KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ریاضیات سبز

اصل اول:  24 < 13   

  

اصل دوم: ما بیشماریم!   

   

نظرات 7 + ارسال نظر
م یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 16:36

آره شما درست میگید.بیا با هم یه نگاهی هم به اصل هایی که شما بهش اعتقاد دارید بندازیم.ببینیم از کجا ریشه گرفتند.
اصل جالب شما هم این بود که روستا یی ها رای دادند. کی می دونه روستایی ها به کی رای دادند!!
البته این اصل شما خلاقانه نیست یه کپی برداری مضحکانه بود از سیستم روس ها در زمان دهشتناک شوروی که منطقشون این بود که می گفتند پشتوانه رای هایشان و دولت هایشان کشاورزان و کارگرها هستند و ما طرفدارانمون تعدادشون بیشتر از این حرف هاست و اینا(دقیقا همین ادعایی که شما دارید).و اعتراضات شهرنشین ها زیر سر آمریکاست و غرب و توطئه است و از این حرفا......
اما آخرش چی شد؟از بنیان فروپاشید و به خاکستر تبدیل شد. در حالی که چنین ادعایی داشت.واقعا اون روستایی ها و دهقان ها بیشمار نمی تونستند به دادش برسند و از فروپاشی نجاتش بدند؟....

«اصل جالب شما هم این بود که روستا یی ها رای دادند. کی می دونه روستایی ها به کی رای دادند!!»

خب لابد همون کسی که میدونه شهرنشینها به موسوی رای دادند!!

سلام یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 16:45

سلام دوست عزیز . همانطور که شما بهتر اطلاع دارید در روزهای اول که مردم به خیابان ها ریختند ؛ تعداد زیادی رو کشتند و ناقص کردند و بازداشت و تجاوز و..... .
مسلما تعداد زیادی ترسیدند که در دفعه های بعدی نیز آنها کشته شوند و مادران زیادی ترسیدند که آنها نیز داغ پسر جوانشان را ببینند و ترسیدند که به دخترشان تجاوز شود و افسردگی و پر پر شدن او را ببینند و..... به همین دلیل شاید مردم تعدادشان میلیونی نباشد مثل دفعه اول . اما هم من می دانم و هم شما که ما بیشماریم .
مهدی جان این پست شما باعث می شود که دل خیلی از بچه ها از جمله من که شما رو دوست خودم می دانم بشکند !!
آیا شما تا به حال کلیپ هایی که ماموران بسیج با باطوم به سر دختر مردم می زنند دیدی؟
آیا دیدی با زانو می زنند تو دماغ یک پسر جوان ؟ آیا دیدی....؟؟؟
کمی انصاف داشته باش رفیق . نمی گم از ما طرفداری کن ؛نه !! اما نمک به زخم داف دیدگان نپاش با این حرف ها .
اوضاع به اندازه ای خطرناک است که من که با شما ذلرم منطقی و دوستانه صحبت می کنم جرات نمی کنم اسم خودم رو بنویسم .
کمی انصاف داشته باشیم .
و در پایان ما بی شماریم رفیق . روزی متوجه خواهی شد .
موفق باشید

سلام دوست گرامی
اولا انتظار میره در بیان نظراتمون کمی شجاعت و شهامت بیشتری داشته باشیم!
ثانیا
شما تا به حال کلیپهایی رو که یه فردی رو شاید فقط به خاطر اینکه ظاهرش مذهبیه رو تا سرحد مرگ جلوی زن و ... میزنند دیدی؟ آیا دیدی ...؟؟؟
کمی انصاف داشته باش رفیق.نمی گم از ما طرفداری کن ؛نه !! اما نمک به زخم داغ دیدگان نپاش با این حرف ها .
ببخشید که از جملات خودتون استفاده کردم. دلیلش این بود که بدونید با دیدهای مختلفی میشه به موضوع نگاه کرد و نتایج مختلفی گرفت! من منکر کارهای اشتباه احتمالی ماموران نیروی انتظامی و یا حتی احیانا بسیج نیستم. ما خودمون مدعی هستیم. مطمئن باش اگر از کار اشتباه یه بسیجی یا مامور نیروی انتظامی ناراحتیمون بیشتر از شما نباشه، کمتر نیست. ولی کمی انصاف! کار اشتباه یک شخص یا حتی چندنفر رو به اسم نظام ننویس! در شناخت مقصرین این حوادث و اولویت‌بندی اونها حزب‌بازی رو بذاریم کنار! مقصرین فرعی رو فدای مقصرین اصلی نکنیم. جرمهای فرعی رو فدای جرم اصلی نکنیم. دل دشمنانمون رو شاد نکنیم. سعی کن همیشه تو ذهنت آدما و کارهای اونها و همچنین شرایط رو تو ذهنت طبقه‌بندی کنی و بعد به دفاع یا مخالفت با چیزی بپردازی! کتک خوردن چند نفر تو اغتشاشات و یا حتی تظاهرات (حتی اگر کاملا بیگناه بوده باشند!) دلیل نمیشه به همه چیز پشت پا بزنیم!
و در پایان تا باشه از این بیشمارا باشه! به نظر من ارزش بیشماران ترسو از ارزش ۱۰ نفر آدم شجاع هم کمتره!
انشاءالله در کارهای خیر موفق باشید

K.S. یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 17:00

تقدسی گریه نکن
تو رو که کتک نزدن ...

نه عزیزم! ما معمولا کتک میزنیم!! ؛)

[ بدون نام ] یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 17:23

با این حساب شما باید از دانشگاه انصراف داده و دوباره سر کلاس اول ابتدایی بنشینید

:) دیگه الان فکر کنم بچه پیش‌دبستانی هم میدونه ۱۳ از ۲۴ کوچیکتره!

... یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 17:39

حرص نخور شیرت خشک می شه بچه ها گرسنه میمونن نسلت منقرض میشه بعد دیگه کسی نیست که از ذیکتاتور حمایت کنه

حیف که محیط همکلاسی مختلطه وگرنه جوابتو میدادم شاید! ؛) :)

سلام یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 19:23

خودت یک نگاه به پاسخت بنداز !! حرفی نزدی و دفاعی نتوانستی بکنی . فقط با کلمات بازی کردی .
من و بقیه رو ترسو خطاب کردی . مگه من توهین کردم که شما توهین می کنی ؟؟
من اسمم رو ننوشتم چون امثال شما در حراست منتظر ستاره دارکردن دانشجو ها هستند .
اینجا محیط آزادی نیست .
حکوت دست شماست . قدرت دست شماست .اما رفیق جامعه دست ماست .
همین که رییس جمهورتون روزی که می خواست به مجلس برود دیگر کم مانده بود تانک به خیابان ها بیاورد و خیابان ها را بسته بودند و همه بازاری ها ی اون منطقه رو مجبور کرده بودند مغازه هایشان را ببندند نشان از مردمی بودن و رای 63 % شماست !! موفق باشی

ان الله یدافع عن الذین امنوا! خدا خودش تا حالا دفاع کرده، انشاءالله از این به بعد هم دفاع میکنه! حرفی که من زدم کاملا منطقی بود ولی شاید شما دوست داشتید که جور دیگه‌ای جواب بدم! شما ظاهرا دارید صفر و یک به قضیه نگاه میکنید ولی من اتفاقات رو تو ذهنم طبقه‌بندی و اولویت‌بندی میکنم و به جای احساساتی‌شدن از عقلم استفاده میکنم! در ضمن حرفای شما بازی با کلمات بود نه حرفای من!

من به کسی توهین نکردم. وقتی خودتون میگید «مسلما تعداد زیادی ترسیدند»، خب من بگم نترسیدند؟! :) من حرف خودتون رو زدم. پس اگه ترسو بودن توهینه فکر میکنم اول شما توهین کردید! ترسو بودن یه واقعیته! یه صفته! یه رفتاره! این که توهین نیست عزیز من! مثل اینکه حرفای خودتون رو هم قبول ندارید!

بی‌جنبه‌گی بعضی از آدما باعث میشه محدودیت تو جامعه زیاد بشه! وقتی بعضیا جنبه آزادی رو ندارند و از اون سوءاستفاده میکنند متاسفانه بقیه هم از آزادی محروم میشند! موبایلها قطع میشه! سایتا بسته میشند و ...! ایکاش کمی بیشتر قدر آزادی رو بدونیم و از اون سوءاستفاده نکنیم تا تر و خشک با هم نسوزند!

در ضمن اگه واقعا جامعه با شماست این همه ترس برای چی؟!!! حالا باز نگید توهین کرد!‌ :) برای پیروزی انقلاب مردم چه فداکاریهایی که نمیکردند! دلیلش واضحه. کاری که برای خدا باشه، ترس توش معنی نداره. ولی کاری که برای دنیا و ... باشه همیشه ترس همراهشه. چون هیچوقت ارزش نداره به خاطر دنیامون از دنیامون بگذریم!
انشاءالله در کارهای خیر موفق باشید.

م یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 19:59

اولا این شمایید که در مورد رای شهرستانی ها و روستایی ها به خودشوت اجازه مصادرشون را می دید و نظر می دید.ثانیا بهت گفتم این اصل شما و منطق شما حاصل خلااقیت شما نیست.این اصل و سیاست در چین و شوروی (حتی روسیه کنونی) کوبا و کشور های آمریکای جنوبی و کره شمالی و کشور هایی نظیر آنها به کار می ره.البته با اینکه همیشه کار ساز نبودن خودش را نشون و نخنما شده اما خب هنوز به کار میره.
اما این اصل را برات باز ترش می کنم تا ببینی چه شیوه جالبیه و چرا تو امثال این کشور ها قرن هاست که کاربرد داره:
1.روستایی ها و شهرستان ها همیشه عقب تر از شهر های صنعتی و پایتخت هستند.(فرهنگی اقتصادی...البته این به این خاطره که عمدا عقب نگه داشته می شند!!!!!نه اینکه خودشون بخواند.)

2.چون طیف وسیع و گسترده ای هستند هر کس هر ادعایی در موردشون می تونه بکنه چون به سختی می شه ثابت کرد اون ادعا غلطه.(چه دولت چه جناح مخالف دولت)

3.چون عقب ماندگی طولانی مدت سبب شده که داشتن یه زندگی نکبت بار براشون یه عادت باشه.اعتراضی هم ندارند.حتی شده این عقب ماندگی و به سختی زندگی گذراندن بخشی از فرهنگشون بشه.(بازم می گم این ها عمدیه و همه انسان ها خواهان رفاهند و پیشرفت البته اگه بزارند چیشرفت کنند!!).

4.دشمن خارجی از من انتقاد می کنه.شهر نشین ها هم از من انتقاد می کنند.


خب این دولت ها این چند عامل را کنار هم می زارند.وقتی وضعیتشون بحرانی میشه یا سعی داره هر طور شده خودش را قالب مردم بکنه رو میاره به این ادعا که با استناد به 3 تای اوی می گه من طرفدارانم تو روستاها و شهرستان ها هستند و شما نمی بینیدشون!!!
و با استفاده از 4رمی بلافاصله منتقدین را از دم جاسوس و مزدور می دونه.
مشکل کجاست پس:
اما یه اصل دیگه می گه که دروغگو ها حافظه خوبی ندارند برای همین به نقطه ای می رسند که حر فهای خودشون هم شک می کنند که نکنه راست باشه!!!و این توهم وادارشون می کنه به جای اینکه کنار بیاد و مسالمت آمیز مسئله را حل کنه شروع کنه به سرکوب.براش هم فرقی نداره چقدر درجه سرکوب را ببره بالا چون باورش شده نکنه من طرفدارام زیادند!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد