KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

یاد گذشته سال ۸۶

بعد از دو ماه اومدم همکلاسی و یه سری زدم راستش یه کم برام نارحت کننده بود ما ورودی ۸۶ بودیم وقتی به گذشته ها فک میکنم حالم گرفته میشه چه کسانی بودن و رفتن هر کی به یه دلیل یکی تغییر رشته. یکی کنکور. یکی آزاد و.... بچه ها رفتن . برای خود من هم یه خاطره ازشون مونده مثل یه خواب مثل یه باد 

 گذشت رفت کسی حال کسی رو نپرسید و.... 

 

روز وصل یاران یاد باد**  یاد باد آن روزگاران یاد باد 

گرچه یاران فارغ آند از یاد من**  از من ایشان را هزاران یاد باد

نظرات 7 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 10:51

شما به گذشته فکر میکنی حالت گرفته میشه ولی من لذت میبرم

حمید اهر یادت هست با هم مسابقه دو گذاشتیم من شلوار لی پوشیده بودم و تو بردی.اگر من به خاطر اون موقعه نارحت هستم دلیلش گذر عمر من بود من اون روز ۱۹ ساله بودم اما الان ۲۱ ساله زود گذشت باورم نمیشه

. چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 11:39

حوریه جعفری - کامپوتر چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 12:18

آخـــی!!

.......................... چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 15:00

خیلی دلم گرفت دلم برای همه ی اون دوستای خوبم تنگ شد

من از میون این دوستا برای یه نفر دلم خیلی تنگ شد .اون رفت دانشگاه آزاد دلم خیلی میخواد ببیمنش اما فک نمیکنم دیگه ببینمش
اما به نسیم صبح میگم سلام من رو بهم برسونه حالا هر جا که هست

خدایا آن یار سفر کرده که صد قافله دل همراه اوست هر کجا هست به سلامت دارش

مرجان شهریارپور IT چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 16:47


دوستان من هرکجا که هستن یادشون برای من همیشه باقی می مونه براشون آرزوی موفقیت دارم.

حمید چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 19:15

بابا من یه حمید دیگه هستم اشتباه نگیرید

من فک کردم شما حمید توکلی هستید

شقایق-جابرانصاری پنج‌شنبه 7 آبان 1388 ساعت 17:04

آخــــــــــــــــــــــــــی اتفاقا منم همین حس را دارم!!

ایشالله هرجا هستند موفق باشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد