که هست به سلامت دارش 

 

ما می آییم از سرخ میروم به زرد برمیگردیم به سرخ (قیصر امین پور) 

گفتند از این نکته هزار نکته بیاموز!!!!!!!!!!! 

 

مطالبی که تو ادامه مطلب نوشتم برای دل خودم بود و هیچ ربطی به بحث نداشت 

بحث اصلی همون مطالب بالا بود 

 

هر جا که هستی جان ما قربان توست         دست بردی دست و بازویت درست 

 

نور حق را تو راندی در جوی راست               بیش از این نجویم زه زاهد افگار زاست 

 

                                                                     محمد فتاحی ۸۸.۸.۱۹

نظرات 10 + ارسال نظر
شایان ش سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 10:47

عقب نشینی کنی، کنار بکشی و کارو رها کنی یعنی باخت! اینا هم همینو می خوان. من تا آخرش وایسادم. پیشنهاد می کنم تو هم وایسا. اگه عرصه خالی بمونه بد تر می شه. شما قدیمیا که برید، ما 88یا چی کار می تونیم بکنیم؟ باهم باید باشیم نه اینکه با هم کنار بکشیم.
تحمل کن. پیروزی نزدیک است نزدیک...
:-* :دی

عزیزم من چندین ساله که به طور حرفه ای تو سیاست هستم به صورت حزب و تشکل
چیزی متوجه شدم که دوست دارم بدونی

ما ها همه بازیچه هستیم اکثر افرادی که در سیاست هستن که به قول استادم مریض هستن البته اون ها که به طور افراطی فعالیت میکنن
شاید من هم جز اون مریض ها باشم

من خودم نتونستم اما بهت پیشتهاد میکنم حضرت مولانا رو امام خودت بگیر و به سیر و سلوک مشغول شو و فارغ از این همه دسیسه باش
موفق باشی

شایان ش سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 10:56

یادم رفت بگم ترس اطرافیان از اتحاد ماست، همین اتحاده که باعث سانسور شدید شده، یعنی ترس شدید دشمن از ماست که پیروزیو واسمون میاره. اگه بنده رو از حراست بخوان، شما رو بخوان، یعنی همون پیروزی
الان دیگه مبارزه واجبه
ما جوجه ها رو تنها نذار لطفاً :دی

دوست من تو شیر بیشه تدبیر هستی نه جوجه .همیشه این باور رو داشته باش

مدیریت سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 11:24 http://kntoosi.com/pages/provision/

آقای فتاحی پست شما به دلیل شخصی حذف نگردید
به دلیل مغایرت با قوانین همکلاسی حذف گردید

از ممنوعیت های همکلاسی می تان به مورد زیر اشاره کرد

ب ) ممنوعیت ها



۱ ) توهین به دانشجویان دیگر ممنوع است اما نقد و بررسی متون آنها مجاز است.



که شما این مورد را رعایت نکردید
از جو دادن بی خودی در همکلاسی نیز پرهیز کنید

اگر هم مایل به لغو عضویت هستید یا شکایتی یا پیشنهاد و درخواستی دارید
درخواست خودتون رو به ایمیل
kntu.blog2@gmail.com
بفرستید تا در اسرع وقت پی گیری شود

فقط کاش اسمت رو میدونستم
کمی یه شعور خودت مراجعه می کردی متوجه میشدی که من به هیچ کس توهین نکردم

من تو اون پست متن اقای تقدسی رو دونه به دونه بررسی و جواب داده بودم
اگر شک دارید اون رو منتشر کنید تا ببیند کی راست میگه وکی دروغ

البته همه دوستان بدونن که دلیل حذف اون پست او متن چتی بود که گذاشته بودم در مورد همکلاسی

در مورد پست دوم متنی با عنوان آزادی بود که آزادی از منظر ایت الله نائینی و شیخ فضل الله نوری بررسی شده بود که مروری بر کتاب تبیه داشت که حذف شد

البته در زمان حمید پستی از من حذف نشد با وجود بحث های زیاد و البته خوب
اما.................

دانشجو سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 13:28

هر کی نمی خواهد می تونه بره

تقدسی سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 14:10

آقای فتاحی!
پیشنهاد میکنم بمونید و با هم منطقی در مورد مسائل مختلف بحث کنیم! این بحثا تو همکلاسی یه چیز طبیعیه! قبلا هم بوده. رفتن من یا شما مساله‌ای رو تغییر نمیده! امیدوارم از تصمیمتون منصرف بشید. انشاءالله که از من هم ناراحت نیستید!

دوست من اگر قرار به بسیجی بودنه من خودم ۸ سال سابقه بسیج دارم مسئول پرسنلی فرهنگی و.. بودم
اما چیزی که من رو نارحت میکنه اینکه محمود احمدی نژاد بشه خط قرمز انقلاب و نظام
من سال ۸۴ برای احمدی نژاد تبلیغ کردم تو دو دوره هم بهش رای دادم
اما چرا ۲ سال بعد از مخالف هاش شدم
میدونی چرا؟؟
مگه اون نبود می گفت : واقعا مشکل جوون های ما موی بچه های ماست الان مشکل کشور ما اینکه فلان دختر ما فلان مانتو رو میپوشه؟
پس چرا بعد از اومدنش تو مجلس هفتم امدن طرح سازمان دهی مد و لباس رو مطرح کردن چرا به زور سر نیزه به مردم گفتن شما باید این رو بپوشید و ابن رو نپوشید؟؟؟ من کاری ندارم این حرکت اشتباه بود یا نه
اما این کار انجام شد

که البته آقای احمدی نژاد گفت من مخالف گشت ارشاد بودم
که بعد تو جایی خوندم سردار احمدی مقدم گفته بود رئیس جمهوری خود دستور ااین کار رو داده بود
بر فرض که این هم غلط باشه نیروی انتظامی زیر نظر وزارت کشور اداره میشه آیا او نمتونست بگه من با مردم حرف زدم متوقف کنید این کار رو
اما چی شد ؟؟؟

نیروی انتظامی این کارها رو میکرد درحالی که تو اصفهان داشتن جانگرد
فرانسوی اشرار میکشتن
زن و مرد بلژیکی رو تو بم به گروگان میگرفتن نمیخوام بیش تر از این بگم
حال دوستان با گشت ارشاد چی کار میکردن

این یک نمونه بسیار کوچیک بود که من اون رو کمی بسط دادم
که موقعیت اجازه گفتن رو بیش ازاین نمیده

حال فردی مثل شما میاد تبلیغ چه کسی رو میکنه من از این ناراحتم

م.برق سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 16:33

آقا محمد میدونم چه احساسی داری.اینکه دورو برت و کشورت و مردمت اسیر شدند فقط برای تو دردناک نیست.و این درد انسانی که داری باعث اینگونه واکنش دادنت شده.وقت و ذهن و استدلال ما برای مقابله با راسیست های حکومتی به وجود نیمده.اونها تمام فکر و ذهنشون حذف منتقدان وحفظ قدرت سیاسی به هر شکله. ولی آزادی خواهان واقعی و انسان دوست ها تمام دردشون مردمه.هیچ وقت هم نظر به گرفتن قدرت سیاسی یا انتقام گیریو حذف نداشتند ونخواهند داشت.
شما بهتره از ته چاه به آسمان نگاه کنید که فقط ایران این وضع را داره.بیاید بیرون و ببینید که چطور در تمام دنیا راسیست ها ی ضد مردم به اشکال گوناگون با ایدوئولوژی های رنگارنگ بر مردم سوارند.چطور برای حفظ قدرت سیاسی همچون سگ های وحشی رفتار میکنند.ایران فقط بخشی از این جامعه بشریه.
مجمد جان فکر میکنی این باتون های برقی و دستگاه های پارازیت و شنود .....این آلات قتاله ازکجا میاند؟کدوم کشوری این ها را در اختیار این ها قرار می ده؟آیا ملت ایران اجازه خرید این آلات را با پول نفتشون دادند؟اون کشور هایی که این ها را به این ها می دند آیا همونایی نیستند که دم از دموکراسی می زنند ولی در پشت پرده به قول شیخ اصلاحات هیئت 50 نفریشون باهاشون ملاقات می کنند.......
آقا محمئ این مبارزه محدود به ایران و مرز های ایران نیست.کوهی از کار مونده و وقت و جایی برای گله مندی نیست.پس قرص و محکم در مسیرت باش حتی اگه همه دنیا را خون آشام ها تصرف کرده باشند.
سربلند باشی

سلام اطف کردی نظر دادی
اما من از ته چاه به آسمون نگاه نمی کنم
از وضع کشورهای دیگه هم خبر دارم
اما این دلیلی نمیشه که ما سکوت کنیم
در کل حرف های زیبایی گفته بودید والبته دل نشین
خوشحال میشدم اسم شریف تون رو بدونم اما.....بگذریم

یه دختر سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 16:44

خداحافظ

تقدسی سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 19:46

آقای فتاحی!
من طرفدار شدید گشت ارشاد هستم (البته جدای از اشتباهاتی که ممکنه انجام بدن!) و یکی از انتقادهام به رئیس جمهور اینه که چرا با گشت ارشاد مخالفه! فرمانده نیروی انتظامی رو رهبری تعیین میکنه نه رئیس جمهور. اتفاقا آقای احمدی‌نژاد رو حرفش ایستاده و منم انتقادم به ایشون اینه که گشت ارشاد یه چیز ضروریه و نباید باهاش مخالفت کرد. مثل سختگیری نیروی انتظامی تو خیلی قوانین دیگه. رعایت حجاب هم یکی از قوانین ماست. حالا همیشه برام جالب بوده که احمدی‌نژاد چیزی رو که خودش مخالف اونه باید پس بده.
در ضمن من از اعتقادم دفاع میکنم. اگر جایی هم از رئیس جمهور حمایت میکنم دلیلش اینه که به بسیاری از تفکراتش اعتقاد دارم. وگرنه شخص ایشون برای من ملاک نیست. کمااینکه بعضی وقتها تندترین انتقادها رو هم به ایشون کردم. (مثل قضیه آقای مشایی!)
----------------
ازت میخوام متنی رو که در نقد متن من منتشر کردی برام بفرستی تا بخونم. ممنون میشم.
البته من نمیدونم به چه دلیل حذفش کردند.
taghaddosi.mahdi@gmail.com

مهدی جان باز هم حرف خودت رو زدی

تقدسی سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 19:48

آقای فتاحی!
من طرفدار شدید گشت ارشاد هستم (البته جدای از اشتباهاتی که ممکنه انجام بدن!) و یکی از انتقادهام به رئیس جمهور اینه که چرا با گشت ارشاد مخالفه! فرمانده نیروی انتظامی رو رهبری تعیین میکنه نه رئیس جمهور. اتفاقا آقای احمدی‌نژاد رو حرفش ایستاده و منم انتقادم به ایشون اینه که گشت ارشاد یه چیز ضروریه و نباید باهاش مخالفت کرد. مثل سختگیری نیروی انتظامی تو خیلی قوانین دیگه. رعایت حجاب هم یکی از قوانین ماست. حالا همیشه برام جالب بوده که احمدی‌نژاد تقاص چیزی رو که خودش مخالف اونه باید پس بده.
در ضمن من از اعتقادم دفاع میکنم. اگر جایی هم از رئیس جمهور حمایت میکنم دلیلش اینه که به بسیاری از تفکراتش اعتقاد دارم. وگرنه شخص ایشون برای من ملاک نیست. کمااینکه بعضی وقتها تندترین انتقادها رو هم به ایشون کردم. (مثل قضیه آقای مشایی!)
----------------
ازت میخوام متنی رو که در نقد متن من منتشر کردی برام بفرستی تا بخونم. ممنون میشم.
البته من نمیدونم به چه دلیل حذفش کردند.
taghaddosi.mahdi@gmail.com

سید مرتضی قاسم پور سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 20:19 http://www.kntoosi.com

سلام.
متاسفانه قوانین خذف پست هم رعایت نشده، هر چند برای حذف پست نیازی به کسب اجازه از شخص بنده نیست ولی موارد زیر باید رعایت می شد:

سرویس دهنده ی همکلاسی موظف است قبل از اقدام به حذف نظر یا پست ، اسکرین شات (Screen Shot یا همان عکس!) از مطلب مربوطه تهیه کنند و به همراه اشاره به قانون نقض شده و به ایمیل مدیر اصلی همکلاسی ارسال کنند و سپس اقدام به حذف نظر مربوطه کند. برای حذف نظرات بدون اسم نیازی به گرفتن اسکرین شات نیست.

موضوع هم اکنون درحال پیگیریست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد