KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

حجاب در دانشگاه خواجه نصیر

تصویر اسکن شده صورتجلسه کمیته حجاب و عفاف دانشگاه خواجه نصیر در ۱۵ آبان





تصویر ۲


نظرات 14 + ارسال نظر
کیارش مظفری یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 16:38

همیشه موقع brows همکلاسی بعد از خودن عنوان مبحت به اسم نویسنده توجه میکنم و با یک براندازی کلی سعی میکنم ببینم مطلب به درد من می خوره یاخودنش بی ارزشه !

همواره توی این مدت بعد از دیدن اسم "محمد رودسابی " منتظر خوندن یک پست جنجالی بودم!

کیارش مظفری یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 16:41

همیشه موقع brows همکلاسی بعد از خودن عنوان مبحت به اسم نویسنده توجه میکنم و با یک براندازی کلی سعی میکنم ببینم مطلب به درد من می خوره یاخودنش بی ارزشه !

همواره توی این مدت بعد از دیدن اسم "محمد رودسابی " منتظر خوندن یک پست جنجالی بودم!

.. یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 17:36

مشکل از این مهمتر هم هست همه مشکلات از روز ازل حله جز این یدونه

حمید توکلی یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 21:14

!

هانیه کرمی یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 21:16 http://arnavaz.net

نمیدونم کی میخوان بفهمن که هیچی زورکی نیس؟

استغفرا....!

صدف یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 21:39

منظور از بند ۵ چیه ؟
یعنی میگه اگه منشی زن باشه مدیر مرد باید تامل بشه ؟
یعنی میگه میخوان چیکار کنن که تامل بشه ؟
یعنی میگه اگه کاری کنن میشه جز اتفاقای خصوصیه مردم.میخوان سر در بیارن ؟

یعنی اگه ما نخوایم لباس رسمی بپوشیم چی؟
یعنی اگه لباساشون زشت باشه چی ؟

عاطفه شفیعی یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 21:58

قبل از مصرف تکان داده شود .

سید حسین هاشمی دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 04:13

احتملا آقای خامنه ای دو باره از رویه ی اسلامی شدن دانشگاهها انتقاد کرده!

_________


اونوقت ون ها رو کجا مستقر می کنن ؟
داخل دانشگاه یا دم در !

اسماعیل احمدی دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 07:06 http://ahmadi.javanblog.com

۱۵/۷ یعنی ۱۵ مهر

۱۵/۸ میشه ۱۵ آبان..!!

صادق عباسی دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 08:46

بسم ا... الرحمن الرحیم

... این نیز بگذرد

صلوات بر پیامبر و آل او

مسخره کردن دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 15:00

به به هر دم از این باغ خلی میرسد. یک قانونه که میگه حجاب از نونو شبتم واجب تره

مرجان دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 18:03

شما کارمند دانشگاه هستی ولی از اسناد اونجا عکس میگیری و میذاری رو وبلاگ!

گلناز سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 00:49

این یعنی ظاهر رو بپوشونید و زیرش هر ........خواستید انجام بدید.
این یعنی آزادی
یعنی زندانی به نام ایران

ارش سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 17:08

ای روزگاررررررررررر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد