KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

صندلی

معلم فلسفه یه صندلی می ذاره وسط کلاس و به شاگردانش می گه:شما باید یک مقاله بنویسید و در اون ثابت کنین که این صندلی وجود نداره! یکی از شاگردان دو کلمه می نویسه و ورقشو می ذاره روی میز ش و بعد از اینکه معلم ورقه ها رو تصحیح می کنه اون بهترین نمره رو می گیره!می دونید چی نوشته بود؟؟

  .

  .

  .

نوشته بود:کدوم صندلی؟

نظرات 15 + ارسال نظر

با درود و سلام



خانم ماندانا عسکری؛ نقاش؛ گرافیست نشریه توقیف شده «علم موفقیت» و نویسنده نشریه «اخبار کودکانه» در تاریخ دوم خرداد ماه 1388 در همایش انتخاباتی اصلاح طلبان واقع در ورزشگاه آزادی؛ به دست ماموران امنیتی و به جرم «اقدام بر علیه امنیت ملی» دستگیر و به مدت دو ماه به زندان اوین منتقل شد.

ایشان در طی مدت زندان؛ نه تنها با انواع فشارها و توهین ها روبه رو بود که از کلیه حقوق شهروندی؛ حقوق زن و حتی تا مدتی از حق دیدار دختر نه ساله خود محروم بود.



باخبر شدیم که دادگاه ایشان در تاریخ 23 آبان ماه برگزار خواهد شد.



ما؛ جمعی از دوستان ایشان در انتظار نتیجه ی این دادگاه بوده و امیدواریم دستگاه قضایی کشور؛ تحت مدیریت و سرپرستی جدید خود؛ با حکم بر برائت خانم عسکری و بازستانی حقوق پایمال شده ایشان و خانواده شان؛ مرهمی بر زخم ها و ظلم های روا شده گذارد.



در پایان؛ مطلب را به سخنی از امام علی «ع» مزین می کنیم که:

« ستمگر ترین مردم کسی است که ستم خود را عدل تصور کند ».

کمپین دفاع از خانم ماندانا عسکری


رویا IT یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 20:50

عالی بود! !

خواهش می کنم!(:

هوداد مسلمی نژاد - کامپیوتر یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 20:53

با سلام و عرض ادب خدمت خانوم
با تشکر از مطلب زیبایتان
ولی‌ یک نکته: اونم این که این موضوع طنز نیست وجه و وجوه بر هم زدن عادت است.
وقتی‌ شاگرد میگوید کدوم سندلی‌ یعنی‌ هستی را نیست دانسته است و این بحث فلسفیست و هیچ اشارتی به طنز ندارد.
به هر حال ممنون از مطلب زیبای شما

سلام
برداشت من از این متن چیز دیگه ای بود ٬طنز شاید تو نگاه اول مفرح باشه اما عمقش می تونه خیلی تلخ تر از چیزای دیگه باشه!
شرایط کنونی ما نادیده گرفته شدن که کم کم داره به نبودن ما می رسه..
ممنون از نظر و توجه تون.

حوریه جعفری-کامیوتر یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 21:03

خیلی باحال بود!!!!

خواهش می شه!(:

[ بدون نام ] یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 21:04

جناب هوداد سخت نگیرید

مرسی خیلی عالی بود

خواهش می کنم!(:

م یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 21:08

فکر کنم ا.ن هم زیاد از این انشاها می نوشته

ایشون که استادن...!!

حمیده احمدی یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 22:21

ایول فائزه

:دی!

مهدی یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 22:30

مثل رای ما دیگه ////
کدوم رای اصلا مگه موسوی طرفدار داره..
اصلا مگه میشه مردم همیشه در صحنه به موسوی رای بده..
اصلا مگه حکومت اسلامی دروغ میگه
نه !!!!
کفره!!!

مرسی از نظر!

فائزه غلامی یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 23:20

با آقای مسلمی نژاد موافقم،موضوع فلسفی هست فائزه جان.
یاد یه موضوع اوفتادم خواهرم به شاگرداش گفته بود سفید رو تعریف کنید یکی از شاگرداش کاغذ آ4 سفید رو تحویل خواهرم داده بود.

مرسی فائزه جون قشنگ بود.

خواهش می کنم!

هوداد مسلمی نژاد - کامپیوتر یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 23:32

من واقعا این داستانو دوست دارم و واقعا ممنونم که مطلبی به این قشنگی‌ خانوم نعیم در همکلاسس قرار دادند.
و یک پوزش: من در اولین نظرم فامیلی خانوم نعیم رو فراموش کردم بنویسم. شرمنده

خواهش می کنم!

سید حسین هاشمی دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 04:11

ممنون

نظر اول فکرم رو مشغول کرده

بخصوص دو جمله ی آخر!

خواهش می کنم...

سیده زهرامیرباقری دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 09:57

جالب بود

لطف داری!(:

الهه ترابی-کامپیوتر دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 16:42

خیلی تفکر بر انگیز بود

خودم پنج‌شنبه 21 آبان 1388 ساعت 17:23

بابا خوش بحالتون
با این احکام دروغین توجه جهان بهتون جلب میشه.
با خیال راحت از ایران میروید
الحمد الله اینا نمی خواهند هیهچ هنرمند و اندیشندی نفس بکشه
شما هم روش

بهمن پنج‌شنبه 21 آبان 1388 ساعت 17:26

خانوم هنرمند همه سبزها از تون حمایت می کنن. شما تنها نیستید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد