KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

حذف یکی از پست های من به درخواست حراست محترم دانشگاه!

ساعاتی پیش آقای عباسی از حراست دانشگاه با موبایل من تماس گرفت و دوستانه ولی همراه با کمی چاشنی تهدید از من خواست پست مربوط به تکه کوتاهی از فیلم تشنج دیروز در دانشکده برق را حذف کنم. این درخواست ایشان اجابت شد.


نظرات 13 + ارسال نظر
نازنین دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 14:21

خوب شد دیده بودم فیلم رو

! دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 14:53

خدا سایه ی این عزیزان رو از سر همکلاسی کم نکنه
گویا توجه ویژه ای داره این برادر رو همکلاسی!

ندیدمشون ولی تعریفشون رو زیاد شنیدم
شنیدم خیلی مهربون، تو دل برو و قوی هستن!

مهسا دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 15:25

من که دیدم

ندیده دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 19:03

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خوب شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
من دیدمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ایکس دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 19:20

بیچاره من که ندیدم! ولی عیب نداره.. از نزدیک مشاهده فرمودیم تا دلمون بخواد!

منم دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 21:23

هوراااااااااا منم دیدمش

حمید توکلی دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 21:37

متن مذکور رو ندیدم ولی فکر میکنم این متنی که نوشتی از متن اصلی جالب تره!
سلام برسون به آقای عباسی...

آزادی !! دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 22:02

فقط کافی بود ۱ دقیقه اون فایل روی سایت باشد تا ما مجازی ها برش داریم و از طریق رپید شی ر و........... به همه دوستان و جهان نشان دهیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد .
پیروزی نزدیک است . بویش رو حس می کنم !!!
زنده باد آزادی و مرگ بر د ی ک ت ا ت و ر

سروش فرنودی دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 23:15

فکر کنم دیگه تقریبا همه فیلم رو دیدن و خبر این اتفاق تو همه سایتها و خبرگزاری های سبز منعکس شده.
باعث افتخاره شجاعت و جسارت بچه های خواجه نصیر
به امید پیروزی.

سبز باشید

شروین سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 00:10

سلام
منم تا اونجا که میدونم فیل پخش شده و به دست همه رسیده.
با تشکر از شما

بهت زده سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 04:07

که چی مثلا؟!
از تو یوتیوب میبینیم.

تا کی میخوان سانسور کنن؟!!!

سید عباس ال طعمه سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 06:52

من از همین جا به بربدر بزرگوار اقای عباسی خسته نباشی میگم که با حوصله همه متن ها و اینا رو میخونه

تقدسی سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 14:16

یاد شعار حامیان سبز تو جلسه افتادم که میگفتند «دوربینارو خاموش کن»!
ما که مستقیما همه بی‌ادبیهای آقایون رو از نزدیک دیدیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد