KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دلتنگ همکلاسی

مدتی در همکلاسی ننوشتم؛دلم برای همکلاسی تنگ شده بود. هفته ی دوم مهر ماه بود که به همراه یکی دیگر از همکلاسی ها برای بازجویی احضار شدیم و هر کداممان پس از چند ساعت سوال و جواب و .... مجدد به زندگی عادی بازگشتیم.ابتذا بنده داخل رفتم؛بازجویی جالبی بود پس از مدتی که خسته شده بودم درخواست صندلی راحتی کردم و برایم صندلی یی آوردند که راحت تر از قبل بود؛مجددا مدتی گذشت و برای رفع خستگی و رفع خشکی دهان برایمان چای قند پهلو آوردند.برخورد بازجو در عموم موارد پسندیده!بود. خدا را شکر از آن زمان به بعد هم خبری نبوده؛بالاخره هیچ کس از دردسر آنهم دردسری که ارزش نداشته باشد خوشش نمی آید.بگذریم!!

تغییرات جالبی در همکلاسی می بینم؛همین که متون افراد دسته بندی شده حرکت بسیار خوبیست.هر چند که بنده حدود ۱۰۰ متن را چند وقت قبل تر به دلایلی پاک کردم. 

امیدوارم منتقدان منصف همکلاسی روز به روز بیشتر و بیشتر شوند و روز به روز افراد خوش فکر در آن مشغول به فعالیت شوند.

نظرات 7 + ارسال نظر
سیدحسین هاشمی دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 12:38

فک کردم می خوای بعد از این مدت ، از تو زندون متن منتشر کنی و ضمن به گردن گرفتن حادثه ی برجهای دو قلوی منهتن ، برای بازجویان عزیز ابراز دلتنگی کنی و از حسن رفتارشون تشکر کنی
:D

کهریزک تعطیل شده.
ولی جاهای دیگه که هنوز بازه!
:D

مواظب خودت باش

مهد دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 13:05

آقای منجبی دوباره احضار شدی بدو بدو اهمال کاری اخه تا چقدر

حمیده احمدی دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 22:52


کجا بودی تا حالا
فکر کرده بودم که از دستت راحت شدیم نشد



جاتون تو همکلاسی خالی بود

مهدیه دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 23:05

اولا مهد من نیستما دوما راست میگه آخه اهمال کاری تا چه حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برگشتتونو به آغوش باز اسلام و همکلاسی تبریک میگم

3pehr سه‌شنبه 5 آبان 1388 ساعت 10:34 http://3pehr.tk

گذر گذر گذر ، گذر گذر گذر
همچین رت میشدم گفتم یه سلامی عرض کنیم
اینا رو که میگفتی یاده حرفای اون بنده خدا توی تلویزیون میفتم...

عبرت نمیشه برات آخه ؟! سه‌شنبه 5 آبان 1388 ساعت 13:24

مواظب خودت باش محسن جان .

اون یکی دیگه کی بود ؟

حسین رنجبر دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 11:09

امروز دوشنبه است . ۱۸ آبان !

الان ۱۴ روز از انتشار پستت گذشته .

همون روز که پستتو منتشر کردی دیدمش و

خوندمش

ولی گفتم امروز برات نظر بگذارم .

امیدوارم هر جایی سلامت و خوش باشی.


یه اختراع جدیدی به بازار قراره بیاد
اسمش پابند الکترومغناطیسی هوشمنده !

می بندند به

پای کسانی که جرمشون هنوز ثابت نشده !

و آبرو دار هستند !

ازونا به پات نبستن ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد