KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

شنا 2

سلام

با وجود استقبال بی سابقه دوستان از تمرین تیم (3 نفر) باز هم اعلام میشه جلسه بعدی تمرینات فردا 4 شنبه ساعت 7:15 استخر شهید کشوری. 

09125607002 دوستانی که تشریف میارن اگر احیانا من مثل دیشب کمی دیر رسیدم بهم زنگ بزنن و خبر بگیرن.

saied_godfather2@yahoo.com  اینم آی دی من که هرکی خواست اینجوری خبر تمیرینارو هم میشه گرفت. 

        خلاصه اینکه بیاین.                                                                   یا علی

نظرات 5 + ارسال نظر
احمدIT سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 11:34

مانفهمیدیم بالاخره ساعت 7:15 صبح یا 7:15 شب(19:15)

احمد جان.
قطعا ساعت 19:15. حالا شما بیا چه 7 شب چه 7 صبح

ایمان زندیه سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 11:47

آقا اونایی که شنا بلد نیستن نیان؟

شما به شنا نیاز نداری که. هرجا استخر وایستی پات زمینه

همکلاسی گرامی، از شما تقاضا می شود، به بند ب-9 قوانین توجه نمایید .
پست شما توسط مدیریت همکلاسی چرکنویس شده ، بدیهیست پس از اصلاح میتوانید آنرا دوباره منتشر کنید.

چشم

ایمان زندیه سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 19:00

سعید جون عوضه اینکه تیکه بندازی جوابه سوالمو میدادی

به من باشه میگم همه بچه ها بیان ولی چون مسابقه نزدیکه بیشتر اونایی که شنا بلدن مد نظر مربی تیم هستن. ما جسارت نمیکنیم تیکه بندازیم که عزیزم

یه دختر سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 22:22

امروز شنای دختران بود من جلسه ی اولم بود رفتم فقط منو دوستم بودیم

رجوع شود به خانم ترابی مسئول شنای خانم ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد