KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نژاد پرستی



در دنیایی که هیچ نژاد و قوم و اصالتی بکر نمانده 


اعاده ی حیثیت از چه می کنند نژاد پرستانی چنین گریزان از قبول ِ

یکپارچگی بشری ؟!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
کیا م دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 03:53

درست میگی. متاسفانه برخوردهای هر دو گروه همکلاسی ریشه های نژادپرستانه داره

حقیقت امر فراتر از این روایت نخ نما ست !

حسین رنجبر دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 05:20

شما فکر کن یه شخص مهم ٬ مثلاً‌ :

رییس دانشگاه خواجه نصیر ؛

به صورت اتفاقی از این وب بازدید کنه ٬

چی پیش خودش فکر می کنه !!!

شما نگاه کن این آقایی که الان با اسم کیا م
نظر داده به نظر شما می تونه کیارش مظفری باشه ؟!
( البته محتوای نظر ایشون کاملا خوب هست به نظرم)

در کل عرض می کنم.

این گونه نظرات نیازی به حذف نداره طبق قوانین همکلاسی !

ولی شما ببین ،
دانشجو خسته است ، با هر شرایطی به خودش
این جرئت رو می دهد
که نظر بدهد...

سوال من این هست آیا قداست این دانشگاه خواجه نصیر زیر سوال نمی ره با این مطالبی
که آدم مطالعه می کنه !؟؟

شما کتابخونه رفتید و می دونید چه قوانینی
داره ...
این محیط وبلاگ هم حرمت داره _(___ حرمت !

حرمت همون کتابخونه @!

باید حذف کنن
از هیچی هم نترسن !
هر دانشجویی می آد و وقت میگزاره و نظر میده و
توهینی می کنه @ مطمئنا ناراحت میشه از این که می بینه نظرش حزف شده.

متاسفانه این قانون حزف توهین ها هم به نظرم دیگه اجرا نمیشه !

خواننده ی
همکلاسی در هر زمانی باید مطالب
علمی ، مفید ، خوب و امید دهنده و پرمحتوا بخونه
نه یک مشت اراجیف !


این ها اصلا هدفشون از انشار مطالب و پست هاشون نمی دونن و نمی فهمن !



چرا که به نظرم مدیران همکلاسی گویا مسافرت هستند ، معلوم نیست ، الان خواب هستند ؟
، صدای من رو
می شنوید الان آیا
؟!

می خوایید یکی یکیتون رو بیارم پای میز محاکمه و
راجع به یکی یکی پست هایی که ددر همکلاسی منتشر شده ، صحبت کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

حیف که ارزش نداره



پستی که به جنجال کشیده بشه همون بهتر که حذف بشه @ قوانین همکلاسی هم

متاسفانه نیاز به یک بازنگری کلی داره ،
شمایی که یک از 8تا مدیر همکلاسی هستی و
نظر من رو می خونی باید توضیح بدی هر چه سریعتر !

من دلم می سوزه ...

قوانین با توجه به وقایع و اتفاقاتی که روز به روز
در وبلاگ اتفاق می افته
نیاز به تغییر داره ...

چرا پیج یک همکلاسی باید این جوری باشه ؟

نگذارید هر کسی به خودش اجازه انتشار متن رو بده ،

متاسفانه همون طور که همه می دونن محیط وب هم امروزه با این همه
پیشرفتی که در اینترنت حاصل شده
طوری هست که هر کسی هر جوری که بخواد بتونه اضهار نظر کنه ...

در شرایطی که صلاحیتش رو نداره ...

من دلم می سوزه اینا توی آرشیو همکلاسی
می مونه @ کسی اگه این توهین را بخونه
روحش آلوده میشه !

خود بنده که از قدیم های این وبلاگ هستم ،
به عنوا یک کسی
که روزی
از اعضای همکلا 30
بودم
و مثل بقیه به پیشرفت وبلاگ در کنار سایر دوستان
به پیشرفت همکلاسی کمک می کردم
و حس
دلسوزی دارم
4 @ 5 ماهی هست که از آقای توکلی درخواست کردم که حتی اسمم رو از لیست مدیران و
ادمین همکلاسی حذف بنماید @ چرا /؟

چون وبلاگ دیگه
ارزش مطالعه کردن و وقت گذاشتن رو برای یک عده که طریقه بحث منطقی رو بلد نیستند نداره...

برای درس عبرت گرفتن عده ای که اسم دانشجو هم براشون معنا و مفهومی نداره.

( خیلی از دوستان هم که دیگر با این که عضو همکلاسی هستند و زمان خودشون پست
منتشر می کردند، دیگه پست نمی دن.

به نظرم اگر اونها بودند /، همون قدیم هایی و حتی
خود شما
که بودن اسمشون روی صفحه ی اول
همکلاسی تاثیر داشت و کمی به کیفیت
این وب لا گ کمک می کرد. (دیگه نیستن !)


نمی دونم این ها فکر نمی کنن اصلاً راجع به هر چیزی توی زندگی ... فکر نمی کنند / !

آدمیزاد هر چیزی که از زبانش بخواهد خارج شود
آن را مزمزه می کند./

فقط به فکر این هستن که پستی رو همین جوری منتشر کرده باشن ،

حالا این ها به کنار ......

" اسم خواجه نصیر روی هدر همکلاسیه "...


من در عجبم این وبلاگ ۸ تا مدیر داره !!!

اینا چه کارن !!!

باید هر چه زودتر راجع به این موضوع متنی منتشر بشه و
بیان توضیح بدن ...

که این همه از مخاطبین وبلاگ کم نشه !

فقط به فکر آمار بازدید یادداشت ها هستن ؟!


و امور نرم افزاری !؟

من اکانتم فعال نیست ، و گرنه نقدی بلندبالا و از روی دلسوزی منتشر می کردم.

4 ، 5 ماهه اخیر همکلاسی رو به صورت کلی نقد می کردم.

چرا باید بعضی متون مبتذل توی آرشیو وبلاگ ذخیره و سیو بشه @
ما بچه های
ورودی های 86 باید به فکر باشیم.

اگه کار خود رو بلد نیستید می خواهید بنده بیام ٬ مسئولیت تون رو به عهده بگیرم.

در جریان همه ی جریانات هستم.

اصلاً این ها به کنار ، اسم همکلاسی و انسانیت
برای یک عده ای زیر سوال رفته ...

راجع به هر پستی ، هر موضوعی انسان که نباید ،سریع قضاوت کنه !

شما یک عمر می تونید بروید و تحقیق کنید.
و بعد به بحث بپردازید.

نه این که تا یک متنی رو می بینی که به موضوعش علاقمندی نظر عجولانه بدهی!

این عزیزایی که اصلاً حرف زدن بلد نیستن ، به خاطر چی بهشون میگن دانشجو ؟!

چرا این جا اینجوریه آخه !؟

اینا 19 ساله @ 20 ساله @ 21 ساله @ 22 ساله @ این همه درس خوندند چرا این جوری هستند خانم محمدی ؟!

تا یک خبری رو می خونن
که جنجالی هست ، میان در موردش
پست منتشر می کنن و بدون هیچ گونه دانستنی ها ی قبلی !

اینا دانشجو هستن ؟!


______________________________

من هم می تونم بی اعتنا مثل عده ای از کنار این ماجرا عبور کنم ،
و بی اهمیت باشم.

فکر نکنم اصلا دیگه درست بشه.

گمون نمی کنم صِرفِ در نظر گرفتن اسم یک دانشگاه بشه قداستی تعیین کرد ...
ایجاد ارتباطات پویا در همکلاسی ورای این مصلحت اندیشی هاست .

حرمت جایی مثل کتابخانه به سکوتشه اما اینجا محل صحبت و بحث ه ...
صحبتی که با اصول بحث انجام بشه و مجال رفتن به سمت جدال رو پیدا نکنه .

قضاوت های شما در مورد کاربرا به نظرم کمی دور از انصاف ه و گاها رنگ توهین گرفته .... لطفا مراعات کنین

این که هر کسی مجاز باشه اینجا حرف بزنه جزو بهترین ویژگی های این بلاگ هست که از فیلترینگ سلیقه ای و مصلحتی به دوره و این زیباست .
فرصت خوبی هم هست . برای تمرین پذیرش عقایدی که بعضا با عقاید ما کاملا متفاوت اند ...

این درسته که بعضی مطالب موضوعیت پست شدن در یک چنین وبلاگ دانشجویی رو نداره ... و رسیدگی به این زمینه لازم هست


و طبق گفته ی خودتون نباید انسان ها رو به سرعت از یک پست یا نظر قضاوت کرد ... پس این کار رو نکنیم

و یه سوال :

شما با این همه دغدغه که در مورد همکلاسی هست چرا عرصه رو ترک کردین ؟

سیدحسین هاشمی دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 08:20

ببینید خانوم محمدی
توهین به اعتقادات و مسائلی که برای یکی ارزشمنده همیشه با عکس العمل روبروست

حالا افرادی هستند مثل من که با اسم نظر می دن، و سعی هم دارن که با توجه به شخصیت خودشون و طرف مقابل ، با در نظر داشتن موازین اخلاقی اعتقاد خودشون رو بیان کننید
افرادی هستن بدون نام و یا با چند نام نظر می دن
حتی با اسم دیگران
که اینها هم مشخصا معلوم چه چیزی رو دنبال می کنند

حتی به اسم موافق با ما نظرات توهین آمیزی می دن که با بررسی آی پی ها متوجه می شیم همان شخصیست که در نظر دیگری اعلام می کنه که فلانی دره به ایشون توهین می کنه
برید نظراتش رو ببینید!


من از بسیاری از مناطق دوست صمیمی دارم
اصلا خودم هم به اینکه یه نژاد خاص دارم اعتقاد ندارم مشخصا چون سید هستم


و هرگز به خودم اجازه نمی دم به چیزی غیر از یکی بودن خواستگاه وجودی انسان فکر کنم


ولی اینها هدفشون چیز دیگریست
در دو روز گذشته شاهد این بودیم که عده ای قصد به چالش کشیدن این اعتقاد رو داشتند که من تا توان دارم در مقابل این حرکت می ایستم

ممنون از پستتون

ممنون از شما

امیر پورنصرت دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 12:07

خانم محمدی مدیریت همکلاسی اگه قوی بود این مشکلات پیش نمی اومد. هیچ نظارتی روی همکلاسی نیست. با حرفهای آقای رنجبر کاملاْ موافقم.

مدیریت همکلاسی بر عهده ی من و شماست .
چرا که هر جریانی در این وبلاگ خاستگاهش کاربران هستند نه مدیران !

حسین رنجبر جمعه 15 آبان 1388 ساعت 10:06

با اکثر صحبت های شما موافقم.
(البته همون موقع ٬ یعنی همون روز انتشار پستتون می خواستم خدمتتون عرض کنم که فرصت نشد.)
ولی منظور من در مورد تمام کاربران عزیز نبود.
در مورد تعداد انگشت شماری از پست ها بود ٬
اگر توهینی از طرف بنده صورت گرفته پوزش می طلبم.
بیشتر مقصودم پست هایی بود ٬ که حتی گهگاه یک حرف بد ٬ زشت و یا توهین درش دیده میشه!
که در آینده امیدوارم اصلا نباشه این ها .

ممنون و موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد