KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تجدید خاطره ها - ثبت یک خاطره جدید

همانطور که قبلا هم اعلام شده بود روز جمعه دوستان ورودی 88  کلاس حضوری دارند در دانشکده مکانیک.


از اونجایی که جمعه روز خوبیه برای دور هم جمع شدن ( هم تعطیله و هم جشنه) قرار بر اینه که بقیه بچه های الکترونیکی هم به جمع دوستان جدید بپیوندند تا هم دیدار ها تازه بشه و هم با دوستان تازه دیدار بشه!


پس از تمام دوستان الکترونیکی دعوت میشود که دانشکده مکانیک را با قدوم خود منور بفرمایند!


گویا تمهیدات خوبی هم برای گذروندن یه روز خوب در کنار هم اندیشیده شده!


زمان: جمعه 88/8/8  ساعت 12 الی 13 ظهر

نظرات 35 + ارسال نظر
حمیده احمدی سه‌شنبه 5 آبان 1388 ساعت 00:43


حتما میام
ممنون

خوبه ، تو که حتما باید بیای! :دی
خواهش میکنم.

<فاضل> سه‌شنبه 5 آبان 1388 ساعت 01:19

khob 2 hafte dg bashe ke bachehaye 86 o 87 ham kelase madar o riazi 2 darand

آخه این هفته تولد امام رضا هم هست. روز خیلی خوبیه! بیاین!!

سیدحسین هاشمی سه‌شنبه 5 آبان 1388 ساعت 02:07

حتما !
دوس دارم این گلهای نیمه شکفته و دوستان طفلکی 88 ئی رو از نزدیک ببینم

همینطور دوستان عزیز قدیمی
امیدوارم همشون بیان

یکمی وقتشو بیشتر کنید
نهار هم هست تو برنامه؟

چه خوب!

نگران نباشید کسی ساعت 13 پرتمون نمیکنه بیرون. میمونیم بیشتر...
ناهار هم میخورید (ولی به خرج خودتون ):دی

سابین سه‌شنبه 5 آبان 1388 ساعت 03:15

صبر کن حاضر شم

منتظرم ها!

امیر پورنصرت سه‌شنبه 5 آبان 1388 ساعت 08:36

روزانه ها چی ؟

هر کی دوس داره میتونه بیاد. مهم دیدن همدیگست!

مکانیک متعلق به خودتونه! :دی

حسین محمدی نصرآبادی سه‌شنبه 5 آبان 1388 ساعت 09:23

چه خوب
اندیشیده شده یغنی کی اندیشیده؟

یه سری آدمای خوب. بیاین میفهمید! :دی

رویا IT سه‌شنبه 5 آبان 1388 ساعت 09:29

یه خاطره ی جدید!!

هستیم همه!

کی نمیاد؟! دشمن! :پی

کی نمیاد؟ دشـــــــمن!! :دی

سوسو سه‌شنبه 5 آبان 1388 ساعت 11:41

عزیزان اگه بدونن شما ۸۸ نیستین اومدین خوش بگزرونین پدر که چه عرض کنم خالتونو میارن جلو چشمتون توصیه میکنم نکنید این کارو وجهه دانشجوی مجازی هم خراب میشه خانم جعفری عزیز

هدف دیدن همدیگست! تازه وقتی همدیگرو بشناسیم بهتر میتونیم تو درسا به هم کمک کنیم.
شما هم بیاین. قول میدیم با شما فقط بحث علمی کنیم. :دی

مهدی-صنایع سه‌شنبه 5 آبان 1388 ساعت 12:43

فکر خیلی خوبیه!!
بهترین وقت برای آشنایی بیشتره

خوشحال میشیم تشریف بیارین!

سوسن sanaye سه‌شنبه 5 آبان 1388 ساعت 13:40

اولا که فقط ۸۸ ییا ریاضی ۱ فیزیک ۱ ندارن !!!

دوما بیخود کردن جمعه اونم روز به این مهمی کلاس گذاشتن
سوما که حوریه جون از حرصشونم شده اون کاری که دیشب بهت گفتمو میکنم

چهارما هر کی نمیخواد نیاد الکی جو نده

پنجما به خاطر عید ناهار چی خواستید سفارش بدید آقای زمانی حساب میکنن

ششما همین !

اون که بله خب...

واسه ما که خوب شده جمعه کلاس گذاشتن! :دی

مرسی. من که منتظرم ببینمت!

امیدواریم همه بیان.

دستشون درد نکنه.تازه گفتن به بچه ها بگین از صبحونه بیان در خدمتیم! :))

:دی

حمید توکلی سه‌شنبه 5 آبان 1388 ساعت 18:23

اگه اجازه بدید، منم میام!
امیر تو هم بیای خیلی خوشحال میشن همه!
دوس دارم بچه ها رو ببینم بعد از مدت ها!

اختیار دارین ، اجازه چیه. تشریف بیارین حتما!

هرکی دوس داره میتونه بیاد استقبال میکنیم!!

صابره.دال سه‌شنبه 5 آبان 1388 ساعت 20:42

هــــــــــــــورا
منم میام منور بشیم
88 ها که ریاضی فیزیک دارن

هوراااا....

احتمالا جمعه مکانیک رو هاله ای از نور فرا میگیرد!! :دی

نازنین غیور_ سه‌شنبه 5 آبان 1388 ساعت 20:56

salam
man vorudie 88 hastam . karemun sakht hast vali bichare nistim.

بـــــــه بــــــه!

سلام دوست خوبم.
کی گفته بیچاره اید؟ بله یه کوچولو سخته درس خوندن اینجا . ولی به هم کمک میکنیم تا بهتر بشه درس خوند. شنیدم خیلی هم درس خونیدا!! :دی

جمعه میبینیم همدیگرو ایشالا!

شبنم دمیرچی کامپیوتر سه‌شنبه 5 آبان 1388 ساعت 21:39

چه خوب بعد تا کی با هم هستیم؟

نمیدونم تا کی. تو بیا تا هروقت که دلت میخواد بمون! :دی

م/ص چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 00:26

سلام.می گم وقتی بیایم چی کار می کنیم؟؟؟ فقط همدیگرو نگاه می کنیم می خندیم؟ یا قراره برنامه ای باشه؟؟یعنی واسه گپ و گفت میایم؟؟؟

سلام!

برنامه هست. شما بیاین حالا. پشیمون نمیشین! :دی

نازنین غیور ـصنایع چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 09:56

یکی‌ از این دوستان . خوشحالم باهاتون آشنا شدم .

شوخی کرده عزیزم!

منم خیلی خوشحالم که باهات آشنا شدم.

ایشالا جمعه تو و دوستاتو میبینم! :)

سلیمه یساری چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 09:56

طرح جالبی ریختیدید اما اینم درست نبود که دانشگاه روز به این مهمی رو ورداره برای بچه ها کلاس حضوری بذاره!!!
خه اون روز شاید دیگه تو عمر بشر پیش نیاد!!

راستش طرح از من نبوده. من فقط اطلاع رسانی کردم! :دی

آره اگه نیای ممکنه این روز دیگه واست تکرار نشه. :دی

سید عباس ال طعمه چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 10:18

اگه فقط بحث علمی میکنید من هم میام

:))!

فقـــــط بحث علمی! (مخصوصا علم ارتباطات انسانی!) :دی

شاکی چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 10:51

خانم جعفری شما بعنوان یک دختر فهمیده قضاوت کنید که ایا در این روز که هم تعطیله و هم به قول سرکار جشنه دانشگاه بی مسولیت ما باید کلاس بگذارد؟؟؟

ممنون بخاطر هماهنگیتون

دختر فهمیده رو با من بودین!!؟؟ :دی

اشکال نداره آقای زمانی رو گروگان میگیریم جمعه مون رو پس میگیریم. شما هم سخت نگیرید ، همین که بازم کلاس گذاشتن باید خدا رو شکر کرد.

خواهش میکنم.

شایان/نرم افزار چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 11:55

ممنون!

نیلوفر کبیری چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 12:00

منم شاید اومدم حوریه جون

نه حتما بیا! دلم کلی تنگ شده برات. (قلب)!

رویا چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 12:07

من نمی تونم بیام[:S001

چــــرا؟؟!! :((

تو کدوم رویایی؟ سعی کن بیای دیگه! :(

حمید نصیری چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 12:08

فکر کنم تو این جا همدیگرو بیشتر میشناسین تا این که حضوری درس میخوندین

:))! احتمالا!

شما هم ایشالا تشریف میارین؟

:P چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 12:13

biam?

بیاین! :دی

محمد چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 12:23

من ناهار 2 پرس چلوکباب با 6 سیخ قفقازی می خورم.البته ببخشید یه خورده زیاد شدشا.

نه بابا خواهش میکنم. کمه که!

دسری چیزی میل ندارین؟ :دی

فاطمه رنگرز جدی چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 14:32 http://fatemeh-rj.blogfa.com/

شما تنها هم قدم رنجه فرمایید ،یونی نور علی نور می شود بانو!!
می ترسم ما که بیاییم زدن عینک آفتابی دیگر واجب شرعی شود،برای سلامت چشم عرض می کنم
ممنون از اطلاع رسانی عزیزم!

پس یادم باشه به همه یاداوری کنم عینک آفتابی هاشونو بیارن حتما! :))

ممنون از نظر گلم.

الهه چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 15:03

من خیلی دلم میخواد بیام ولی نمیتونم روزش خیلی بده تولد هم دعوتم.
خوش بگذره

ا ِ ... کاش میومدی!

ممنون. به تو هم خوش بگذره!

پرویزی IT چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 17:01

ای بابا ، ما تو دانشگاهمونم باید هاله نور ببینیم ؟!
من به هاله نور آلرژی دارم ولی چی کار کنم دیگه ، میام .

پریسا-۸۸ چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 19:28

سلام.مرسی.دست همتون درد نکنه.همیشه خوش خبر باشی هانیه خانم

mandana.com چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 21:40

روزش که خیلی بد هستش .....
.
ولی بازم ممنون ...

<فاضل> چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 22:06

ان شاژالله ساعت 8:8 روز 88/8/8 کنار 8 امین امام دعا گوی همتون هستم

دلم می خواست می اومدم با اینکه اکثرا رو چتی می شناسم ولی می خواستم روی منور بقیه دوستان رو هم ببینم

ولی باز دوباره نریئ و منم فراموش کنید و مرا هم یاد کنید حتی با یک جک خنده داررررر :دی

فاطمه.88 چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 23:27

منم میام

هانیه کرمی پنج‌شنبه 7 آبان 1388 ساعت 00:28 http://arnavaz.net

پریسا ۸۸ من هانیه ام و ایشون حوریه

سینا پنج‌شنبه 7 آبان 1388 ساعت 10:35

میام

:) جمعه 8 آبان 1388 ساعت 09:05

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد