KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ما از نژادآریایی نیستیم!

غربی ها با ساخت فیلمی همچون اسکندر کبیر، 300 یا انتشار مقاله امپراطوری شیطان قصد دارند تا ایرانی های امروز را همان هخامنشیان معرفی کنند و آنها را افرادی وحشی معرفی کنند، اما اکنون بر هیچ خردمندی پوشیده نیست که ایرانیان امروز اصلا آریایی نیستند! چرا که پژوهش های ژنتیکی دکتر مازیار اشرفیان در دانشگاه پورت مورث پاسخ های دندان شکننده ای به این یاوه گویان که قصد تخریب چره ی ایرانیان را دارند داده است. دکتر مازیار اشرفیان با تحقیقات شبانه روزی خود در سطح بین المللی این موضوع را به اثبات رسانده که ایرانیان پاسدار همان تمدن ۱۰ هزار ساله خودشان هستند و آنها همان بومیانی هستند که از دیرباز در ایران زندگی می کردند و فقط درصد بسیار ناچیزی یعنی فقط بین ۱۰-۱۵٪ مردم از ژن آریایی هستند که ۲۵۰۰ سال پیش از سیبری به ایران آمدند و بقیه مردم ایران با هر قومیتی هستند اصالت ۱۰ هزار ساله دارند  

خبرگزاری BBCPersian :

فقط 10-15% ژن آریایی در ایران هست

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران

سرویس: پژوهشی



براساس تحقیقات پژوهشگر ایرانی ژنتیک پزشکی و جمعیتی دانشگاه «کمبریج» که با کمک و نظارت گروهی از برجسته ترین محققان این رشته انجام شده، جمعیت های ایرانی که با زبان‌های غیر از گروه هندو-اروپائی تکلم می‌کنند به ویژه جمعیت آذری زبان ساکن در فلات ایران ریشه ژنتیکی مشترکی با اقوام ترک زبان ساکن در کشور ترکیه و اروپای شرقی ندارند و بر عکس «شاخص‌های تمایز ژنتیکی» آنها (مانند FSt) با سایر گروه‌های ساکن در فلات ایران به ویژه فارسی زبانان نزدیک به صفر است که نشانگر ریشه ژنتیکی مشترک آنها در اعماق تاریخ ایران است.
دکتر مازیار اشرفیان بناب، عضو هیات علمی پژوهشکده باستان شناسی سازمان میراث فرهنگی کشور که دانش‌آموخته دکتری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و کارشناسی ارشد باستان شناسی از دانشگاه «منچستر» بوده و در حال حاضر مشغول گذراندن ماه‌های آخر مقطع دکتری تخصصی رشته ژنتیک پزشکی و جمعیتی در دانشگاه «کمبریج» انگلستان است در گفت‌و‌گو با خبرنگار «پژوهشی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) خاطرنشان کرد: موضوع تحقیق و مطالعه من در مقطع دکتری مطالعه ژنتیکی اقوام ایرانی و بررسی ارتباطات تاریخی و ژنتیکی تمام اقوام ساکن در فلات ایران بوده است.

در این مطالعه که با کمک و نظارت گروهی از برجسته ترین محققان ژنتیک تکاملی و جمعیتی انجام شده، نمونه‌ای از افراد داوطلب وابسته به تمام گروه‌های اجتماعی و قومی ایران مورد مطالعه قرار گرفته‌اند که نتایج حاصله بسیار جالب توجه و تعمق می‌باشد.

به گفته وی، مطالعه DNA میتوکندریال نشان می‌دهد که ریشه مشترک مادری تمام اقوام ایرانی ساکن در فلات ایران به زمانی بسیار عقب تر از آنچه در نظریه مهاجرت اقوام آریائی مطرح می باشد(رد این نگره) بر می‌گردد بدین ترتیب که اگر تمامی اختلاط ها و شاخص های ژنتیکی مربوط به سایر مناطق جغرافیایی و قومی را از محتوای ژنتیکی نمونه‌های مدرن ایرانی حذف کرده و به کناری بگذاریم، اخیرترین جد مشتری مادری ما (Most Recent common ancestor- MRCA) زمانی حدود 10 هزار و 500 تا 11 هزار سال قبل در فلات ایران می‌زیسته است.

وی افزود: نزدیکی ژنتیکی بین اقوام ساکن در فلات ایران و از سوی دیگر خاص بودن این محتوی ژنتیکی در فلات ایران به قدری ملموس و غیر قابل انکار است که حتی به کار بردن کلمه اقوام را در مورد جمعیت های ساکن در فلات ایران با شک و تردید روبرو می‌کند. به این معنی که آنچه باعث تمایز ژنتیکی گروه‌های انسانی می شود تا بتوان آنها را به صورت اقوام تمایز یافته در زمان و مکانی خاص تصور کرد ابدا در محتوای ژنتیکی ایرانیان اعم از فارس و آذری و لر و بلوچ و ترکمن و .... دیده نمی‌شود.

دکتر اشرفیان بناب در گفت‌و‌گو با ایسنا خاطرنشان کرد: براساس یافته های محققان انسان شناسی، فلات ایران اولین و مهمترین گذرگاه انسان مدرن در مسیر مهاجرت به سرزمین‌های ناشناخته و جهت دستیابی به منابع جدید بوده است. بدین ترتیب تصور عمومی در مجامع علمی بر این است که اولین حضور و استقرار انسان مدرن در فلات ایران چیزی در حدود 60 تا 70 هزار سال قبل بوده است که شواهد و یافته های سطحی از محوطه های پیش از تاریخ نیز بر همین امر دلالت می‌کنند؛ بدین ترتیب انسان مدرن در سرتاسر فلات ایران استقرار و اسکان داشته و پس از طی چند ده هزار سال با پیدایش کشاورزی در حدود 10، 11 هزار سال قبل در منطقه هلال بارور که بخش‌هایی از غرب فلات ایران را نیز شامل می شود و سپس اهلی کردن حیواناتی مانند برخی احشام نقش عمده‌ای در پیدایش اولین فرهنگ های یکجانشینی و تمدن های اولیه جهانی ایفا کرده است.

وی تصریح کرد: بر اساس منابع تاریخی و باستان شناسی و زبان شناسی موجود تصور کلی بر این است که در حدود چهار هزار سال قبل اقوامی مهاجم یا مهاجر که به آنها نام آریایی داده شده است از آسیای مرکزی به سمت جنوب مهاجرت کرده و وارد فلات ایران شده اند و پس از استقرار سه قبیله مهم آنها در فلات ایران (فارس ها در مرکز و جنوب، پارتها در شمال شرق و مادها در غرب و شمال غرب) بخشی از این اقوام به سمت شبه قاره هند و بخش دیگر به سمت اروپا مهاجرت کرده و اقوام مدرن هندو-اروپائی را پدید آورده اند.

عضو هیات علمی پژوهشکده باستان شناسی سازمان میراث فرهنگی کشور با اشاره به این که تاریخ مدون دقیق و قابل اعتمادی در خصوص این وقایع جمعیتی در دست نیست، به ایسنا گفت: دانشمندان در دهه‌های اخیر برای مطالعه علمی سرگذشت انسان به مطالعات زبان شناسی و ژنتیکی روی آورده‌اند. با توجه به این که زبان به سرعت و طی گذشت حتی چند نسل می‌تواند به شدت دچار تغییر محتوایی و شکلی شود، امروزه مستندترین و قابل اعتماد ترین یافته‌های انسان شناسی، در کنار یافته ها و شواهد فسیلی یافته های ژنتیکی می‌باشند.

به گفته این پژوهشگر ژنتیک پزشکی و جمعیتی، در مطالعات ژنتیکی جمعیتی مطالعه DNA میتوکندریال که فقط از مادر به فرزندان منتقل می‌شود می تواند تاریخ و گذشته نسل‌های مادری را نمایان کند و همچنین مطالعه بخش فاقد نوترکیبی کروموزوم Y که از پدر به فرزندان مذکر منتقل می‌شود می‌تواند تصویر روشنی از گذشته و تاریخ پدری اقوام در طی نسل های متمادی در اختیار دانشمندان قرار دهند.


دکتر اشرفیان بناب، در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از یافته های جالب توجه در مطالعه اخیر این است که گروه‌های غیر فارسی زبان به ویژه جمعیت آذری زبان ساکن در فلات ایران ریشه ژنتیکی مشترکی با اقوام ترک زبان ساکن در کشور ترکیه و اروپای شرقی ندارند و بر عکس شاخص تمایز ژنتیکی آنها با سایر گروههای ساکن در فلات ایران به ویژه فارسی زبانان نزدیک به صفر است که نشانگر ریشه ژنتیکی مشترک آنها در اعماق تاریخ این مرز و بوم است...
وی در گفت‌و‌گو با ایسنا تصریح کرد: این در حالی است که در بیشتر منابع جمعیتی و زبان شناسی ایرانیان را به دو گروه تقسیم می‌کنند. یکی آنها که به زبان فارسی یا سایر زبانهای وابسته به گروه هندو-اروپایی مکالمه می‌کنند و تصور بر این است که از اعقاب اقوام آریائی هستند و دیگر، آنها که با زبان‌هایی غیراز گروه هندو-اروپائی مکالمه می‌کنند مانند گروه Altaic که زبانهایی مانند ترکی و آذری و ترکمن یا افشار را در بر می‌گیرد و تصور می‌رود این گروه‌ها فاقد ریشه مشتری هند و اروپایی هستند؛ اما یافته های ژنتیکی این بررسی همه دلالت بر این دارند که ساکنان فلات ایران در گذر تاریخ هر چند بسیار مورد هجوم و آسیب سایر اقوام قرار گرفته اند و گاه زبان و تکلم آنها کم و بیش تحت تاثیر قرار گرفته است نه تنها هویت فرهنگی و تاریخی خود را حفظ کرده‌اند بلکه محتوای ژنتیکی خود را که نشان از ریشه مشترک چندین هزار ساله آنان دارد را نیز مصون داشته اند.

اشرفیان بناب همچنین گفت: نتایج این مطالعه نشان داده است که برخی از جمعیت های ایرانی خصوصا هموطنان زرتشتی خصوصیات جمعیتی بسیار خاص و منحصر بفردی را نشان می‌دهند.

وی همچنین تصریح کرد که نتایج این مطالعه در قالب چندین مقاله علمی تدوین و منتشر خواهد شد که در حال حاضر اولین آنها جهت نشر به یکی از مجلات علمی معتبر ژنتیک ارسال شده است.
(لازم به ذکر هست این پژوهشگر خود یک آذریست و انگیزه ی این پژوهش را همین اعلام کرده)

نظرات 39 + ارسال نظر
فراهانی یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 20:33

ببخشید هخامنشیان وحشی نبودند توهین نکنید ! در مورد چیزی که نمی دونید اینطور قاطع صحبت نکنید !
اگر کوروش و هخامنشیان وحشی بودند پس چرا منشور حقوق بشر متعلق به کورش است ؟ منشوری که به تمام زبان های زنده دنیا هم تر جمه شده است !

نمیدونم؟! میتونین از خود آقای دکتر اشرفیان در این مورد توضیح بخواهید!
یا در مورد سوالتون دنبال جواب باشید!

آفرین یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 20:34

آفرین
به این میگن یک بحث کاملا علمی
به همه چیز خاتمه داد

آفرین یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 20:36

آقای فراهانی الان که معلوم شد هخامنشیان ربطی به ما ندارند
در ضمن ایشان نگفتند هخامنشیان وحشی هستند ایشان گفتند غربی ها ما را می خواهند وحشی معرفی کنند

دستتون درد نکنه خانم یساری من هر چقدر فکر کردم چه جوری با این جنایات های داریوش کنار بیام اصلا نتوانستم قبول کنم پدر من همچین آدمی بوده ولی الان فهمیدم نه پدران ما همان افرادی هستند که 10 هزار سال در ایران زندگی می کردند
ممنون

البته من هنوز متوجه نشدم که چرا غربیها اینهمه خرج میکنن تا به همه مردم دنیا (حتی به خودمون!) القا کنن که ما قبلا اقوام وحشی بودیم؟!
و نمیدونم چرا ما رو ادامه نسل آریایی ها میدونن؟
خب اگه ما واقعا از نسل اون اشغالگرا باشیم که الانم باید به همه کشورای دنیا حمله کنیم و خونریزی راه بندازیمو دنبال اشغال کشورای دیگه باشیم!!!
خب البته اونام میخوان که با استناد به جنایتای هخامنشیا ما رو هم جانی و وحشی معرفی کنن به مردم دنیا...
ولی ما باید جدا در این زمینه مطالعه کنیم تا از ناآگاهیمون اینجوری سواستفاده نشه

یاشار یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 20:50

عالی بود
یک درخواست از هخامنشی پرستان :
آقای هاشمی و خانم کرمی امیدوارم بتونید ادب خودتون را نگه دارید و مانند پست مارال وقتی کم می آورید توهین نکنید این یافته های یک ایرانی در دانشگاه انگلیسی است پس لطفا توهین نکنید
برای من هم سوال بود چطور قیافه من به ایرانی ها شباهت داره در صورتیکه من ترک و آنها آریایی هستند ولی امروز فهمیدم در واقع همه ی ما یکی هستیم و اصلا آریایی نیستیم

کامپیوتر 86 یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 22:00

فکر کنم این پست برای خاتمه دادن به جنجال پست خوبی بود
واقعا بجا و علمی بود
واقعا آریایی ها وحشی بودند و نمی شود انکار کرد
همان تصاویر که خودشان کشیدند به اندازه کافی شخصیت آریایی ها را برای ما مشخص می کند
خدا را 100 هزار مرتبه شکر که ما از نسل داریوش نشدیم
خدایا شکرت

هااااااااااااا ؟ :O یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 22:15

هخامنشان وحشی بودنننن ؟؟؟؟؟ هر کی گفته غلط زیادی کرده بهتره همه حرف دهنشونو بفهمن وقتی راجع به اجداد ما صحبت می کنند . ۳۰۰ هم یه اشغال بیشتر نبود

پاینده ایران یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 22:25

تا الان عجب خر هایی بودیم فکر می کردیم 2500 سال تمدن داریم فکر می کردیم آریایی هستیم
ولی الان فهمیدیم ده هزار سال تمدن داریم حالا فهمیدیم از اول در ایران زندگی می کردیم و از سیبری حمله نکردیم
حالا فهمیدیم پدر ما داریوش نبوده بلکه آن کسانی بودند که داریوش آنها را کشته

کامپیوتر یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 23:14

به این می گن پاسخ دندان شکن
آقای دکتر باید مطالبشون را بیشتر نشر بدهند تا همه بفهمند ما مثل فیلم 300 نیستیم چون در آن فیلم ما را مثل هیولا نشون داده بودند

3pehr یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 23:38 http://3pehr.tk


ممنون ازین که یادمون انداختین که به آریایی بودنمان به تمدن چند هزارساله به فرهنگمان افتخار کنیم و آنرا از یاد نبریم ..
ایزد نگهدارتان

شما شاید آریایی باشی و به پدران متجاوزت افتخار کنی اما نمیتونی این قضیه رو به همه مردم ایران (ترک و لر و عرب و بلوچ و...) بسط بدی و تحمیل کنی!

برق ۷۹ دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 00:13

تمام ما ایرانیها آریایی هستیم
زنده باد پهلوی

خب شما شاید جزو همون ۱۰-۱۵ درصد آریایی باشی که تو پژوهشهای تاریخی بهش رسیدن!!

سیدحسین هاشمی دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 06:45

ببیبن خانوم
در این زمینه نظریه ها در چند دسته بررسی می شن
در صد بسیار کمی از تاریخ نگاران و پژوهش گران معتقدیند به چیزی که شما اعلام کردید
هر کسی هم نظریه می ده ، در حد همون نظریه می مونه
هیچ چیز رو نمی تونیم با اطمینان بیان کنید

این بررسی علمی، بر مبنای احتمالات بیان شده

در حقیقت به علت این همه سال زندگی مسالمت آمیز اقوام مختلف در کنار هم، الان به واقع آریایی خالص در ایران وجود نداره
و ممکنه هر شخص حد اقل چند نسل قبل یه جد ترک یا لر یا عرب داشته باشه


در پایان هم اعلام کردید که دلیل این همه حرف می تونه گرایش های قومی باشه
و ایشون صرفا یه نظریه صادر کرده که از لحاظ تاریخی کاملا شکنندست و به هیچ سوالی پاسخ نمی ده
(لازم به ذکر هست این پژوهشگر خود یک آذریست و انگیزه ی این پژوهش را همین اعلام کرده)

نظریه ی علمی با اینکه یک نفر حتی از نظر دانایی در بالاترین سطح، اون رو ارائه کنه فرق می کنه خانوم

سیدحسین هاشمی دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 07:05

تو پست بالا نوشتید:
"با این همه پژوهش تاریخی که توسط این همه باستان شناس تحصیلکرده صورت گرفته، دیگه بعید می دونستم کسی بخواد خودشو از نسل متجاوزین روسی (هخامنشایان) بدونه و هنوز به آریایی بودنش افتخار کنه!!!"

کدوم همه پژوهش تاریخی؟

اگه این متن بی پایه و اساسی که الان خوندم رو می شگید که اولا توسط تاریخ شناسان نبوده و ثانیا همه ی گفته هاش رو هوا بود!

فکر کنم بیشر این نظریه تون از روی اعتقادات مذهبی باشه که قبلا اشاره کرده بودم بهش

منطقی دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 08:10

آقای هاشمی بی سواد
این تحقیقات یک دکتر هست نه تحقیقات بی پایه و اساس شما که فقط دیپلم دارید
این پایان نامه یک دکتر هست که در سطح جهانی مطرح هست و همه نظریاتش را پذیرفته اند
نشون دادی که اصلا منطق سرت نمیشه

منطقی دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 08:16

آقای هاشمی خودت قبول کن کاری کردی که همه فکر کنند بی سواد هستی
اینجا یک پست کاملا علمی با تحقیقات پزشکی می بینیم ولی حرفهای شما کاملا الکی است
مثل کروبی بهت می گم این تحقیقات که می گی:
"در صد بسیار کمی از تاریخ نگاران و پژوهش گران معتقدیند به چیزی که شما اعلام کردید
هر کسی هم نظریه می ده ، در حد همون نظریه می مونه"
اگر درصد زیادی از نظرات مخالف این نظریه است
لطفا 5 تاشو بگو 4 تاشو بگو
یا 4-5 تا از این نظرات را بگو یا ساکت باشید

سلیمه یساری دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 08:24

خب شاید خیلیا خیلی نظریه ها بر اساس تعصبات و دلایل سیاسی داده باشن ولی این نظریه ای هست که تو جهان مطرح شده و تو شبکه ای که ما قبولش نداریم و امثال شما (آقای هاشمی و...) قبولش دارین و حرفاش براتون مستنده، منتشر شده!
دیگه فکر نمیکنم حرفی باقی مونده باشه!
من اگرم آریایی باشم (که قطعا نیستم) هرگز به نسبت داشتن با یه قوم متجاوز اشغالگر افتخار نمیکنم که به مردم جهان اجازه داده باشم به من ایرانی بگن "وحشی"!

منطقی دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 08:29

خانم یساری چرا حرفهاش را باور می کنید
گفت درصد خیلی کمی معتقدند مردم ایران آریایی نیستند
ما هم گفتیم از آن درصد زیاد 5 تا نظریه اش را بگو
این نظریه کاملا علمی و پزشکی است که در یکی از بزرگترین دانشگاه های جهان صورت گرفته در تمام جهان پخش شده و خبر را تو بی بی سی و ایسنا همه جا پخش شده

منطقی دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 08:30

اگر هم کسی کاری کرده باشه قاعدتا تحقیق پزشکی نبوده
آقای هاشمی تنها تحقیق پزشکی است امیدوارم بتونید 5 تا نظریه پزشکی بیارید که نشون بده مردم امروز ایران آریایی هستند و آن افرادی قبل از آریایی ها زندگی می کردند نباشند
اگر 5 تا تحقیق ژنتیک آوردید که آوردید وگرنه دوباره می فهمیم از روی تعصبات فاشیستی یک نظر دادید

بس کنید دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 08:51

سلام
من فکر کردم دیگه با همچین پست معتبری و کاملا علمی دیگه برای کسی حرفی نمی مونه ولی آقای هاشمی از کجا پیداشون شد و این حرفها را می زنند معلوم نیست؟
آقای هاشمی انتظار نداشته باشید بچه ها آن هم قشر دانشجو بجای این بحث علمی گوش به حرفهای شما بدهند نه مستند هست نه بار علمی داره
از خانم یساری هم تشکر می کنم بخاطر این پست واقعا دندان شکن که تعصبات الکی را از بین برد و به ما نشون داد که ما بسیار اصیل هستیم اصالت ده هزار سال نه 2500 ساله متعلق به سیبری

آخه موضوع اصلی اینه که الان اقوام ایرانی اکثرا حتی فارس هم نیستن! اکثر ماها با اقوام ترک و عرب و... ارتباط نسلی داریم و شاید همون ایرانی خالص ۱۰هزار ساله هم به ندرت وجود داشته باشه
در مورد آریایی ها هم که مشخصهُ اونا از سیبری اومدن و تعدادشون خیلی کمتر از ایرانی های واقعی بودهُ بنابراین نمیتونیم بگیم که همه ما ادامه نسل اونا هستیم و تمدن هزاران هزار ساله کشورمونو زیر سوال ببریم و اونو محدود به ۲۵۰۰ سال بکنیم!!!

سیدحسین هاشمی دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 09:17

ببین جناب منطقی
من تو همه ی نظریاتم گفتم که آریایی صرف و خالص در حال حاضر وجود نداره و تقریبا حرفی رو که ایشون گفته بود تایید کردم با کمی تغییر

مثلا خود من چندین نسل قبل از من به پیامبر می رسه که اصلا ایرانی نیست
شجره نامه ی خانوادگیم رو دیدم که در قسمتی هم به یک زرتشتی مسلمان شده رسیده


اعتقادم اینه که به واقع احتمال وجود آریایی خالص در حد صفر هست
همین نظر رو می شه برای نژاد های دیگه هم گفت
و البته باعث افتخاره که اقوام مختلف با دوستی و صلح زیر نام ایران زندگی کردند و به قدری با هم یکی شدند که رنگ بندی و دسته بندی معنی نداشته باشه

ولی اینکه در این متن نوشته ما آریایی نیستیم، اشتباهه و یک اشتبه در بیان یک نظریه ست


خانوم یساری
خودتون هم می گید نظریه
نظریه های زیادی مطرح شده و می شه
مثل نظریه ی داروین
یا خلق الساعه
و...
الا ماشالله هست
بسیاری شون هم رد شده


در ضمن در ایشون با هدف اثبات آریایی نبودن ترک ها بررسی صورت داده ،نظریات استقلال طلبانه ای که پیش از این هم مطرح می شد

جمله ی آخر شما هم می تونه تایید گفته ی من باشه

پیشنهاد می کنم در مورد چگونگی مهاجرت آریایی ها به ایران مطالعه کنید همینطور در مورد ساکنین پیش از آنها و همینطور در مورد مکانهای اقامت آریاییها و ساکنین گذشته

مهم نیست در مورد این نژاد چه فکری میکنید
و خودتون رو از چه نژادی می دونید
ولی اینکه گفتید قطعا آریایی نیستید برام جالبه
با چه اطمینانی!

من اصلا قصد صحبت علمی نداشتم و در جایگاه نظریه صادر کردن هم نیستم

اما با تکیه بر مطالعاتم می تونم نظریه ای که شخصی صادر می کنه رد یا تایید کنم


برای نظرات بی نام هم ارزش قائلم ولی نه در حد کس که خودش رو معرفی می کنه

اینگونه نظر دادن و گهگاه بر خوردن به آی پی های یکسان در پستهای مختلف از ارزش نظر ها کم می کنه

من میگم نباید تمدن ایرانی که بیش از ۱۰هزار سال قدمت داره رو به ۲۵۰۰ سال کاهش بدیم! اینجوری یعنی اصالت خودمونو زیر سوال بردیم!

منم که میگم میدونم آریایی نستم چون از یه طرف به پیامبر (ص) میرسم، از یه طرف به قاجارها (که ترک بودن) و از یه طرف به اقوام یهودی اصفهان! که البته سالهاست که مسلمون شدن ولی پیشینه شون نشون میده که تا قبل از اومدن اسلام اکثر اصفهانیا یهودی بودن و به ندرت زرتشتی توشون وجود داره

یاشار دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 09:21

حسین جون تنها چیزی که امروز نشون میده ما آریایی هستیم یا همان بومیان فقط تحقیقات ژنتیک هست
این تحقیقات ژنتیکی با پیشرفته ترین امکانات زیر نظر بزرگترین محققین ژنتیکی صورت گرفته و به اثبات رسانده ما آریایی نیستیم
و تحقیقات ژنتیکی با هم متمایز نیست و داری از خودت حرف می زنی که بیشتر تحقیقات نشون داده مردم آریایی هستند
لطفا آن بیشتر تحقیقات را نشون بده ببینیم؟
هر کی هم که تحقیقات ژنتیکی انجام بده باز به همین نتیجه دکتر اشرفیان می رسه
حالا خوبه اولین نظری که تو این پست دادم گفتم شما و خانم کرمبی بتونید خودتون را نگاه دارید جلوی همچین مدرک محکمی ولی دیدیم که بازهم اینقدر خودتون را زدید به آن راه که اصلا هیچ حرف حسابی تو گوشوتون نمی ره

یه سوال منطقی:
به نظرتون این امکان پذیره که همه ایرانیا از نسل یه قوم مهاجر (متجاوز!) باشن در حالی که قبل از اومدن این قوم، ایران اینقدر وسعت و جمعیت داشته؟!

[ بدون نام ] دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 10:44

جالب اینجاست یکی مثل خانم یساری از کارهای این حکومت بصورت افراط گرایانه ای ژیروی می کنند.
بعد به هخامنشیان میگن وحشی .
واقعا جایه تاسه آذری زبانانه ما به این شدت مغرور شدن

سپیده - مکانیک دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 10:44

از کوزه همان برون تراود که در اوست

از کسانی که عقده حقارت دارند انتظاری بیش از این نیست.

تمام اقوام ایرانی ( ارزش ) خون شهدای چند هزار ساله این خاک را می دانند.

لطفا به هخامنشیان توهین نکنید.
در ضمن در رژیمی که همین چند ماه پیش دروغ از صندوق رای بیرون آمد هیچ بعید نیست که آمارهای ژنتیکی هم بنا به دلخواه عده ای تغییر کند.

همین مونده که ترکام دیگه بخوان اصالت خودشونو از بین ببرن و خودشون بچسبونن به یه قوم ۲۵۰۰ ساله مثل هخامنشی های متجاوز!!!

سپیده - مکانیک دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 10:49

در ضمنگور پدر الهام علی اف و سایر کثافت ها

سپیده - مکانیک دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 10:51

با امثال این جریانات نمی توانید آذربایجان که همیشه آریایی است را از ایران جدا کنید.

یاشار دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 11:42

رفتار آریانها با این مردم_مردم بومی_رفتار غالب با مغلوب بود، به خصوص که آریانها آنها را از خود پست تر می دانسته اند. بنابراین در ابتدا هیچ نوع حقی برای آنها قائل نبودند، بلکه با اینها دائما جنگ می کردند و هرجا آنها را می یافتند می کشتند، ولی بعدها که خطر بومی ها برای آریانها رفع شد آریانها کارهای پر زحمت از قبیل زراعت، تریبت حشم، خدمت در خانواده ها را از دوش خود برداشته به آنها محول کردند

تاریخ ایران باستان جلد اول صفحه 157

یاشار دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 12:28

آقای هاشمی اگر نظر دکتر اشرفیان این بوده که آذربایجان از ایران جدا کنه می گفت ما ترک های آذربایجان ایران همان ترک های ترکیه و دیگر نقاط هستیم و با همه ی شما فرق داریم
ولی ایشون با تحقیقات علمی گفتند که اتفاقا ما به ایران متعلق هستیم و با بقیه ایرانیان فرقی نداریم
که اتفاقا دارند ایشان ایران را یکپارچه می کنند
مطمئن باشید دانشگاه های بزرگی همچون کمبریج الکی مدرک نمی ده آن هم تو سطح دکترا

سپیده - مکانیک دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 12:36

مدرک نمیده اما بعد از مدرک چی؟
خدا همه آدمها را پاک به دنیا میفرستد . اما بعد چی؟
حالا کمبریج که جای خود را دارد.

این خیلی بده که شما حتی به خبرگزاری هایی که خودتون قبولشون دارین اعتماد نمیکنین و فقط اون چیزی رو که کیژسندین قبول میکنین!!!

حالا خوبه این خبر اصلا ربطی به دولت ایران و سیاستای جدید نداره!
خوبه از بی بی سی منتشر شده!!

امیرحسین-حقوق دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 13:19

با سلام خدمت ایرانیان و ایران عزیز تر از جان
چند نکته به نظرم جالب اومد که عرض میکنم.
1: احتمالآ در ابتدای مقاله کلمه هخامنشی به اشتباه بجای کلمه آریایی نوشته شده(با این دیدگاه مطلبو دوباره بخونید).
2: سلسله هخامنش توسط کوروش بزرگ (فردی پارسی-مادی) بیش از 2500 سال پیش تاسیس شده و اگر معتقد باشیم که حدود 4500 سال از مهاجرت آریایی ها به ایران زمین بگذره به این معناست که قوم آریایی 2000 سال است که با اقوام بومی ساکن ایران مخلوط شده که این تاریخ منافاتی با تحقیقات نویسنده(فقط 10-15% ژن آریایی در ایران هست) نداره . در این 2000 سال این افراد اگر وحشی و جنگجو هم می بودند در مجاورت تمدن بومی ایران (که نشانه های آن را در شهر سوخته و منطقه هلیل رود جیرفت و یا شوش و غرب کشور با بیش از 5000 سال قدمت )به افرادی متمدن تبدیل شدند مثل مغولها

computer 86 دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 13:31

تا دیروز گیر به رنگ سبزمون داده بودن میخواستن به زور بگن سبز ریاست حالا هم که نژادمونو زیر سوال میبرن!
جالبه که در این همه مدت با این همه تحقیق و تکنولوژی کسی حرف از آریایی بودن یا نبودن یا هخامنشی بودن یا نبودن نمیزد حالا خانم یساری و خانم مبینی گیر دادن به نژادمون بابا دست بردارید.
شما دو تا شدین مورخ!!!!!
لطفاً قلعه الموت را بخوانید که تمدن ایران را متوجه شین.
راستی نگفتن منشور حقوق بشر متعلق به کوروش است ؟؟؟؟ شما که مورخ هستین خب جواب بدین نه اینکه ارجاع بدین برین از دکتر اشرفیان بپرسیم !
زنده باد آریایی که تمدن ایران است نام ایران محض اطلاع از آریا برداشته شده !
اگه میخواین نژاد خودتونو عوض کنید نژاد دیگران را زیر سوال نبرین.

ما ایرانیا اونقدر تازه به دوران رسیده و بی اصالت نیستیم که تمدنمون فقط ۲۵۰۰ سال قدمت داشته باشه!
از همه اینا بگذریم، من برای اطلاع دانشجو های اهل علم، مطلبی علمی و مستند گذاشتم که حرفی هم روش نیست، شما برای این ادعات چه مدارکی داری؟!
حرف که نشد سند!
در ضمن رنگ سبز و این چرت و پرتا همش چند ماهه که موجب اختلاف و درگیری شده اما این بحث سالهاست که وجود داره و همیشه هم بحث روش بوده
لطفا با مسایل علمی برخورد سیاسی نکنین!

امیرحسین-حقوق دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 13:32

یادم رفت بگم که:
در شهرستان شهربابک در استان کرمان منطقه ای به نام میمند وجود داره که به گفته محققان این روستا یکی از سکونت گاهای اولیه بشری در حدود 12000سال پیشه که از نظر مطالعات باستانشناسی و مردم شناسی یکی از مهمترین سایت های جهان محسوب میشود
دیدنش خالی از لطف نیست

[ بدون نام ] دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 13:41

computer 86 چرا نمی تونی یک بحث علمی را بخونید؟

وطن پرست دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 16:40

عشق است ایرانی. از هرنژادو قومی

سیدحسین هاشمی دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 19:13

اگر متن موجود در بی بی سی رو دیده باشید اونجا فقط انتقال داده و تایید نکرده
در ضمن کی گفته ما قبول داریم و شما قبول ندارید!

توی تمام نظراتی که این بحث مطرح شده اینو گفتم که هیچ مخاطب هیچ شبکه ای نستم و شبکه های ایران کثیف تر از اونها و اونها کثیف تر از اینها عمل می کنن

دست در دست هم قصد گند زدن به ایران رو دارن که نقش شبکه های داخلی صد البته بیشتره

من کل این متن رو یک بار دیگه بدون داشتن هیچگونه نظری خوندم و با رسیدن به چند جمله به ماهیت نژادی و اعتقاد جدایی خواهانه اون پی بردم یا حد اقل این حس رو در من ایجاد کرد

"دکتر اشرفیان بناب، در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از یافته های جالب توجه در مطالعه اخیر این است که گروه‌های غیر فارسی زبان به ویژه جمعیت آذری زبان ساکن در فلات ایران ریشه ژنتیکی مشترکی با اقوام ترک زبان ساکن در کشور ترکیه و اروپای شرقی ندارند و بر عکس شاخص تمایز ژنتیکی آنها با سایر گروههای ساکن در فلات ایران به ویژه فارسی زبانان نزدیک به صفر است که نشانگر ریشه ژنتیکی مشترک آنها در اعماق تاریخ این مرز و بوم است"

شما هم می تونید به نظرات خانوم مبینی مراجعه کنید و ببینی نظرات بدبختانه پاسپورت ایرانی دارم و به امید آزادی رو

در ضمن این 15 در صدی که اشاره می کنید می شه چیزی نزدیک به 10-12 میلیون نفر که همه شون تو یه مکان نیستند و اگر تا الان هم کروموزون هاشون بکر و خالص باشن هیچ دلیلی نداره که فردا یه سری شون نرن با اقوام دیگه ازدواج کنن و اینجوری اون 85 درصد دیگه خونشون با خون آریایی که شما اصلا دوس نداری و با قاطعیت می گی که قطره ای از اون خون تو رگهای تو نیست قاطی می شه

بهترین نیست به جای اینگونه تفرقه افکنی ها و پانزده درصد آریایی ده درصد ترک شبیه به ترکهای ترکیه و انقد درصد کرد هم نژاد با عراق و جنوب ترکیه و احیانا عرب همنژاد با فلان قوم و سیستانی همنژاد با فلان قوم و ... به قول آقاتون به فکر ایجاد وحدت در بین هم میهنانت باشی و نه تفرقه!

هر چند من مستقیما این حرکات رو به نفع دولت کنونی می دونم چون با فاصله گرفتن مردم از هم ، خاموش کردنشون ساده تره!

نه آقای هاشمی، هدف از این مطلب علمی به هیچ عنوان تفرقه افکنی و جداسازی بین اقوام ایرانی نیست (لااقل من از گذاشتنش چنین نیتی نداشتم)
ولی از اونجایی که دیدم این بحث داره تو همکلاسی خیلی بالا میگیره و مایه اختلاف میشه ترجیح دادم یه متن علمی بذارم که همه رو قانع کنه و این بحث جمع بشه!
و هدف دیگم این بود که نشون بدم ایران و ایرانی قدمتش بیش از 2500 ساله و 2500 سال برای چنین تمدنی که از زمان اولین پیامبران وجود داشته خیلی کمه
واقعا هم فرقی بین اقوام ایرانی نیست و قومی به قوم دیگه برتری نداره
اما اینکه یه عده سیاست مدار خارجی بخوان از این موضوع سو استفاده کنن و همه ایرانی ها رو آریایی معرفی کنن و کسی مثل کوروش رو اسوه قرار بدن، باعث میشه که ایرانیهام نتونن ساکت بشینن و این بحثا راه بیفته
در هر صورت مهم نیست که ما از کدوم نسل هستیم، مهم حال فعلی مردم ایرانه که چندان هم خوب به نظر نمیرسه!
ولی نباید بذاریم اسوه های واقعیمونو بدزدن و یه الگوی الکی و قهرمانانه ساختگی رو جایگزین کنن

سیدحسین هاشمی دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 22:50

قطعا قدمت تمدن ایران بسیار بیش از اینهاست
اگر تپه ی باستانی سیلک قدیمی ترین شهر صنعتی جهان را دیده باشید و آثار شهر سوخته چند هزار ساله همچنین و زیگورات چغازنبیل

اما باید دقت کنید که این تمدنها در طول یکدیگر قرار می گیرند و نه در عرض هم

یعنی تمدن های بعدی ادامه دهنده ی تمدنهای قبل هشتند و از مردم، معماری و هنر ساکنین قبلی یاد می گیرند

هدفتون هر چی بود می تونید تشریقف ببرید به نظرات متن خانوم مبینی و ببینید چجوری می گن متاسفانه پاسپورتم ایرانیه و به امید استقلال
و ایشون با لبخند می گن نگید این حرفا رو فک می کنن ما ...

مطمئن باشید حتی یک کلمه از حرفم رو به خاطر نژاد دوستی نگفتم تنها اینکه نمی خوام سر گربه ی ملوس کشورم پس فردا خودش ادعای مستقل بودن بکنه و بره بچسبه به آذربایجان که سالهاست برنامه ریزی روی اون صورت گرفته



می دونید که دو سه سال قبل در بریتانیا برای حمایت از میراث صفوی همایش و نشستهایی برگزار شد
این خودش در اهل تاریخ ایجاد شبهه کرده که نکنه


اصلا وقتی اونها با ساخت فیلم 300 قصد تخریب این چهره رو داشتند، دیگه چه حرفی در اینباره می تونید بگید که اونها دارند بزرگ می کنند

اگر افرادی نظیر کوروش بزرگ نبودند، بر سر این موضوع که او همان ذوالقرنین هست بحث می شد؟
که علامه طباطبایی احتمال زیاد به صحت این موضوع داشته باشند

می تونید به اسناد تاریخی مراجعه کنید در این باره
تا میزان ساختگی بودن این دستتون بیاد

متوجه باشید که تمدنها مکمل هم بودن نه ناقض هم

تمدن ایرانی هیچ تناقضی با تمدن اسلامی نداره
متاسفانه نمی دونم چرا عده ای فکر می کنند تمدن اسلامی برای قد علم کردن باید با تمدن ایرانی مقایسه بشه!
باید بدونید که تمدن ایرانی از زمان آمدن اسلام ، با تمدن ایرانی اجین شد و همدیگر را هدایت کردند به این سمت که دارید می بینید در آثار معماری ها و ادبیات و فلسفه

بهتون کتاب خدمات متقابل اسلام و ایران رو توصیه می کنم بصورت ایبوک در اینتر نت یافت می شه

هم برای کسانی که فک می کنن اسلام به تمدن ایرانی ضربه زده مفیده و هم کسانی که تمدن ایرانی و بزرگانش رو نفی می کنند و تمدن اسلامی را ارجح قرار می دن

computer 86 دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 23:07

آقا یا خانم بی نام و نشون اگه کامل نظرو میخوندی متوجه میشدی که این حرفها فقط برای مطرح شدن در همکلاسیه نه بحث علمی !
خانم یساری بنده به شما گفتم برین قلعه الموت را بخونید بد بیایین به نژاد گیر بدین.
حالا شما میخوای نژادت از عرب باشه بحثی جداست!!!!

بس کنید سه‌شنبه 5 آبان 1388 ساعت 11:17

سلام
من اولش مخالف این خانم بودم ولی دیدم واقعا راست میگه مخصوصا تصاویر اسرا وجون دادن آن اسیر زیر پای داریوش
و آقای هاشمی هم همه ی جنایات های داریوش از باج گیری و قتل عام و بریدن گوش و چشم و .. را تایید کرد
من خودم یک زمانی تحت تاثیر همین عوام فریبی ها که قصد بزرگ نمایی همچین جلادانی را داشتند قرار گرفته بودم
خانم مارال نیازی به این تصاویر نژادپرستانه نیست و نیازی هم به این منابع تاریخی ندارد که آریایی ها مردمان بومی را قتل عام کردند
یکبار تو ماهواره یکی از همین ها که از جلاد کبیر داریوش کبیر ساخته بود آمد پای دوربین گفت این تفنگ که دست من هست باهاش 7 تا غیر آریایی را کشتم
مخالفین هم بجای تمسخر کردن و تهمت و توهین بهتره کمی منطقی باشید و مثل ایشون بحث ها علمی و منطقی کنید تمام بحث های این خانم برگرفته از سنگ نگاره های خود هخامنشیان منابع تاریخی و علم ژنتیک است ولی بحث های شما اصلا بار علمی نداره

سیدحسین هاشمی چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 12:42

شما مفهوم حرف من رو نفهمیدید، شاید هم نخواستید بفهمید
من گفتم این که می گه 10 درصد خالص آریایی هستند، به نظر من بسیار بیشتر از چیزی هست که در واقعیت وجود داره


لطفا فکر کن یه لحظه
شخصی از یک نژاد یا قدمت 8 هزار ساله با شخصی از یک نژاد با قدمت مثلا 2 هزارساله ازدواج می کنه

بعد بچه دار می شن
با آزمایشات ژنتیکی می شه گفت که در بچه ی این دو نفر کروموزوم با نژاد 8 هزار سال وجود داره

تحقیق ایشون این رو گفت و تا اینجاش درست
تا اینجا رو قبول دارید؟

این یعنی اینکه در عین اینکه این فرزند کروموزومهای وراثتی یه قوم 8 هزار ساله رو با خودش داره،کروموزومهای وراثتی یه قوم دو هزار ساله مثلا آریاییها رو داره

خوب حالا تو اینو تو دسته بندی ای که کردی جزو 80-90 درصد قرار می دی یا جزو 10-15 درصد؟

می گم این تحقیق در این نقطه دچار انحراف شده یعنی در جمع بندی
شاید هم شخصی بجز اون گل پسر دکتر شما این نتیجه رو گرفته
شاید هم نظر ایشون این بوده که این 10-15 درصد خالص آریایی هستند و بقیه هم مخلوطی از اقوام دیگر از حمله مخلوط آریایی ها با دیگر نژاد ها هستند

من کاملا علمی بررسی کردم و با دو نفر از دوستان که در حال طی کردن دوره ی دکترای ژنتیک هستند صحبت کردم


این هم شکلش



کرموزومهای وراثتی یک قوم 8000 ساله کرموزومهای وراثتی یک قوم 2000 ساله
|____________________________________|
||
لقاح
||
V
فرزندی دارای
کروموزومهای وراثتی 8000 ساله
+
کروموزومهای وراثتی 2000 ساله


که این می تونه به چیزهای مختلفی از جمله کروموزوم قلب و مقلوب و ... ربط داشته باشه

قبول دارید خانوم یساری؟
به خانوم مبینی گفتم اینو می گه تو که مدرک ژنتیک نداری

دوست صمیمی من داره فوق لیسانس ژنتیک می خونه و آسون ترین راه اینه که گوشی رو بر دارم و باهاش صحبت کنم
مگه وقتی تخصص نداره تو یه زمینه از خودش می تونه حرف بزنه
این هم یه موضوع کاملا به اثبات رسیدست
می تونید از متخصصین بپرسید

فکر هم نمی کنم در مبانی علمی با نظریه ای که نوشتید تفاوتی داشته باشه

تو جمعبندی مشکل داره
من هم قبول دارم که ژنهای 800 ساله وجود داره ولی می گم که ژنهای 4000 هزار ساله هم وجود داره
پس این دسته بندی نژادی ای که آخرش کرده یعنی این 10-15 درصد اشتباهه

چون خیلی کمتره و اون 85 درصد مخلوط اینها هستند

رفتی دکتر ازش در مورد اینی که می گم بپرسید

حوصله ندارم همشو بخونم خوابم میگیره!
ولی شما خواه ناخواه داری حرف منو تایید میکنی و منم حرفتو قبول دارم!
اما نمیدونم چیو دارین مسخره میکنین و در کل متوجه نمیشم چرا اینقدر حرفاتون ضد و نقیضه؟!
خب چیزیم که میگین نیازی به اثبات نداره. خب این معلومه که الان دیگه آریایی یا وجود نداره یا خیلی کمه، اینو برین به کسایی بگین که بدون تحقیق به آریایی بودنشون افتخار میکنن! به چیزی که اصن وجود خارجی نداره
بابااین چیزا که برا شما آرزوئه برا ما خاطرس!!!

سیدحسین هاشمی چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 14:55

جوابتون نهایت بی ادبی بود

اگره خوابتون نمی برد، و به همون اندازه که بارتون ارزش قائل شدم شما هم ارزش قائل می شدید می فهمیدید که از لحاظ علمی ثابت می شه که اینی که من گفتم مفهومش اینه که هم خون آریایی در رگهای اون 80 درصد هست و هم خون اقوام 8000 ساله
حرف شما رو تایید نکردم
قسمت اول حرف اون آقا یعنی تا جایی که علم تاثیر داشت رو تایید کردم
یعنی ژنهای8000 ساله
ولی یه بچه ی دورگه رو تو کدوم دسته بندی قرار می دید
طبیعتا بین 85 درصد

ولی آیا خون آریایی نداره؟
علم می گه داره

می گم این دسته بندی اشتباهه

در ضمن ادب رو رعایت کنید بگذارید بقیه هم براتون احترام قایل بشن

من ادبو رعایت کردم آقای هاشمی! مواظب صحبت کردنتون باشید و تا کم میارید دیگرانو محکوم به بی ادبی نکنید خواهشا!!!
تا الانم همه میدونن که من همیشه در نهایت ادب و احترام (و با سند و دلیل و منطق) حرف زدم و هر جایی اطلاعاتی نداشتم سکوت کردم
هر کسیم که به خودش اجازه بی ادبی به من داده مشکل از تربیت خونوادگیش بوده و نه از حرف من!
در ضمن بازم میگم که این حرف شما تاییدی بر حرف علمی اون دکتر هست و بیهوده دارید ادامه میدید
به هر حال مهم اینه که الان همون ۱۰-۱۵ درصد آریایی هم ممکنه وجود نداشته باشن و خون یه عده قلیل که از کشور سیبری مهاجرت کردن نمیتونه تو رگ همه ۷۰ میلیون جمعیت ایران جاری باشه!!
شمام اینقدر سنگ اونا رو به سینه نزنین که اصن ارزششو نداره که به خاطر این مسایل بخواین اینقدر با همکلاسیاتون درگیر بشین و بحث و جدل راه بندازین!
من واقعا فکر میکنم وقت یه دانشجو خیلی پرتر از این باشه که بخواد شبانه روزی سر مسایل ریز و درشت بحث کنه! باز ایکاش این بحثا نتیجه میداد و چیزی یاد میگرفتیم
ایکاش نتیجه ای جز کینه و کدورتم داشت
میترسم فردا مجبور شم برای طرز نفس کشیدنم هم با شما بحث کنم و قانعتون کنم!!

م.برق شنبه 16 آبان 1388 ساعت 02:53

خانم یساری متاسفانه قبلا هم بهتون گفتم این تفکرات فاشیستی و دست راستی را بزارید کنار و سعی در اشاعه اونها نداشته باشید.این یعنی جنایت علیه بشریت و همفرکی با با ملعون هایی همچون هیتلر و موسیلینی.یعنی چی ما 2500 سال تمدن داریم یا 10000 سال به دنبال چی هستید شما؟اون آقای دکتری هم که جناب منطق برای مدرک دکتراش داه سینه چاک می کنه محض اطلاع بدونه برخی جنایتکاران نژاد پرست تاریخی همین لقب دکترای تخصصی را یدک می کشیدند.پس عقده دکترا داشتن را بزارید کنار.کسی که دیپلم داره ممکنه انسانی تر از یه پست فطرت جنایتکار که دکترا داره شرف داشته باشه.....محض اطلاع این هم بدونید در دانشگاه های اروپا و آمریکا به جز ر شته های فنی در رشته های انسانی تماما تربیت دانشجو با عقید راسیست و نژاد پرست و نئو محافظه کارانه و نئو لیبرال های فاشیست منطبقه تا بعدا بشند مهره های حکومتی امثال بوش و دیک چنی برای قصابی کردن مردم خاور میانه.دیدتون را باز کنید و اینقدر در منافع دشمن پیش نرید .چه آریایی چه غیر آریایی....هدف از ساخت این فیلم ها دققا به وجود اوردن همین افکار شبیه خانم سلیمه و اون دکتره تا حس ناسیونالیستی و فاشیستی و بحث های این چنینی را بین همدیگه به وجود بیارند.یا حق

بازم جای شکر داره که این بحث علمی عرق میهنی یه عده وطن فروشو زنده کرده و یه عده نسبت به ارانی بودنشون غیریتی شدن و باور کردن که آمریکا و اسراییل دشمن ما هستن!!!
ما را در همین حد بس است....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد