KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بچه ها ((دوستت دارم)) را هجی کنید....

معلم طبق معمول وارد شد ، با آنهمه هیاهو ، ولی ذره ای خم به ابرو نداشت. 

 

ادامه مطلب...

معلم طبق معمول وارد شد ، با آنهمه هیاهو ، ولی ذره ای خم به ابرو نداشت. 

مثل همیشه به سراغ تخته چوبی سیاه رنگ کلاس رفت ، که سالهاست میاموزد ، گچ را برداشت و این جمله را نوشت : (( دوستت دارم را هجی کنید.)) 

و هر کدام به گونه ای آن را معنی کردیم... ساعت ها گذشت و فرمانروایی سکوت!!! همه در فکر و همه غرقه . 

براستی چه هجی با معنی می توان یافت برای دوستت دارم. 

 

از د شروع کردم  د آن نشان از دنیایی سبز و همیشه بهار دارد ، دنیایی که در اوج خشکی جسم و روحت ، ان را به یکباره سبز می کند و توان می بخشد. دنیایی که طراوتش از بهار ، گرمایش از آفتاب و بزرگی اش از دریاست. 

 

و آن نشان از ورا دارد . ورای تمامی مشکلات ، ورای تمام فکر ها ، ورای تمام دل مشغولی ها.... آرامشی است ورای طوفان زندگی. آرامشی که با گفتن و شنیدن این جادوی کلام به سراغت می آید و سر پر از تاب تو را در آغوشش آرام می سازد. 

 

س آن ساز است  ، سازی که به عشق کوک شده است ، فرقی ندارد نت را بلد هستی یا نه ، فرقی ندارد که ساز دست گرفتن را تجربه کرده ای یا نه ، مهم این است که این ساز خود می نوازد و تو گوش می دهی و پرواز می کنی با نوای دلنشینش که به تو می گوید : (( یا عشق !!! )) . 

 

ت آول آن نشان از تمام دارد ، تمام احساس ، تمام دل ، تمام نگاه و تمام تصمیم .... تمام آنچه در دل داری و نمی توانی بگویی ، به یکباره تلالو می کند و شاید تو را رسوا کند ، رسوای عشق. 

 

ت دوم آن تو هستی ، تویی که فقط شایسته شنیدن دوستت دارم هستی ، تویی که آنقدر بزرگی که گناه بسیار نگفتن هایم را به یک گفتن بخشیدی ، تویی که همراه بودی حتی زمانی که سکوت کردم .... آری تو هستی. 

 

د دوم ان دروازه است ، دروازه ای که در فاصله بین من و توست  و وقتی از آن عبور کنیم ما را در دشت وسیع دلت جای می دهد ، این دروازه دروازه عشق توست ، دروازه ای که همیشه نشان از عشق دارد ، نه ترس زندان. 

 

ا آن نشان از آسمان دارد ، نشان از آن آبی بزرگ که چشمانت آن را در خود جای داده است ، آسمانی که گاه بارانی و گاه آرام است . آسمانی که دو ستاره زیبای آن برق زنان دل ربایی مرا می کند و آسمانی که همیشه آغوشش را برای بادبادک بازی دل کودکانه من باز کرده است. 

 

ر آن رود است . رودی که آرام است ولی جاری. رودی که آرامش آن نشان از عمقش دارد ، نشان از آن ژرف پهناور که هیچ گاه به ته آن نمی رسی . نشان از دل مهربان تو دارد. نشان از محبتت. 

 

م ... و م آن من هستم که در این هجی  طولانی دریافتم دوستت دارم و جرات کردم که بگویم : (( دوستت دارم!! )). 

 

از برگه کاغذم سرم را بالا آوردم ، معلم را دیدم که دارد آشفته سر می جنباند و فکر می کند ، چشمانش را از ما پنهان می کند و آنگاه بود که فهمیدم معلم چرا همیشه می گفت : قبل از اینکه دیر شود ، فکر کنید ...

و دلیل اینکه همیشه در گفتن عجله داشت را فهمیدم ، گویی نا گفته ای به یک مسافر داشت و افسوس. 

 

در داغ این کلاس پرواز می کردم و از این همه پرتو عشق لذت می بردم که ناگهان از این رویای شیرین بر خواستم ولی چیزی که آموختم را فراموشش نمی کنم و این بود که دوستت دارم را نباید دریغ کرد. 

چراغ خوابم را روشن می کنم باز هم ساعت : 3 am  است!!! 

پس دوستت دارم را بشنو از من چون نمی خواهم زندانی ناگفته هایم بماند.

SIAVASH_PCE

نظرات 6 + ارسال نظر
kiarash پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 15:59

khili ghashang bod..........k.s

م/ص پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 17:10

عالی بود..بازم از این مطالب بذارین

وحید پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 18:42 http://www.vahiden.wordpress.com

قشنگ بود مثل همیشه

همین لحظه همین جا سرودم :
کار را به آنجا نکشانیم که عشق از یاد ها پر بکشد
بگذار تا ذهنت از رویای عشق تصویر زیباتر کشد
من نمی گویم که عاشقم یا دل سپرده
ای سرسپار بگذار عشق روی قلبت یک در بکشد

only for you

آرزو پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 20:46

قبل از اینکه به کسی بگی دوست دارم ، خوب فکراتو بکن
چون شاید چراغی در دلش روشن کنی
که خاموش کردنش به خاموش شدن او بیانجامد
قشنگ بود.ممنون

الهه ترابی-کامپیوتر جمعه 15 آبان 1388 ساعت 09:28

گویی نا گفته ای به یک مسافر داشت و افسوس.
خیلی قشنگ بود مرسی

هوداد مسلمی نژاد - کامپیوتر شنبه 16 آبان 1388 ساعت 23:32

دادا
حرفی زدی بی نظیر دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد