KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ما معمولا کتک میزنیم(حذف تقدسی از همکلاسی)

وقتی میام به همکلاسی پست های یه نفر به خاطر افراطی گری همیشه نظرم رو جلب میکنه والبته بسیار نارحت 

حالا پیشنهاد میکنم این فرد افراطی رو از همکلاسی حذف کنیم نظرتون رو تو بخش نظرات بنویسید کی موافق و کی مخالفه.

کسی که میگه :((ما معمولا کتک میزنیم)) خوب ما هم میدونیم شما کتک میزنید اما اینجا جاش نیست برو تو همون جایی که کتک میزنی اینجا جای تو نیست 

 

حالا آقا مهدی ببین کی شجاع هست و کی ترسو 

 

به خون خود آغشته و رسته‌اندچه گل‌های رنگین به جویبارها

بجز اشک چشم و بجز داغ دلنباشد به دست گرفتارها
چه فرهادها مرده در کوه‌هاچه حلاج‌ها رفته بر دارها
نظرات 45 + ارسال نظر
حسین محمدی نصرآبادی دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 01:02

من شخصا اون پاسخ در اون نظرات رو کاملا به شوخی برداشت کردم.
تعجب کردم شما اینجوری برداشت جدی کردید.
نظر بقیه دوستان رو ببینیم چی هست ....

وقتی خودت باچشم های خودت باتون و کابل رو دست بعضی ها ببینی اون موقعه میفهمی که شوخی بوده یا جدی

سعید اسماعیلی فرد دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 01:13

سلام محمد جان
من خودم با اعتقادات آقای تقدسی موافق نیستم ولی یکی از اصول همکلاسی آزاد بودنشه و آقای تقدسی هم از این اصل استفاده کرده . درسته من یا شما مخالف ایشون هستیم و خیلی جاها فکر میکنیم که دارن اشتباه میکنن ولی حذف کردن مخالف جزو روش های ما نیست. بیا اجازه بدیم کسانی که کار و روششون حذف کردنه با این روش ادامه بدن و ما کار خودمو رو ادامه بدیم.
یا حق

سلام سعید جان بذار یه نظر سنجی کنیم ببینیم جواب چی میشه

لطف کردی عزیزم

هر جا که هستی جان ما قربان توست

دست بردی دست و بازویت درست

فرشید دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 02:44

من موافقم!
به شدت هم موافقم!
یعنی خــــــــــــیلی موافقم!

ک دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 02:46

من معتقدم باید این شخص رو ignore کنیم. بذاریم هرجی میخواد بگه و عکس العملی هم نشون ندیم

سید حسین هاشمی دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 07:55

برداشتم از نظر ایشون ، طنز با چاشنی خشونت بود که در سایز نظرات هم شاهدش بودیم
در این حالت شنیدن تمایلات درونی به خوبی بروز می کنند

موافق حذف هیچ شخص و تفکری نیستم

چون با یکدست کردن تفاوتها مشخص نمی شه، همینطور ارزشها
معتقدم که یکدست کردن موجبات فنای یک جامعه و تفکر رو فراهم می کنه

همان مسیری که متاسفانه نظام ما با شتاب فراوان به سمتش در حرکته

منتظر باشید که حتی طرفدارانشون، پس بزنند

ساده ترین کار اینه که اگر تضادی در این سطح داریم، اصلا نخونیم و در نظر نگیریم
و چون نه من قانع میشم با حرفهای ایشون و نه ایشون، نظر دادن هم به همین صورت!


محمد جان ، حذف کردن کار ما نیست!

چون چند صباحیست که منطق اونها حکم فرماست،

روزنامه هامون حذف می شن
بزرگانمون حذف می شن
کتابهامون حذف می شن
برنامه هامون حذف می شن
هنگام پخش زنده ی فوتبال، شعارهامون حذف می شن
تصاویر قهرمانهامون به خاطر داشتن دستبندی به رنگ خاص حذف می شن
اسکناسهای نوشته شدمون حذف می شن
V های سبز حذف می شن
موقعیتهای شغلیمون حذف می شن

و مدتیست که دوستانمون هم حذف می شن

طبق روال ما معمولا حذف می شیم!

قدرت دست اینهاست، ثروت دست اینهاست، رسانه دست اینهاست،
اما جامعه در دستان ماست

فکر ما جاریست ...
اینها سر در گم اند که با ریشه چه کنند!

سلام حسین جان ما همه می دونیم طبق منطق دمکراسی همه حق حرف زدن رودارن
اما میدونی من چرا این پیشنهاد رودادم چون وقتی حرف های این ها با دلیل در دست داشتن رسانه غالب هست
آدم دیگه نمی تونه تحمل کنه در چنین جمع کوچکی هم باز حرف این ها رو بشونه
ما به اندازه کافی حرف های آقایان رو شنیدیم کافیه اگر قرار تصمیم گیری باشه تا حالا یعنی از سال ۷۶ باید تصمیم گیری باید انجام میشد


ما را را به انسان نشان دادم خواه شکرگذار خواه کفر گذار خواهد یود
قرآن کریم

سلام دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 08:36

دمت گرم پسر . ایول ایول

صادق عباسی دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 08:50

حذف که فکر نمی کنم جالب باشه اما به نظر من با قراردادن یه سری محدودیت میشه مسئله رو حل کرد..

در ضمن دوستان توجه داشته باشند که جناب تقدسی و همکارانشون کلا با حذف کردن افراد و عقاید کاملا موافق هستند اما ما قرار نیست مثل اونها باشیم

البته قبول دارم که محدودیت ها تو همکلاسی داره زیاد میشه و این از جذابیتش کم می کنه..

به هر حال ممنون

با آرزوی توفیق روزافزون

مالکی دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 09:15

حذف باید گردد

ایمان زندیه دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 09:31

با حذف مخالفم
محمد جان به نظز من پاک کردن صورت مسئله کم ترین و کوچک ترین کاریه که میشه با یک مسئله (مشکل) انجام داد.
در ضمن اینم بگم که آدمای ضعیف اینگونه عمل می کنند که البته همکلاسی با این همه عضو با فهم و شعور (یکیش خودت) هرگز ضعیف نیست که بخواد مشکلشو با اعمال د ی ک ت ا ت و ر ی حل کنه.
موفق باشی

دوست من به نظرم دای اشتباه میکنی که رای مخالف میدی

باور میکنی تویه روز دوتا روزنامه توقیف یشه

باور میکنی روزنامه به اون معرفی توقیف بشه


باید تلافی کرد تا طعم خذف رو بچشن

می ناب دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 11:05

این تفکری (یه نمونش آقای تقدسی)که ناخالصی داره و از طرفی احساس میکنه مشروعیتش از آسمون اومده رو صبر کنیم تو موج مردم حل میشه.به نظرم احتیاجی به حذفش نیست!

س دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 11:06

درسته نباید حذفش کنیم. باید بهش بی اعتنایی کنیم

پرویزی IT دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 11:30

دوست من غیرت شما قابل تحسینه ، ولی توجه داشته باش که الان تو این آدمو هم بزرگش کردی هم داری باعث میشی مظgوم نمایی کنه . بهترین راه اینه که اصلا جوابشو ندیم ، پستهاشم نخونیم ؛ همین

دوست نمی شه نخونی اصلا هم نمیشه ذهن جشتوجو گر انسان این اجازه رو نمیده من خودم که یان جوری هستم
مثلا وقتی پستی که ایت آقا نوشته بود در مورد دیدار رهبر با نخیگان
و سخنرانی محمود وحید نیا دانشجوی دکتری شریف دیدم خبر و ناقص انتشار داده
رفتم منبع ای که آقا هم معرفی کرده بودرو دیدم بعد جالب بود منبع هم ناقص اصلاع رسانی کرده بود خوب اگه کسی که از اصل موضوع اطلاع نداشته باشه به نظرت چی میگه؟؟

البته من حرفم رهبر نبود چون به ایشون علاقه دارم اما این مثالی بود که زدم

پس مطمئن باش اگه هزار بارهم رد شدی باز یک بار ذهن جستوجو گر تو میره دنبال اون مطالب

حسین رنجبر دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 11:36

من هم مخالفم !

الان من خودم عاشق همکلاسیهستم.

الان من خودم ۴ ٬ ۵ ماهه که هیچ پستی منتشر
نکردم و ازین که دور از همکلاسی هستم هم ناراحت ! بسیار ناراحت !

۴ ٬ ۵ --- ماهه پیش
از حمید خواستم اسممو حذف کنه از لیست
مدیران . ( شما خودت رو بگذار جای من ناراحت نمی شی ٬ از عشقت این قدر دور باشی. )

حالا چرا گفتم حمید جان اسمم رو حذف کنه ؟!

چون یه عده بودن وقتی اسم من رو میدیدن و
متن هام رو می خوندند یه سری برداشت غلط می کردن و هر بار توی پست های من

انواع و اقسام حرفهای زشت و ناپسند و توهین ها
رو نسبت به همه می نوشتند.

من هم چون توی کنترل پنلم بودم ٬
بلافاصله رفرش می کردم و اینا رو بلافاصله و
ایکی ثاینه
حذف می کردم که کسی اونها رو نبینه تا روحش آلوده نشه !

چند باری هم تحمل کردم اما دیگه صبرم لبریز شد!

از حمید عزیز درخواست کردم اسمم رو حذف کنه
که اینا یه مدت ٬دیگه اسم من رو نبینن ٬ و خوشحال باشن و دیگه نیان توهین کنند .

ولی توی این مدت سعی کردم تمام پست هایی که دوستان منتشر می کنند رو تا جایی که می تونم مورد بررسی قرار بدم و بخونمشون ٬ چون خودم دوست دارم.

همین انتقاد پذیری ٬ انتقاد هنرمندانه کردن و
هنرمندانه پذیرفتن خودش نشونه ی رشد عاطفیه !

بعضی ها که خیلی زود عصبانی میشن و نمی تونن خشمشون رو کنترل کنن.

خنده ممتدترین موسیقی جهانه !

اگه براییه کار غلط هزار دلیل درست بیاری میشه

هزار و یک غلط !

انسان در پی انتقاد رشد می کنه.

حرف ما هم همینه اگر به کسی انتقاد بشه باید قبول کنه نه اینکه موضع بگیره و بیاد تلافی کنه
نامه رهبر رو یادت میاد به بعضی ها
حتی در اون زمینه آیت الله مکارم که من شخصا عاشقش هستم
گفت اگر اشتباهی در بعضی انتصابات روی داده باید اصلاح بشه (روزنامه رسالت)
یادت میاد اومد صورت کردان رو بوسید و بهش لوح داد و در مقابل مجلسی که از همفکران خودشه موضع گرفت
و.......

مهدیه دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 12:07

من فکر میکنم نظر آقای تقدسی حالت طنز داشت.
من با نظرات سیاسی ایشون موافق نیستم. اما اینجا احساس کردم شما از تمام صحبت های ایشون فقط دنبال نکته ای برای خراب کردنشونی.

خوب اگه اینطوری باشه من میتونم الان جمله های زیادی تو پست تک تک نویسنده های همکلاسی پیدا کنم که نشون دهنده ی خشونت هستش.اینکه فقط پاسخ به یه نظر بود.

من با سیاست ایشون کاملا مخالفم اما با خودشون به هیچ وجه.

به نظرم خذفشون حیفه.

شاد باشی دوست من...

به خدا این طور نیست من قصد خراب کردن هیچ کس رو ندارم

تقدسی رو هم ندیدم اما اسمش رو یه بار ار اقای منتجبی شنیدم

اما بهتر قسمت نظرات رو بهتر بخونید تا بهتر متوجه قضیه بشید

وقتی کسی که اسمش رو ننوشته میگه توشجاعت نداری اسمت رو بنویسی
اون هم تو جوابش این طوری میگه:
خودت یک نگاه به پاسخت بنداز !! حرفی نزدی و دفاعی نتوانستی بکنی . فقط با کلمات بازی کردی .
من و بقیه رو ترسو خطاب کردی . مگه من توهین کردم که شما توهین می کنی ؟؟
من اسمم رو ننوشتم چون امثال شما در حراست منتظر ستاره دارکردن دانشجو ها هستند .

i love my country دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 14:18

با اینکه من با عقاید آقای تقدسی کاملا مخالفم. ولی ما به اصولی پایبندیم که امثال آقای تقدسی به خاطر اینکه در اقلیت هستند در ذهنشون هم نمی گنجه که بدون گلوله بتونن مبارزه کنند!و اون اصول رفتن به اسقبال گلوله و باتوم با شاخه های گله. امثال آقای تقدسی آزادی رو از ما سلب کردند ولی ما خواستار خذف هیچ کس و گرفتن آزادی از بنی بشری نیستیم.بذاریم باشه. وقتی میبینه ما بی شماریم وقتی میبینه تو جامعه ی روشفکری دانشگاه جایی نداره فکر می کنم درست اینه که سکوت اختیار کنه.

دوست من تسامح و تساهل اندازه های داره بیا کمی جهادی تر فکر کنیم

hasan/bargh دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 14:47

من هم فکر می کردم نباید حذفش کنیم ولی این آقا زیاد از حد داره پاشو از گلیمش دراز تر می کنه.
دیگه فکر نمی کنم بی اعتنایی جواب بده. همونطور که واسه امثال ایشون جواب که نداده هیچ، پر رو تر هم شدن و دیگه اربابشونو جای خدا گذاشتن.
دیگه وقت مسالمت نیست؛ وقت جنگه...

م دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 14:50

اینجوری مظلوم نمایی میکنه اونوقت.

همین که بیاد پست بده و امثال خودش بخونن و جوابشو بدن و بقیه محلش نذارن خوبه

گرچه اینم مثل بقیه توهم داره بنده خدا.

مظلوم آزادی بود مظلوم جامعه مدنی بود مظلوم مطبوعات بود مظلوم ...

..... دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 15:23

اقای فتاحس اون موقعی که شما نمی دونستید همکلاسی چیه!!!!!! اقای تقدسی داشت در همکلاسی متن می نوشت واز معدودکسانی که باعث رونق این سایت شد.

من نمیدونستم همکلاسیه چیه ؟؟؟ میدونی از روز اول دانشگاه ما بودیم که کارهای سیاسی رو سازمان دهی کردیم
من با پویا صفری و.... از پیشنهاد دهندگان اندیشه گاه خواجه نصیر بودیم
که جلساتمون هم موفق بود

ای کاش پویا صفری بود و این پست رو میخوند

..... دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 15:26

تقدسی تقدسی حمایتت می کنیم

مهدیه مقدم دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 15:59

نه من موافق نیستم. یک کمی بهتره همه روی اعصابمون مسلط تر باشیم ما که خودمون طرفدار آزادی هستیم و دموکراسی. این خودش یه نمونه دیک.تا.تور.ی .می شه. آقای تقدسی هم مثل همه ما
همه حق حرف زدن دارن. کار درستی نیست
تحمل خودمون رو بیشتر کنیم و اجازه بدیم همه حرف بزنن وگرنه با یه سری افراد .... هیچ تفاوتی نداریم.

حرف های این ها رو به اندازه کافی شنیدیم کافی برامون

شبنم دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 16:03

هوررااا هوررااا
من موافق 100% هستم ولی بدون خشونت این که یکی گفته مثل شکنجه های داریوش چشمش را از کاسه در بیاریم مخالف هستم.این کار کار داریوش وحشی بود که از یخبندان های سیبری آمده بود و شعورش همین قدر بیشتر نبود نه رفتار ما دانشجویانی که در سال 2009 زندگی می کنیم
به نظر من با ملایمت و منطق انسان های امروزی نه کارهای وحشیانه داریوش
از پیشنهاد خوبتون متشکرم

اون فرد به داریوش کبیر توهین کرده بود که کمی زشت بود که نظرش روحذف کردم میدونی اسم داریوش تو کتاب مقدس عبرانی هست

پس این دانیال در سلطنت داریوش و در سلطنت کورش فارسی می‏بود(29 دانیال 6)

فاطمه میرشجاعی دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 16:10

جالبه که نظرات مخالف رو حذف میکنید...
احسنت....احسنت..

رقاص باله دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 16:32

من هم که همه می دونید موافق هستم دیگه
گفته بودم 4 نفر را اخراج می کنم از این وبلاگ توکلی،منتجبی،باقری،تقدسی
منتجبی که این ترم معدلش را همه دیدیم 1.5 که انداختنش بیرون توکلی هم که از ترم پیش بخاطر 3 ترم مشروطی دانشگاه اخراجش کرده بود ولی این نامرد سر همه ی ما را کلاه گذاشت و صداش را در نیاورد اخراج شده بخاطر 3 ترم مشروطی
باقری هم که پسر خوبی شده و دیگه پست سیاسی نمی زنه مونده فقط تقدسی که تقدسی هم داریم برکنارش می کنیم
آقای فتاحی الان که تقریبا همه موافق هستند کی ایشان را از همکلاسی حذف می کنید؟

حمید توکلی دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 17:27

اگر تک تک ِ عزیزان همکلاسی با حذف یک عضو موافق باشند، باز هم عملا عضویت اون شخص لغو نمیشه، چون لغو عضویت یک تفکر بدون اینکه تخلفی از قوانین کرده باشه، بر خلاف اصول همکلاسی هست!
و اگر روزی برسه که با حذف برخی تفکرها، همکلاسی از رنگارنگ بودن به سمت تکرنگی پیش بره، باید لوگوی همکلاسی را بالعکس روی هدر آویزان کرد!

باید بشویم و بخوانیم حرف مخالف را، گوش انسان به همان اندازه شنواست که توانایی شنیدن حرف مخالف را دارد...

امام علی(ع) : آن کس که از افکار و آراء گوناگون استقبال کند ، صحیح را از خطا خوب تشخیص دهد!

ممنون که حرف دلت رو بیان کردی، موفق و موید باشی!

حمید تو از اول افکارت با ما بود اما کمی تسامح تو نظرات مشهود بود

حسین محمدی نصرآبادی دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 17:36

سلام مجدد
محمد فتاحی : وقتی خودت باچشم های خودت باتون و کابل رو دست بعضی ها ببینی اون موقعه میفهمی که شوخی بوده یا جدی
بعضی ها دقیقا ایشون هستند؟
آیا خودتان با چشم خودتان به وضوح دیدید؟
یا جمله کلی بود؟
.......
همه ی جمله های بالا کاملا مهربانانه بود و ربط خاصی هم به پست نداره، فقط به پاسخ نظر شما مربوطه
.............
راستی یه چیزی، من هم توی چندین پست، حتی یکی دوجا روی اینترنت گفتم که مثلا حمیدتوکلی رو ترور می کنم و اینا / تازه یه گروگان گیری هم داشتم که پست ش روی همکلاسی توسط خود حمید در جبران تهدیدات من زد شده
الان یعنی منم خشن هستم؟
اسمایلی شوخی ( ولی چیزایی که گفتم راست بودا ) :دی

من نگفتم ایشون هستن و جمله کلی بود چون من تقدسی رو تا نمیشناسم

اماآیا ایشون از اونها دفاع نمیکنند جواب من رو بدید؟.
به نظرم اقای نصر آبادی شما باید خطی تمییز بر شوخی و جدی بکشید

رقاص باله دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 17:44

آقای توکلی شما که جز یک تازی سوسمار خور چیز دیگری نیستید لطفا ساکت باشید شما الان نه دانشجوی دانشگاه هستید نه مدیر همکلاسی پس بی خودی خودتون را تحویل نگیرید
آقای فتاحی کار خیلی خوبی می کنید حتما آقای تقدسی را از همکلاسی حذف کنید

مدیر دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 17:45

اگر بخوایم ادمای افراطی اخراج کنیم باید از هر دو طرف اخراج کنیم
قانون باید به صورت عمومی اجرا بشه نه برای یه نفر
به نظر من باید یه بخش جداگونه درست کنیم و پست های سیاسی به اونجا منتقل کنیم پست های تند سیاسی بالاخره کار دستمون میده حالا بگید کی گفتم

سابین دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 17:46

همینکه بی تفاوت و با نیشخند از کنار پستهای ایشون رد می شیم از 103 بار لغو عضویت بدتره...اینکه یکی احساس کنه هست ولی حضورش احساس نمسشه خیلی تاثیر بدی از نظر روانشناسی روش داره

حسن دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 18:00

تو قیافه یه ادم دمکرات به خودت گرفتی ولی با این کارت چهره واقعی تو نشون دادی

من رو میشناسی مگه؟

حوریه جعفری-کامیوتر دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 18:40

فکر میکنم همکلاسی شکل گرفته که همه بتونیم به راحتی بیان نظر و عقیده کنیم.

حذف راه حل خوبی برای برخورد با چیزهایی که دوس داریم نیست! و فقط ضعف ما رو نشون میده که نتونستیم با اون مشکل کنار بییم و یا حلش کنیم.

اگر فکر می‌کنم منتقد کسانی باشید که با مخالفشون به طرز فجیهی ( کتک، زندان،فحش....) برخورد می‌کنند. پس چرا چیزی رو پیشنهاد میکنید که دقیقا راه و روش اونهاست؟ و اگر درسته چرا انتقاد میکنید از اون نوع خاص تفکر؟

در آخر خیلی خوشحالم که نظرتون رو با جسارت مطرح کردید و پشت اسامی مستعار قایم نشدید.

بنظرم کسی "نباید" "هرگز" بخاطر بیان نظر و عقیدش از "هیچ حایی" حذف بشه!!

حوریه جعفری-کامیوتر دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 18:47

اصلاحیه:

*کنار بیاییم.

*خط چهارم "اگر "نداره

ببخشید!

حمید توکلی دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 18:52

رقاص باله ی عزیز!
سلام و درود بر تو...
موفق باشی!

رقاص باله دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 18:56

حمید توکلی ذلیل!
لعن و نفرین بر تو ...
بدبخت باشی!
تازی سوسمار خور گمشو نمی خوام ریختتو ببینم
تو سربازی چند تا سوسمار بهت می دن بخوری تا مردم را تو خیابون بزنی؟

3pehr - com دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 19:54 http://www.kntoosi.com/

اتفاقا بنظرم تقدسی خیلی برای همکلاسی خوبه ؟!
یادمون نره اگه زشت نبود زیبایی وجود نداشت و اگر جاهل نبود ، کسی عاقل شناخته نمیشد...

طبق اصل 5 همکلاسی ، همکلاسی یک رسانه آزاد است .
همکلاسی، وبلاگی آزاد و میزبان گرایش های مختلف اجتماعی، مذهبی و سیاسی است، به این معنی که متعلق به گروه خاصی نبوده و همه ی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیر، با هر گرایش اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ای که دارند فارغ از آنکه در کدام رشته، مشغول به تحصیل هستند، می توانند در آن آزادانه به بیان دیدگاههای خویش بپردازند.

محمد رودسرابی دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 20:02

سلام دوستان
من آقای تقدسی رو از نزدیک می شناسم و دوست صمیمی خودم هست.
ایشون از دانشجویان ممتاز دانشگاه هست و در مقطع ارشد تحصیل می کنه.
یادم میاد بعضی وقت ها با هم مفصل مجادله سیاسی می کردیم ولی آخرش نه اون از من ناراحت می شد نه من از اون
ارادتم بهش هیچ وقت کم نشد
اگه حرف منو باور دارید بهتون می گم این آدم آزارش به مورچه هم نمی رسه
مهربون تر از این حرفاست که بخواد کسی رو کتک بزنه
اون حرفش هم صرفا" شوخی نگیرید.
به قول یکی از دوستان:


سخت نگیرید!

سید مرتضی قاسم پور دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 20:49 http://www.kntoosi.com

سخت نگیرید!

رویا IT دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 20:58

نزدیک به یک ساعت داشتم نظرم رو تایپ می کردم که
"بیخودی نمیشه اعتقاد مخالف رو حذف کرد"
و
"کلیدهای سیاه و سفید ِ پیانو باهم موسیقی قشنگ می سازن، نه فقط سفید"
و ...

این حرف ها یه کم تکراری نیست؟!! بی خیال!

شیوه ی ما حذف نیست!
شیوه ی ما منطق و حق ِ !!

حمیده احمدی دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 21:44

عین نظر رویا

a.sanaye دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 22:07

من به شدت موافقم.ایول محمد

شروین سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 01:00

تا ظلم نباشه انسان مفهومه عدل رو درک نمی کنه و تا بدی نباشه آدم مزه خوبی رو نمی چشه.
و مهتر از این اینکه تا دروغ و تزویر نباشه واقعیت مفهومی پیدا نمی کنه!
هیچ چیزی پنهان نخواهد ماند همه چیز روزی آشکار خواهد شد و سیهاهیش.....

بهت زده سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 08:02

منم از نظراش خوشم نمیاد ولی حذف هم کار درستی نیست!

آگاه سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 10:51

من کلا پیشنهاد میکنم بیاید همه اونایی که مخالف نظرات بی ارزش شما هستن رو با زورگویی تمام از مدیریت این وبلاگ حذف کنین و خیال خودتون راحت کنین. چطوره؟

ارش سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 16:42

مطمئن بودم تندروی اقای تقدسی ختم به همچین پستی میشه!

محمد جان من مخالفم
البته به شما کاملا حق میدم مثل من عصبانی باشی و دلت به درد بیاد
شاید کمتر کسی به اندازه من با این اقای تقدسی بحث کرده باشه ( البته ختم به دعوا میشد و ایشان سه سوت نظرات بنده و مخالفین را پاک میکردن و میگفتن فقط حق با ایشونه)

چون ما طرفدار ازادی بیان هستیم ناچاریم ایشان را در کنارمون داشته باشیم ولی اگر از قوانین همکلاسی خارج شدند مسلما باید حذف بشن!
موفق باشی

در ضمن نظرات" رقاص باله" را باید بدلیل توهین به اقای توکلی پاک کنید!




۱۱۸۱۱ سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 16:54

زنده باد مخالف من

م دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 21:20

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد