KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

یک یاداوری!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
امیر رباط شنبه 9 آبان 1388 ساعت 17:18

نه خیر
اشتباه گفتی
قرار بود به جای مجازی بگیم الکترونیکی

ژس میشه
الکترونیکی؛تحصیل برتر.

شقایق-جابرانصاری شنبه 9 آبان 1388 ساعت 17:37



حمایت حمایت مجازی

ممنون!!

<فاضل> شنبه 9 آبان 1388 ساعت 17:45

با تلاش هایی که داره انجام میگیره مجازی ارزش و جایگاه خود را پیدا کرد


ولی فعلا ما باید فدایی باشیم دیگه

ولی من با ز هم با این وضعیت ازش راضیم

حدس بزن! شنبه 9 آبان 1388 ساعت 17:59

من فقط تو را پیدا کنم میکشمت!!!
ما رو نمک گیر کردی اینجا مانگار شدیم اقای only elektroniki حالا نمکم میپاشی



تازه بهت قول دادم غرغر نکنم

موفق باشی

چطوری آرش جون؟؟نیستی.دلم برات تنگ شده!!ممنون !!!

<فاضل> شنبه 9 آبان 1388 ساعت 18:23

آرش زرنگ شذیااااااااااااا

محمد شنبه 9 آبان 1388 ساعت 19:06

سلام به هم کلاسی های عزیز
من ورودی 88 هستم یه چندتا سوال داشتم
1-آقا اصلا مدرکش قابل قبوله(منظورم استخدام و این حرفاست)
2- روی مدرک می نویسن مجازی؟
3- اگر جواب سوال 2 آره هست بازم از نظر استخدام و این حرفا کسی جایی استخدام شده؟
ممنون و متشکر

نظر پایین!!

سابین شنبه 9 آبان 1388 ساعت 20:43

تو جواب محمد بالایی بگم که جناب پورعباس گفتن از نظر ارزش مدرک فرقی بین ما و روزانه ها نیست و اینکه فقط ذکر می شه الکترونیکی...
خداییش به همه کارا آدم می رسه!!!!
محمد تونستی رو آرش اثر بذاری بالاخره

ممنون سابین.آره دیگه غر نمی زنه!!به خدا!!!

سیدحسین هاشمی شنبه 9 آبان 1388 ساعت 21:03

شوخی می کنی!

نه کاملا جدی گفتم.

محمد کلانتری یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 00:12

ممنون که جواب دادین
ولی درست جواب ندادین سابین خانم
این جمله رو با من بودین:
" محمد تونستی رو آرش اثر بذاری بالاخره"
من اصلا آرش نمی شناسم
بازم ممنون

ارش یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 09:55

اقای کلانتری سابین خانم آن قسمت را با شما نبود!!

مطمئن باش!

s یکشنبه 22 آذر 1388 ساعت 01:08

ممنون از حمایتتون بالاخره یکی حرف دل مارو هم زد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد