KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تلخ

آخر غربت دنیاست وقتی به اندازه ی هزاران بار از بخشایش سیر شده ام!  

نه به خاطر شیرینی ات .. 

نه به خاطر نمک لحظه ها.. 

به خاطر عادت به تلخی ها..  

از لِرد* های ته شراب که تلخ تر نیست...هست؟؟ 

 

 

 

  

 پ.ن: لِرد=ذرات و یامایع غلیظ که انتهای ظرف ته نشین میشود.[لِرت هم گفته میشه]  

نظرات 9 + ارسال نظر
کیارش مظفری شنبه 16 آبان 1388 ساعت 23:30 http://کیا فیلم دات کام

همیشه اول قصه می گن :
که یکی بود اون یکی نبود
اما قصه ی من اول نداشت ,آخرشم هیچی نبود
اینجا
پر از بوی الکل
وسکوتهِ دیوارهایی که سردن و بی روح
اینجا
خورشید که میاد
صبح می شه
به همین سادگی !
من خیلی خوش ام ! زیادی خرسندم ؛ خشی زده زیر دلم .. ساعت خواب و بیداری آدمها
مثل دنیای کوچک من نیست.. نیست .. نیست .

پر از بوی الکل.
رودخونه هم گل آلود.
بوی نم و خاک و برگ...

میدونی شنبه 16 آبان 1388 ساعت 23:36

چون این جمله ای که الان میگم معلوم میکنه من کی ام پس نباید پاک کنی !
من که امشب قهرم باهات...

عادت وابستگی دلتنگی دلبستگی اینا باعث میشه تلخیش از بین بره
به راهت فکر کن
به اینکه میخوای اثباتش کنی

آبجی!
قهر نباش دیگه...
خودش باید اثبات کنه

میدونی شنبه 16 آبان 1388 ساعت 23:38


به نظر من شراب لذتش بیشتره !

چرا دو تا میدونی دارم؟؟
شما؟؟
هر شرابی نه..!

کیارش مظفری شنبه 16 آبان 1388 ساعت 23:46

لذت هر چیزی اندازه خود اون چیزه بالایی!

وصف العیش نصف العیش!!

amin amouzadeh شنبه 16 آبان 1388 ساعت 23:46

donya mesle ye boghlie sharabe ke har chi sar bekeshi mastar mishio akharesh ba un lerde shirinesh, mesle marg talkh tamom mishe

مرگ تلخ نیس!
یه راه واسه بالا رفتن روحه!

کیارش مظفری یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 00:00 http://کیا فیلم دات کام

در گرگ و میش عصر
از ایستگاه کار می اید
تا خانه ی خالی فقط باید بدوی ..
"
"
"
"
"
"
در گرگ و میش صبح
از خانه ی خالی می رود تا ایستگاه کار
فقط باید بدوی ./

( پ.ن : نظرات این پست برای افرادی که جنبه صحبت های منطقی ندارد توصیه نمیشود )

در گرگ و میش ...
باید بدوی!!۱

کیارش مظفری یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 08:51

روخدونه + شیر کاکائو + /_\ .

روخدوووووووووووووووووووونه

3pehr یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 10:16 http://3pehr.tk

وقتی رد بول به شما بال میده نوتلا حال میده ...

نوتلا جوش زیاد میده

محمد دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 17:22

belakhare tozihe kamele lerd ro dadiaa

ای بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد