KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

زندگی خر مگسی




















نظرات 14 + ارسال نظر
شرکت نوآوران صنعت یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 23:00

با سلام دوست عزیز شرکت نوآوران صنعت اولین مجله موبایل خود را منتشر نموده است که هر ماه یک نسخه جدید از آن به وجود می آید لطفا از سایت ما دیدن نموده و لینک دانلود این مجموعه به نام دانستنیها و نوآوریها را در سایت خود قرار دهید .
و همچنین با عضویت در این سایت سی دی و دی وی دی رایگان هدیه بگیرید. حتما از قسمت فروش نرم افزارها دیدن کنید چون این مجموعه ها برای اولین بار در ایران تولید شده است شما هم می توانید نماینده فروش ما باشید .
لینک کتاب:
http://n-s.blogsky.com/1388/08/04/post-10/
لینک سی دی:
http://n-s.blogsky.com/1388/08/16/post-41/
سایت :
http://www.n-sco.orq.ir
لطفا این دعوت نامه را برای دوستان خود هم ارسال نمایید .
متشکریم

مینا یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 23:15

=))))
kheili bahal bud

باحال دیدی عزیزم

فائزه غلامی یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 23:15

باحال بود.
مرسی.

خواهش میکنم

محمدـصنایع ۸۷ یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 23:16

خیلی باحال بود!!!

:d مرسی

هما یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 23:32

خیلی با نمک بود مرسی

قابلی نداشت گلم

مهیار موسوی چاشمی دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 00:05

so funny

مرسی

سید حسین هاشمی دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 04:51

فوق العاده بود!

کار دستی خودتون بود؟

من بچه بودم یه کمد داشتم که یکی از کشوهاش رو خالی کرده بودم و توش حشره نگهداری می کردم!

خر مگس نه
ولی کلی سنجاقک و کفشدوزک و یه دونه زنبور مرده و انواع و اقسام پروانه های رنگی رنگی داشتم
یه کرم ابیشم هم داشتم که از درخت توت مون براش برگ میریختم
بجز کرمه، بقیه یه چند روز بعد به رحمت خدا می رفتن با اینکه بهشون غذا هم می دادم!
کرمه هم خودم آزادش کردم

البته چند تاییشون متاسفانه از بین چسبهایی که به درزهای کشو می زدم ، موفق به فرار می شدن

یه چند باری هم چند تا حشره رو تشریح کردم و با سوزن و کاتِر و موچین ، به اجزای سازنده تبدیل کردم
ولی دیگه نشد سر همشون کنم!

دو سه تا از دوستان رو تا الان تو یه جعبه نگه داشتم

نه من از این کارا بلد نیستم

ایمان زندیه دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 09:43 http://ahang.blogsky.com

ممنون جالبناک بود
--------------------------------------

خواهش میکنم

سیده زهرامیرباقری دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 12:02

خیلی قشنگ بود

قابلی نداشت

فائزه نعیم دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 12:31

خیلی باحال بود
مرسی

حوریه جعفری-کامیوتر دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 19:15

با مزه بود!!

نظر آقای هاشمی هم جالب بود از نوع خودش!! ( خوابگاه شبانه روزی حشرات درست کرده بودین؟!!)!

رویا IT دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 21:09

آخی چه نانازن!! !

مرسی!!

فاطمه رنگرز جدی دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 23:25 http://fatemeh-rj.blogfa.com/

چه باحال بود!!!
هی!
یه خرمگس زرد راه راه =))

ارش سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 18:02

چه جالب و خنده دار

خیلی ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد