KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

۲بامداد +نیکون دی۷۰ +فیلتر زرد +شهر سی ز

نظرات 10 + ارسال نظر
قاصدک یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 22:50

عالیه !

کیارش مظفری دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 00:54

معلومه که باد میاد ؛ کاش شاتر رو باز میگذاشتی ..

عالی بود ./

باد میومد اما اگر شاتر رو باز میکرد افزایش میزان ورود نور علاوه بر افزایش نویز ؛ عبور نور از فیلتر رو زیاد میکنه و کدری تصویر را ایجاد میکند.....
ضمنا این عکس با تنظیمات من گرفته شده اما من نگرفتم....

سعید اسماعیلی فرد دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 01:20

جالبه.عکاسی بسی دوست دارم و دارم با یه دوربین canon D1000 یاد میگیرم کم کم و به صورت تجربی از کمکتون بتونم استفاده کنم ممنون میشم .

خوشحال میشم اونچیزی رو که میدونم با شما تمرین کنم.

کیارش مظفری دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 01:27

دیافو تغییر میدادی ، خود ISO رم میگذاشتی min .. ولی باز من اونجا نبودم .. شما که بودی تشخصی دادی ؛ ... اینم قشنگه .. اون یک پیزه دیگه می شد اصلا ..

همون طور که شما بهتر از من میدونی دیاف اگه باز یشه نور ورودی بالا در نتیجه سرعت شاتر رو باید آورد پایین مگر در مواردی مثل شب با نور کم که نیاز به جذب نور بالا باشه و ثانیا یکی از مشکلات مهم در دی۴۰ عدم کاربرد موثر ایزو میباشد.....
ولی به طور کلی عکاسی هنر سلیقه و دیدگاه هاست

کیارش مظفری دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 10:36

"ولی به طور کلی عکاسی هنر سلیقه و دیدگاه هاست "

صد در صد .
موفق باشی ./

شما هم موفق باشید...

بابک سلمان دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 11:42

عالی انداختی رفیق . من زیاد به عکاسی وارد نیستم فقط یک سوال؛ من الان یک کانون canone S5 دارم می خواهم عوضش کنم یک ۴۰ دی بگیرم . نظرت چیه ؟

باتوجه به هزینه نوع کارایی و نوع ژانر عکاسی مورد نظرت میتونی دوربین های مختلفی رو انتخاب کنی و سایت دیجی کالا میتونه راهنمای خوبی برات باشه.

[ بدون نام ] دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 11:56

مهیار موسوی چاشمی : همون طور که شما بهتر از من میدونی دیاف اگه باز یشه نور ورودی بالا در نتیجه سرعت شاتر رو باید آورد پایین مگر در مواردی مثل شب با نور کم که نیاز به جذب نور بالا باشه و ثانیا یکی از مشکلات مهم در دی۴۰ عدم کاربرد موثر ایزو میباشد.....

--- دهانه دیافو بیشتر ببند تا بتونی سرعت شاترو بیاری پایین اینجوری نویز هم نداری
منظور کیارش هم ثبت حرکت ابرا بوده فکر می کنم که ایده جالبی بود

دوست عزیز وقتی دهنه دیاف رو ببندی و سرعت شاتر رو بیاری پایین اصطلاحا عکس خف میشه ...
ضمنا نوع ژانر عکس ؛عظمت؛هست و همون طور که میدونید این ژانر از زیر سبک های real به حساب میاد وقتی سرعت رو میاری پایین تا حرکت ابر رو به قبت برسونی 2 اشتباه مهلک کردی
1-تبدیل تصویر real به visual
2-احتمال حرمکت ابر به سوی ماه بالا بوده و بدنه ما در اتصال ابر در حال حرکت باعث ایجاد نور اضافه در تصویر میگردد...
شایان ذکر است وقتی از فیلتر استفاده میکنید چون فیلتر ها از شیشه مسطح کامل نیستند(در این مورد) با پایین آوردن سرعت در میانی تصویر شما یه شکل خطهای خمیده تصاویر را از بین میبرید
....باز هم مشتاقانه آماده شنیدن اشکالاتم هستم........

کیارش مظفری دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 11:58

مرسی بالایی ./

توضیح پاسخ به نظر بالا را لطفا مطالعه بفرمایید و اشتباهاتم را به من گوشزد کنید...لطفا

حوریه جعفری-کامیوتر دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 19:16

خیلی قشنگ بود!!

ممنون!

ممنون بابت نظر

حسین رنجبر چهارشنبه 20 آبان 1388 ساعت 11:02

در اکثر موارد این پست خیلی پست خوبیه !
آفرین !
خیلی آفرین ! -- کلی یاد گرفتم.
ازین پست ها ٬
امیدوارم ازین پست ها
ازین پست ها و این طور پست ها بیشتر بشه/
بیشتر بشه توی همکلاسی ...
( من قبلاً یه دوربین ۱۱ مگاپیکسلی داشتم ٬
یه بار که داشتم توی خیابون تصویر برداری می کردم ریختن سرم و ازم دزدینش ٬ دیگه ازون به بعد قید عکاسی رو زدم .
گفتم اگه این جوری پیش بره خیلی خطرناک میشه !
شاید خودم هم بدزدن ، مخصوصا اگه " تنهایی عکاسی " کنی !
.
یه روزی توی روزای آینده می خوام [ ] رو بفروشم و به جای اون یه " دوربین " بگیرم
من باسه ی همه دوستام آرزو می کنم که به آرزوهاشون برسن !

منم امیدوارم به آرزوت برسی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد