KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اعتصاب غذا در دانشکده برق و علوم

گفته می شود دو نفر از دانشجویان به نام های سهیل محمدی و علی پرویز به خاطر حاشیه های مراسم حضور صفار هرندی در دانشکده برق دستگیر شده اند.

روز شنبه در دانشکده های علوم و برق دانشجویان با اعتصاب غذا خواستار آزادی هم کلاسی هایشان شدند.

البته این بار اولی نیست که دانشجویان به این صورت اعتراض خودشان را نشان می دهند ولی برای اولین بار بود که  صف  سینی های غذاها تا دم در اتاق رییس دانشکده کشیده شد!

دانلود  کلیپ از مدیا فایر

نظرات 10 + ارسال نظر
. دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 17:30

آزاد میشن ؟

هانیه کرمی دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 18:18 http://arnavaz.net

الان حراست محترم!!!! بهت میزنگه و میگه پستت رو بپاکی!
پس بهتره لینکش رو یه جا نگه داری که اگه پاکیدید اونایی که ندیدن از دستشون نره!

حوریه جعفری-کامیوتر دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 18:58

بر خورد با مخالف.....

ک دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 19:29

ایول

سابین دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 20:50

این اتحادشون عالی بود...درسته در کنارشون نبودیم اما:
حمایت حمایت

a. sanaye دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 22:07

دمشون گرم.ما بچهای دانشکدهٔ صنایع حمایت حمایت

حسین رنجبر سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 10:45

خجالت بکش آقای رودسرابی !

دوسستت داریم !

شما بزرگ مایی !

ولی این دلیل نمیشه که !

بچه ها فیلم این جور اتفاقا به چه دردشون

می خوره
؟

شما به جای این که از خوبیا بگی
همش داری دامن می زنی به این مسائل !

این همه موضوعات دیگه !

بهتره این پستتون رو حذف کنید !

به جای حال دادن به همکلاسیا دارید حالشون
رو میگیرید !


من یه نسخه از همکلاسی رو میخوام ببرم نشون آقای بطحایی بدم !

تا هم بی کفایت مدیران این وبلاگ به اثبات برسه و هم
وضع این وبلاگ یه کم بهتر بشه !

آخه دانشجو اگه دانشجو بود و بیکار نبود که دست به این کارا نمی زد !

می شست درسشو می خوند !

اینا هشمون دنبال جلب توجه ان !

جلب توجه !

من ازین به بعد با هر گونه پسیت که محتواش

مثل پست های شما باشه برخورد می کنم و

نمی زارم توی آرشیو این بلاگ ثبت بشه !

حالا میخواد دوست صمیمم باشه !

سلیمه یساری سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 10:58

تا وقتی اینهمه گرسنه تو همین کلان شهر تهران وجود داره آیا اینهمه اسراف واقعا کار درستیه؟؟؟؟
حتی اگه ۴۰-۵۰ تا غذام اینجوری اسراف شده باشه و حتی اگه این غذاها خیلی بی کیفیت باشه ولی میتونست شکم ۴۰-۵۰ تا گرسنه رو سیر کنه!
امان از وقتی که رفاه و دارایی زیاد میشه و مردم همنوعان خودشونو فراموش میکنن...افسوس

حسین رنجبر سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 13:10

من الان خودم ۳ ماهه دنبال یه وامه ۶۰۰ تومنی هستم بلکه آقای احمدی نژاد یه مساعدتی بکنه این وام ما رو جور کنند !

هنوز جور نشده !

بعد آدم اینقدر بیکار باشه که غذاشو نخوره و بچه بازی دربیاره و دست به اعتصاب بزنه !
اعتصاب و اینا دیگه قدیمی شده !

حالا با این نظر که به اسم " سلیمه یساری " ثبت شده موافقم می تونستن غذاشون روو بدن به
این بدبخت بیچاره ها !

من خودم از بس آدامس خوردم لاغر شدم !
روزانه ما ۸ لیتر آب باید بخوریم !

من خودم اعتراف می کنم که دو لیترشم نمی خورم!

اما توو این چند سال یادم نمیاد بیام واسه جلب توجه توی دو تا دانشگاه صداشو در بیارم !
اونوقت اینا غذای مفتی بهشون میدن نازم می کنن!
واقعا که !
ولی حالا دعا می کنم که زودتر آزاد شن و همه ی دانشجو از شرارت دست بکشن.

و آقای رودسرابی هم دیگه از انتشار این جور متن ها برداره که دیگه از طرف حراست زنگ نزنن و ایشون درخواستشون رو اجابت کنن !

سابین سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 13:42

خانم یساری اینا وظیفه ی سر مملکته که عدالت برقرار کنه و اختلاف طبقاتی رو از بین ببره... نکنه ما مسئول گرسنگی و بیکاری هموطنامونیم؟ فکر کنم شما دارید زیادی راحت می گیرید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد