KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

یک دنیا تشکر

  

هدیه به حسین عزیز

2سال گذشت 

عده ای رفتند 

ما ماندیم 

من و شما ماندیم 

نصرآبادی را همگی می شناسیم 

حتی کسانی که تازه به جمع ما وارد شدند. 

لطف این دوست عزیز شامل حال همگی شده 

اون زمان که همه از اینکه چرا وارد این دانشگاه شدند خود را سرزنش می کردند ، حسین و رفقاش بودند که صبح زود وقتی کرکره ی ساختمان مرکزی بالا میرفت تا یه روز بی خاصیت دیگه رو شروع کنه ، جزو اولین کسانی بودند که وارد میشدند تا دنبال حل مشکلات باشند.

ورودی های 87 و 88 اون روز ها نبودند ، برای اون ها دارم میگم: 

اون زمان کار به جایی رسیده بود که لحظه به لحظه خبر انصراف دوستانمون رو میشنیدیم و به این فکر میکردیم که نکنه ما هم یه روزی مثل اون ها از این جمع بریم؟ 

ولی با دیدن پشتکار حمید و حسین و بقیه ی دوستان امیدوار تر درس میخوندیم.   

آقا حسین عزیز

تنها کاری که می تونستم در جواب این همه فداکاری و زحماتت انجام بدم همین پست ناچیز و تایمی که برای آماده کردند هدیه ات گذاشتم بود  تا شاید قوت قلبی باشد برای تو بقیه دوستان که زحمت می کشند

آقای حسین محمدی نصرآبادی ،  

خیلی دوست داریم 

خدا قوت 

=============================== 

آقا حسین گل  

هیچ وقت نمیتونیم زحماتی رو که کشیدی تا آموزش الکترونیک به اینجایی که الان هست برسه فراموش کنیم 

==============================  

 

پاورقی: 

1- این تشکر از اقای نصرابادی به این معنی نیست که زحمات بقیه دوستان فراموش بشه یا کوچک شمرده بشه 

دوستان دیگری هستند که در همین سطح باید ازشون تشکر بشه  

وسع من همینقدر بود

2- روح آقای نصرآبادی هم از اینکه من این پست رو میخواستم بذارم آگاه نبود (این رو برای اونایی که با چشم بد به قضیه نگاه می کنند میگم)

نظرات 26 + ارسال نظر
امید فرقدان دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 02:35

من به تشکر و این حرفا کاری ندارم
ولی وقتی که یه حرفی رو میخوای بزنی اول مزه مزه کن ، بعد پرتش کن بیرون!
کرکره ی ساختمان مرکزی بالا میرفت تا یه روز بی خاصیت دیگه رو شروع کنه ؟
فکر کردی فقط تو دانشجویی؟
یا اینکه فقط مجازی داره خواجه نصیر؟
نه خیر !!!
تو این دانشگاه چیزی که زیاده دانشجو!
به خدا شماها خیلی بی انصافید. من نمیدونم اینا به چه زبونی باید توضیح بدن که آموزش الکترونیکی؟
یه عده گول اسم و مدرکه خواجه رو خوردن ، یه عده اصلا نمیدونستن که مجازی چیه؟ ، یه عده هم خودشون رو زدن به حماقت که بعـــــــــــله ، اینا مارو خرمون کردن و این حرفا.
تو که 2 ساله تو این سیستمی چرا باز این حرف رو میزنی؟
ادعا داری؟ بهتر میتونی؟ بسم الله .....
برو بگو من فلان پیشنهاد رو دارم ، من فلان کار رو میتونم انجام بدم.
اگه قبول نکردن ، دنباله یه راه حل دیگه باش.
مشکل تو میدونی چیه؟ هم تو هم بقیه
اینه که فکر میکنی چون داری پول میدی باید رو گردنِ دانشگاه سوار شی و دانشگاه هم حسابی بهت سواری بده.
نــــــه ، از این خبرا نیست....
مشکل تو اینه که بجز واحد مجازی دانشگاه جای دیگه ایی نرفتی ، تا از درب وارد شدی اومدی طبقه دوم و بعدشم بدلایلی جواب قانع کننده نتونستی بگیری ، به همین خاطر با دلِ پر برگشتی.
تو میدونی بدهکاری دانشگاه یعنی چه؟
تو میدونی استفاده از دانشجو تو بدنه ی دانشگاه یعنی چه؟
تو میدونی نام دانشگاه رو خوب جلوه دادن یعنی چه؟
حرفات و کارات همه خنده داره!
از یه طرف وقتی ازت سوال میشه که کجا درس میخونی؟ سرتو با افتخار بالا میگیری و میگی: دانشگاه خواجه نصیر
ولی وقتی بین دوستات یا تو محیط مجازی هستی بدترین چیزارو پشت دانشگاه میگی!
خودت بلاخره کدوم طرفی هستی؟ موضع خودتو مشخص کن.
تواین 2ساله هم یه سری به خودشون و به بچه ها کمک میکردن ، خدا خیرشون بده ، دستشون درد نکنه.
ولی با این تفاسیر :
من و چندین نفر دیگه با آپلود درسها و جزوات تو همکلاسی مخالف بودیم ، نظرمون هم منطقی بود.
آقاجان پولشو دادیم میخوایم فقط خودمون استفادشو ببریم.
تو میخوای به دوستات کمک کنی آقای نصرابادی؟ مشکلی نداره ، میتونی لینک رو براش میل کنی.
نه اینکه در کمال افتخار بیای وسط جمع و بگی : فلان دانشجوی پیام نور یا دانشگاه آزاد جزورو خونده و بهم میل زده که فلانی دستت درد نکنه بقیش رو هم آپلود کن!
آقای محترم!!! این دزدیه!
تو خوشت میاد که من از وسایل تو یواشکی استفاده کنم؟
آخه این کجاش افتخاره؟ تو خیلی هم نوع دوستی؟ خوب اول هوای هم کلاسیا و هم دانشکده ای های خودت رو داشته باش!
این وسط اگه همه دانشجوها هم راضی به این کار باشن ، ما چند نفر ازت نمیگذریم....
آقای نصرابادی برو فکر کن که چرا قسمت نشد بیای سفر؟!
در نتیجه
درسته که آموزش مجازی کم و کاستی هایی داره و اینو همه قبول داریم ، ولی به این منزله نیست که با بدبینی به قضیه نگاه کنیم.
به جای این حرفا که هی به دانشگاه ضربه بزنیم و دانشگاه رو در ملاء عام بد جلوه بدیم ، بیایم یه کاری کنیم که دانشگاه رشد کنه و پر و بال بگیره ، که ما هم باهاش بالا بریم.
همه اینو خوب میدونیم اگه دانشگاه ضربه بخوره دودش تو چشم خودمون میره!
این نامه نوشتن برای رئیس دانشگاه و امضا پر کردنها و این قبیل کارها به هیجا نمیرسه! رئیس دانشگاه تنها کاری که میتونه بکنه اینه که زیر نامه بنویسه : آقای دکتر عقیق جهت اقدام
یعنی همون آش و همون کاسه!!!
راه رو برای 87-88 کیا باز کردن؟ کیا همش جلو درب مرکزی بودن برا اعتراض؟ به چی اعتراض داشتن؟ اینارو که خودت بهتر از من میدونی.
خوبه ادم یه سوزن به خودش بزنه و یه جوال دوز به کل دانشگاه!

دوست عزیز
از تیر خلاصی که در همون ابتدای نظرت به سمت بنده شلیک کردی ممنونم
حرفایی رو زدی که خودم بهشون اعتقاد دارم
و یک بار تو یکی از پست هایی که به دانشجوهای 88 خوش آمد گفته بودم مطرحش کردم.
دوست عزیز
نمیدونم با خودت چی فکر کردی که اینقدر آتیشی شدی
در اینکه دانشگاه خواجه نصیر دانشگاه بزرگیه شکی نیست. من با قسمت های دیگه ی دانشگاه کاری ندارم چون شناختم نسبت بهشون در حد عوام جامعست.
پس انتظار نداشته باش بد بگم
وقتی داریم درباره آموزش الکترونیک صحبت میکنم ، منظور از روز بی خاصیت برای کل ساختمان مرکزی نیست
منظور آموزش آزاد و الکترونیکه.
نمی دونم شما یادت میاد یا نه ولی دوستان 86 ی خبر دارند که 2ترم اول ما چه سختی هایی رو تحمل کردیم.
به قول معروف:
حافظه ی ما عجیب حافظه ایست
2ترم اول تقریباً کلاسی به صورت کامل برگذار نشد.
اصلاً خنده داره که من دارم این حرفها رو یادآوری میکنم (چون مثل روز روشنه)
و شکی هم در این نیست که این از بی خاصیتی و کم کاری آموزش آزاد و الکترونیک دانشگاه بود
شاید هم از کم کاری مدیریت دانشگاه (من نمی دونم)
اصلاً هم از دانشگاه توقع ندارم که به خاطر پولی که دادم به من سواری بده
الان خیلی رازی هستم از دانشگاه و لی به خاطر 2 ترم اول نمی بخشمشون.
چون حق مارو خوردند.
------------------------------------------
از یه طرف وقتی ازت سوال میشه که کجا درس میخونی؟ سرتو با افتخار بالا میگیری و میگی: دانشگاه خواجه نصیر
ولی وقتی بین دوستات یا تو محیط مجازی هستی بدترین چیزارو پشت دانشگاه میگی!
------------------------------------------
این حرفی که زدی هم هجا صدق میکنه
تو هر گروهی
هر سیستمی
وقتی تو جمع غریبه هستند از گروهشون خوب میکند و وقتی داخل گروه هستند ضعف هارو میبینند
علتش رو هم خودت میدونی
فلصفه ی پیشرفت همینه
====================
ممنون بابات نکاتی که اشاره کردی

با حرفای "امید فرقدان" موافقم.


از آقای مهندس نصرآبادی هم تشکر میکنم. خیلی دلسوزند و زحمت میکسند. جزواتشون همیشه به دوستان کمک زیادی کرده.

مرجان شهریارپور IT دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 09:14

از آقای فرقدان به خاطر حرفای منطقیشون متشکرم.
هم چنین از همه ی دوستان به خصوص آقای نصر آبادی به خاطر زحماتشون کمال تشکر رو دارم.
من مطمئنم با کمی همت بیشترحتما موفق می شیم
همگی موفق باشید دوستان

مسعود افشار دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 09:37

حرفهای امید رو تایید میکنم. یادمه من هم کار حسین را انجام می دادم و هنوز هم تا حدودی دارم این کارو میکنم اما نکته ای که بنده توجه کردم این بود که حق دانشجویان مجازی را در نظر گرفتم و نذاشتم پولی که پرداخت می کنند بابت استفاده از محتوای دروس هدر بره. همیشه روی لوح فشرده به خود دانشجویان تحویل دادم و اگر روی همکلاسی گذاشتم ( ۱ بار ) رمز داشت که توسط email به خود دانشجو تحویل داده می شد.
اما به هر حال میشه از حسین نصرآبادی ممنون بود
امید جان یادم باشه حسینو که دیدیم بگیرمش یه کتک مشتی بزنیش ما هم حال کنیم

ناصر دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 10:04

آقا اگه می بینید امید فرقدان داره از دانشگاه تعریف میکنه فقط به خاطر اینکه خودش تو روابط عمومیه و معلومه اونجا خیلی بهش رسیدن آقای فرقدان لطفا این همه......
واقعا ظلمه اگه بخواهیم زحمات حسین رو اینجوری پاسخ بدیم

احمدی دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 12:39

خیلی نامردیه که اینجوری حرف میزنید آقای فرقدان
---------------------------
زحمات حسین بر هیچ کس پوشیده نیست
حتی خود مسئولینمون
حسین جان دمت گرم

مسعود افشار دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 13:03

آقا یا خانوم احمدی کسی‌ زحمات حسینو بی‌ ارزش نکرده و به قول شما بر هیچ کس پوشیده نیست اما حسین عزیز گاهی اوقات یا شاید بشه گفت اکثر اوقات کاری می‌کنه که کار خودشو زیر سوال میبره کار خودشو بی‌ ارزش می‌کنه انتقاد امید هم همینه

امید فرقدان دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 13:08

دوست عزیز
تو و دوستات آتیشی بودن من رو ندیدین وگرنه اینقدر زود قضاوت نمیکردی!
من این متن رو در آرامش کامل نوشتم ، و خطاب ِ من به همه بوده نه فقط شخص شخیص ِ شما.
از غلط املایی هات معلومه که خیلی داری به خودت میپیچی !
منم الان از وضعیت آموزش الکترونیکی راضی هستم ولی نه به رازی بودن ِ شما!
آدم فلسفه بازی هم نیستم مثل شما ، شما که ماشالله فلصفه رو استاد کردی!!!

خوب گویا خیلی علاقه داری نشون میدی که ادبیات بنده رو عوض کنی
چرا من باید به خودم بپیچم؟
من دکترام رو هم بگیرم(بعید میدونم) بازم املام همینه که هست
اصلاً از کودکی املام ضعیف بوده
--------------------------------------------------------------
گویا خیلی بهت بر خوده؟؟
دم از حق و حقوقت میزنی؟
زمانی که همکارات به جای اینکه با پولی که از ما میگیرند سی دی آموزشی بسازند ، میروند و معلوم نیست از چه طریقی (قانونی یا غیر قانونی) سی دی های دانشگاه علم و صنعت رو تکثیر میکنند و به ما می دند شما چی بهشون گفتی؟
اون زمان رگ غیرت جنابعالی از کدوم قلب خون میگرفت؟
به نظر شما این سواری خواستنه در قبال پولمون یا کمترین حقمونه؟
======================
میدونم شما و امثالکم از چی دلتون پره؟
محبوبیت ، خوب چیزیه آقا امید، و آدمی که ضعیف باشه نمی تونه از محبوبیت دیگران لذت ببره؟
داغ میشه و با یه جرقه . . .
=====================
گویا از این مطلب که بهش اشاره کردم اینقدر دلت پره که به جای اینکه با ادب و آرامش بحث کنی ، موضوع رو به حاشیه می کشونی تا یکم داد و بیداد کنی!
=====================

متاسفانه این کم لطفیه ماست که هنوز نه شما رو زیارت کردیم و نه زمانی که آتیشی میشی
خدا رو شکر برای این کم سعادتی

=====================


حالا
شما امید فرقدان هستی یا مسعود افشار

IT-86 دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 15:40

گاها بعضی دوستان خیلی راحت هم خودشون و هم به ناحق دیگران رو تخریب میکنند !
و جای تاسف داره...!!!
بهتره در قضاوت هامون یه کم دقت کنیم و به واسطه اینکه اینجا دنیای مجازی هست و همدیگرو نمی بینیم هر چی که دلمون خواست رو نگیم و زحمت های یک نفر رو با یه نظر و خیلی راحت زیر سوال نبریم !
و کاش یه بار مرور کنیم ببینیم که اگر آقای نصرآبادی و امثال ایشون در چند ترم اخیر نبودن که کمک بچه ها بکنند،آیا کسی دیگه بود که این کارو کنه،یا اینکه این از خود گذشتگی رو داشتن که وقتشون رو بذارن و به همکلاسیهاشون کمک کنند ؟!
--------------------------------------------------------
منم همین جا از زحمات آقای نصرآبادی واقعا تشکر میکنم،واقعا زحمات زیادی رو تو این مدت برای همکلاسیهاشون کشیدن...امیدوارم موفق و پیروز باشید

مسعود افشار دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 16:03

احمد عزیز
امید غلط املائی نداشت غلط املایی یکی‌ دیگه رو گرفت :دی
سی‌دی آموزشی درست کردن یا نکردن مسئولین دلیل بر پخش محتوای مخصوص دانشجوی مجازی به بیرون از دانشگاه نمی‌شه .مگر خود بنده نبودام که همون سی‌دی اموزشی رو درست کردم و به دوستان دادم؟ اما آیا کاری کردم که دیگران هم استفاده کنند؟
من متاسفم که این جمله رو به کار میبرم : کافر همه را به کیش خود پندارد. اگر تو به دنبال شهرتی دلیل بر این نمی‌شه که دیگران هم دلیل بسیاری از حرفاشون شهرت باشه
امید دنبال شهرت نبود که اگر می‌خواست باشه مثل شهرتی که بین مسولین بلند پایهٔ دانشگاه داره بین همکلاسی‌ها هم می داشت
این حرف خنده داری بود که زدی
رگه غیرتی‌ که شما از اون یاد میکنی‌ همون موقع که اون سی‌دی تولید شد اهو بین بچه‌های کنتو پخش شد داشت از قلب همین بچه‌ها خون میگرفت. احمد نگر اینکه من تورو نبینم یه کنک حسابی میزنمت من مسعود هستم. آی پی ما دو نفز یکیه :پی

سوتی دادم
---------------------------------
آق مسعود متاسف نباش که اون جمله به کار بردی
من باید ممنون باشم که اون جمله رو بکار بردی
---------------------------------
فعلاً بپا از حسین کتک نخوری
اگه زنده موند (بعید میدونم) ما کتک خوردتیم
--------------------------------
سعی کنید از آی پی های جداگانه استفاده کنید
آی پی یه وسیله شخصیه
مثل مسواک میمونه
تو حاضری از مسواک من استفاده کنی؟

کام 85 دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 16:44

آقای فرقدان تا حالا آموزش مجازی کشور های دیگه رو ندیدن، فکر میکنن خواجه شق القمر کرده!
نه داداش! گند زده به هر چی آموزش مجازیه.

البته دوست عزیز مقایسه ما با اون کشور ها کار صحیحی نیست

حیدری دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 17:15

اول از همه تشکر میکنم از همه اونایی که برا بهتر شدن وضعیت تحصیل به صورت مجازی تلاش می کنن
دوم : ای بابا چرا دعوااااااا؟
نظرات این پست باید بیشتر تشکر از همه ی اونایی باشه که کمک می کنن تا وضعیت بهتر بشه نه دعواااااا !

نادر جان من هم متاسفم که جو اینجوری شد.
بر میگرده به همون نظر اول
ولی خوب اینا همش تو سر و کله هم دیگه زدنه
این حرفا از رو علاقست (-;
علاقه به گروه
اشکال نداره
سعی میکنم در پست بعدی از این دوستان هم تشکر کنیم.

مجتبی معصوم پور دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 17:58

احمد جان واقعا به خاطر این پست به جا ازت تشکر میکنم. واقعا از حسین عزیز به خاطر تمامی زحماتش تشکر میکنم. تا موقعی ایران به طور کامل عضو سازمان تجارت جهانی نشده چیزی به اسم قانون کپی رایت وجود نداره . همون طور که دانشگاه خواجه نصیر محصول علم وصنعت رو کپی میکنه. خیلی جالبه برای داشتن دستگاه کپی سی دی در امریکا داشتن مجوز الزامی است ولی در ایران فروش ان ازاد است. ضمنا محض اطلاع دوستان اموزش مجازی به دلیل هزینه های فوق العاده کمی که دارد در خیلی از دانشگاه های دنیا همچون MIT امریکا به صورت رایگان تدریس میشه ولی میبینیم که در کشور ما هزینه اون از بعضی از دوره های حضوری گرونتره. امیدوارم حداقل نصف این هزینه خرج بچه های مجازی بشه . در رابطه با حسین هم یه حرفی داشتم. چند روز پیش داشتم یه حکم علمی رو از وزیر علوم دریافت میکردم یه پیشنهاد به من دادن که با یه پول ناچیز که به من بدن یه پروژه بزرگ رو در سطح کشور راه اندازی کنم خیلی جلوی خودمو گرفتم که تو صورت اون عزیزان سیلی نزنم چون تقریبا میخواستن به صورت نیمه رایگان تمام فرصتم رو تا مدتی صرف کار مفتی بکنم ولی وقتی میبینم که ادمی مثل حسین نصرابادی اونم به دونه هیچ گونه چشم داشتی این همه خدمت و هزینه میکنه حتی گاهی اوقات ساعت ها به سوالات فنی دوستان جواب میده و جور دانشگاه رو میکشه حتی حاضرم دستش رو هم ببوسم نمی دونم امثال حسین نصرابادی و عده قلیلی دیگر واقعا اینقدر کم هستند که من نمیبینم یا وجود خارجی ندارند؟

زهرا اسدی.صنایع ۸۶ دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 18:37

زحمات دوستان به من هم خیلی کمک کرد. از همه به خصوص آقای نصر آبادی تشکر می کنم.

حوریه جعفری-کامیوتر دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 19:37

ممنون از این پست بجاتون واقعا!

زحمات آقای نصرآبادی برای بچه ها جبران ناپذیره جدا.!

ما از خدا می‌خوایم که جبران کنه این زحمتا رو براشون!!

حمیده احمدی دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 21:26

منم از زحمات آقای نصرآبادی واقعا ممنونم

حمید توکلی دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 21:30

تفاوت عمده ی حسین با برخی از دوستان زحمت کش و عزیز که همانطور که گفتی در همین سطح باید ازشون تشکر بشه، استواری و پیوستگی در امور هست، استواری در راه، میوه ی ایمان به مسیره و ایمانی که حسین به مسیرش داره، ناشی از محبت به همنوع هست، این متن و تصویر هنرمندانه ای که تهیه کرده ای، انعکاس گوشه ای از این محبته!
برای حسین و کسانی که این محبت رو منعکس می کنند، آرزوی موفقیت دارم!

محمد_صنایع 87 دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 21:39

ممنون از حسینجون بابت زحماتش.البته انتقداتی از ایشون و چند تن‌ دیگه دارم که اینجا جاش نیست،ایشالا سر فرصت یه پست براش میزنم.

فاطمه نوبخت صنایع دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 22:32

از آقای نصر آبادی واقعا ممنونم و امیدوارم بقیه دوستان به جای انتقاد ایشون رو الگو قرار بدن

مسعود افشار دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 23:42

انتقاد به هر امری بسیار مفید بوده و به جای انتقاد الگو قرار دادن یکی از همین جهت بی اساسه هم از جهت اینکه همراهی دوستان با حسین عزیز از ابتدا بوده و حسین در صحنه بوده اما دیگران خیر. از شما که اطلاع دارید بعید بود ...
ما منکر زحمات حسین عزیز نیستیم استواری او را تحسین میکنیم اما او نمایان و دیگران پنهانی به فکر دانشجویان هستند خیلی از افراد از تمام ماجراها خبر ندارند و شاید فکر کنند که دلیل انتقادات ما بی ارزش کردن کار حسین باشه اما اینطور نیست. توضیح در همین حد کافیه.
برادر خوبم احمد جان برای اطلاع عرض میکنم که تمام رایانه های ساختمان مرکزی به یکDHCP Server وصل هستند که همه دارای یک آی پی می باشند و اگر تمامی رایانه ها نظر بدن یک آی پی دیده میشه. اینم دندونای من ببین چه سفیده چون از مسواک خودم استفاده کردم

بله
علت یکسان بودن آی پی رو متوجه شدم
جهت مزاح عرض کردم
-------------------------
در ضمن اینم بگم که از انتقاد به شدت استقبال میکنیم
ولی انتقاد جا داره . در این پست جاش نبود.
در ضمن منتقد نیز باید مودب باشه تا انتقادش پذیرفته بشه
من در نظر اول غیر داد و فریاد چیز دیگری ندیدم

چرا نظر من رو پاک کردی؟ سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 00:10

مسعود خیلی دورویییییییییییییییییییییییییی

همینوجوری
با نظرت حال نکردم

نظرم را پاک نکن (پویا) سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 00:12

حسین همه کاراش از روی عقده اش با عقیقه برای همین ارزشی نداره

می خواستم دموکراسی کامل در پستم برقرار بشه که نظرت رو پاک کردم

پویا سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 00:12

ما از دانشگاه راضی هستیم

سمانه یوسفی سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 09:43

خدا قوت اقای نصرآبادی
از ایشون و همه دوستانی که برای کمک به بچه و پیشرفت آموزش الکترونیکی تلاش کردن صمیمانه تشکر می کنم .

بیکار سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 11:00

[:

رویا IT چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 12:54

دستشون واقعا درد نکنه! زحمتشون قابل جبران نیست!! !
پوستری که ساختید قدردانی قشنگی بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد