KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نمیدونم

نمیدونم چرا باید الکی به یه پستی که شاید هیچ ارزشی نداره انقدر بها داد! 

که در قسمت ۴۳ نظرش چیزی شبیه جنگ روانی اتفاق بیافته!!  

ایا پستی به این زنندگی لایق ۴۳ نظر و کلی منبع معتبر و این همه نظرات ارزشمند بود؟  

لایق این وقتی که گذاشته شد واسه تایپ کردنش؟

نظرات 36 + ارسال نظر
امیر رباط یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 18:38

والا منم موندم
خیلی باحاله
تا بود دینمون رو هدف گرفتن
حالا هم فرهنگ و تاریخمون
دفعه بعد هم خودمونو هدف میگیرند

برام مهم نیس که کسی مخالفم باشه!اصلا!!
من در چنین موردی یه آدم متعصبم!
چه بگن نژاد پرستم چه بگن کورم چه لال چه کر چه ضد حقوق بشر چه هرچی!!
همینی که هستم (وینک)

سابین یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 18:39

به نظرم همه ی این جنگ روانی راه انداختنا دست بندی ۲ نفر بوده...از لحن نظرا واضحه...
شاید یه چیزی مثل دیده نشدن.جلب توجه.توهین...

تا جایی که بتونم نمیزارم کسی تاریخ کشورم رو به بازی بگیره!
واقعا به رگم برخورد.

یکی که همه میشناسن! یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 18:39

ای بابا خانم کرمی شما چرا خودتو ناراحت میکنی؟؟؟

شما اسم بنویس اول!

کیارش مظفری یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 18:39

فقط به این دلیل که زیادی سخت میگیریم !
امثال پست های خانم طناز ؛ آدامای پشت قضیه هستند که می خواند جنایات اخیر را عادی جلوه بدن ؛ میدونی ؟ همیشه وقتی یک گناهی و کار زشتی زیاد انجام داده بشه قاباحت کار رفته رفته زا بین میره ..

با طرز فکر های پوشالی فکر میکند میشه از این باتلاق خدشونو بکشن بیرون .. ادامه دادن نظرات این پستم بی ارزشه..

ادمای پشت قضیه هستند که می خواند جنایات اخیر را عادی جلوه بدن ؛


جالب شد!

سابین یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 18:39

توهین منظورم همونیه که امیر رباط گفته..

اوهوم

وشکا نیکنام نرم افزار IUT یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 18:40 http://woshka.com

من اصلا نفهمیدم چی میگوی
واضح تر بگو
کج و رج خرف میزنی
مغلطه و سفسته می کنی چرا؟

بله؟

یکی که همه میشناسن! یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 18:41

آدما اندازه عقلشون حرف میزنن!

با اسم

یکی که همه میشناسن! یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 18:42

شما سخت نگیر!!!

این حرف یکی دیگسااااااااا!!!!

یکی که همه میشناسن! یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 18:43

خوشم میاد بچه ها هم فکرن!

جز اونایی که تحریم کردنشون شاید...

<فاضل> یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 18:44

چیزی که باعث بشه که بیشتر فکر کنیم و بیشتر در مورد چیزی تحقیق کنیم رو می پسندم حالا چه حرف حق باشه چه اراجیففف

این همه منبع معتبر.
تحقیق کنید.

نرم افزار یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 18:46

چه خبره اینجا؟؟؟

هیچی!

نرم افزار یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 18:48

تحریمشون کنین همچین آدماییرو.

قراره نظرات بی اسم هم تحریم شه احتمالا!!!!!!

کیا.م یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 18:51

اتفاقا به نظرم مطلب جالبی بود. من هم همیشه معتقد بودم داریوش آنچنان که ایرانی ها فکر می کنن مقدس نیست. دلایل خوبی هم دارم. ولی از اونجایی که همه همکلاسی ها دشمنم میشن چیزی نگفتم.

مطالب مبینی رو سرچ کردم خوندم. با بقیه مطالبش به شدت مخالف هستم ولی این یکی خوب بود.

تشکر آقای مسعودی.

سیدحسین هاشمی یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 18:55

به نظر من بسیار هم مثبت بود
مین دوز میهن دوستی که مدتها بود کمی داشت قولوپ قولوپهاش تو خونمون یواش می شد یو هو نا فرم جوشید

باور می کنید من از اون موقع که این متن رو خوندم، تا هنوز نخوابیدم، و بعد از یه سال دوباره سراغ گنجینه ی کتب تاریخیم رفتم؟

بیشتر از سی ساعته!

الان در حالت استند بای براتون تایپ می کنم و تنها انگشتانم حرکت فعال دارند:D و الان که امتحان می کنم می بینم گردنم هم به دو سمت قادر به تکان دادن هستم
از حواس چهارگانه تنها دو حس در حال حاضر فعال دارم
بینایی و لامسه
که همونهام با یکی دو ثانیه دیلی جواب می دن
:D

رامین آمار بی خوابی کشیدنام رو داره

چند متن تهیه کردم سه متن تالیفی و دو متن تلفیقی
یه استراحت می کنم که توان پاسخگویی داشته باشم
بعد از اون یکی رو منتشر می کنم
بقیه هم شاید به زودی منتشر کنم شاید هم واسه روز مبادا

ساعت خوابتون بدجور بهم ریخته ها!
توصیه میکنم شیر زیاد بخورین تنظیم شه.
ممنون

یاشار یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 19:22

به هم دلداری بدید خوبه
شما حرفهای خود داریوش را هم قبول ندارید؟
این ها از ترجمه حسین ببینید:
1. داریوش فقط به جرم اینکه شهری آنها را قبول ندارد و جنگی با داریوش نداشتند آنها را کشت
2.داریوش کسانی که اهورا مزدا را نمی پرستند می کشت و به زور می خواست مردم را زرتشتی کند
3.داریوش مخالفین را زیر سخت ترین شکنجه ها مثل بریدن زبان بینی گوش و در آوردن چشم قرار می داد

خودتون نگاه کنید بعد بفهمید داریوش کی بوده

یاشار یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 19:27

راستی یادم رفت مورد چهارم را بگم:
4. همه ی مردم برده ی داریوش بودند و داریوش از آنها باج می گرفت

داریوش همچین کسی بوده

بس کنید یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 19:51

بابا بس کنید دیگه
هم مارال و یاشار هم حسین و هانیه
نیازی نه به متن هست نه عکس من که بدون عکس و متن می دونم داریوش آدم کشته به هر حال یک کشور الکی بزرگ نمیشه حالا تصویرش هست متنش هم هست این ها هم چیزی از خودشون که نگفتند حرفهای داریوش را گفتند
آخه این حرفها چه فایده ای داره؟درست دایوش واقعا یک جلاد بود
اما هم شما از بزرگ نمایی داریوش دست بردارید هم این ها از نشون دادن جنابات های داریوش دست بردارید
داریوش دیگه وجود نداره
یک خورده فکر کنید الان کجا هستیم چرا داریم پس رفت می کنیم چرا الکی الکی با بزرگ نمایی ایران باستان چشم هاتون را می خواهید به حقیقت ببندید با این همه داریوش و کوروش گفتند به کجا رسیدید؟جز اینکه بعضی ها هم میان جنایات هاش را برای ما بازگو کنند؟
ببینید الان دنیا به کجا رسیده دیگه انسان نمی تونه با طرز تفکر داریوش زندگی کنه منطق داریوش کشتن و چشم در آوردن بود اما الان مردم به فکر پیشرفت هستند دیگه آن کارهای داریوش فایده نداره

آخ! خوب شد گفتی بس کن!
منتظر این بودم یکی بهم بگه!!


نظر بی اسم ارزشی نداره!

محمد رودسرابی یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 19:59

بله؟

سوسن sanaye یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 20:06

حالا الان مملکت صلح و صفاست که گیر دادید به 2500 سال پیش ؟!
الان به مخالفان میگن قربونت برم که اون موقع باید میگفتن ؟
هانی جان اینا مرض کمبود توجه. بزار یه پست 43 تا نطر داشته باشه
(منظورم به شخص خاصی نیست دوباره دعوا را نندازین)

(...............)
اونور بهت میگم چی میخواستم بزنم .
وینک!

علیرضا قهرمانی یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 20:24

داریوش سالهاست که مرده . اما برای همون 2500 پیش آدم منصفی بوده.حداقلش اینه که یه چیزی به اسم خدا رو قبول داشته ! اون موقعی که اعراب با وحشیگری در بیابانها زندگی می کردن حداقل داریوش یه تمدنی به اندازه 2500 سال پیش داشته !
اما الان چی ؟ الان 2500 سال از اون جریانات گذشته و منشوری به اسم حقوق بشر وجود داره.چیزی به اسم حقوق وجود داره.تمدن و فناوری اطلاعات وجود داره.بد نیست یه نگاه به خودمون بندازیم ببینیم الان داریم چطوری زندگی می کنیم.الان که همه دنیا دارن به پیشرفت فکر می کنن ما در فکر تو سر و کله همدیگه زدن هستیم ! ما در فکر سختی دادن به همدیگه هستیم.یه عده فکر این هستن که مرگ بر این و اون بگن و فقط جیبای خودشونو پر کنن ! یه کمی واقع بین باشیم.فقط یه کم !!!
ممنون از پست به موقعی که نوشتید

بسیار ممنون از شما.

سلیمه یساری یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 20:30

چقدر مسخرس که یه عده سرشون واسه جار و جنجالای الکی درد میکنه!
بهتره به جای این همه جر و بحث یکم مطالعه تاریخیمونو بالا ببریم و متعصبانه از یه چیز بیهوده و دروغ پیروی نکنیم!
ای بابا!

مطالعه تاریخی ؟؟
بله چشم!!!

نظرات اون پست فقط می تونه متعلق به ۴ یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 20:35

احمد انصاری-محمد حسین باقری-مهدی تقدسی-سلیمه یساری
غیر این نیست...خوب خودتونو نشون دادید

به این بنده خداها چیکار دارین آخه؟
نظر بی اسم ارزشی نداره

نمی گم.. یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 20:37

ببین کیا دارن از تعصب حرف می زنن
دقیقا همونایی که سرشون خرداد و تیر زیر برف بود

خرداد و تیر سرشون زیر برف بود؟؟؟؟
فکر نمیکنم شناخت کافی از این (بعضی ها ) داشته باشید! چون نه تنها خرداد و تیر بلکه مرداد و اینا هم ....!
و نظر بدون اسم بی ارزشه

<فاضل> یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 20:39

گیرم پدر تو بود فاضل **** از فضل پدر تو را چه حاصل


بابا بشینید به فکر خودتون باشید
حالا گذشته ها خوب باشند و بد....................

ای بابا!

حقوق بشر یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 20:45

آقای قهرمانی
داریوش نمی خواهد حرف از حقوق بشر بزند اول خود بشر را زیر پایشان نگذارند
جدا داریوش از عرب ها متمدن تر است؟
داریوش از شمال شرقی آسیا آمده اما عرب ها سالیان دراز در خاور میانه زندگی می کردند :
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%BE%D8%AA%D8%B1%D8%A7
این بنا را ببین بعد بگو عرب ها وحشی در آن روزگار تمدن نداشتند

ما متعصب!
شما عرب زده!

کامپیوتر 86 یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 22:05

خانم کرمی بجای توهین لطفا پست بالایی را نگاه کنید
خانم مارال کار بدی نکردند فقط تصاویر و متونی که خود داریوش کشیده را به معرض نمایش گذاشتند

حالتون چطوره؟

3pehr یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 22:12 http://3pehr.tk

عرب ها اگر آدم بودند پیغمبر اونجا ظهور نمیکرد
در مورد باقی چیزا هرکسی حق داره عقاید خودشو بیان کنه ولی توهین به داریوش کبیر توهین به ایران ایرانیه...

چرا دات.تی کی گرفتی سپهر خان ؟؟
مبارکت باشه.

[:S012:] یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 22:21

من که وقتی متنشو دیدم فهمیم که چرتو پرته اصلا نخوندم
داشتن فرهنگ و تمدن لیاقت میخواد که بعضی از افراد ندارن

منم دیگه چنین متن هایی رو نمیخونم.

ممنون از نظر جالبتون

با اسممممممممممممممممممممم!
واسه بار ۱۰۰ ام !!

نرم افزار یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 22:36

اگر داریوش آدم کوچیکی بود سعی نمی کردند اینقدر مدرک و منبع بسازند تا خرابش کنند..÷س حتما آدم بزرگی بوده که اینقدر واسش یلیزو ویلیز می کنند!

با اسم!
اما هرکی هستی واقعا نظرت بهم چسبید! واقعا میگم!

ارسلان یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 22:45

= ارسلان

.

هانیه کرمی یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 23:12 http://arnavaz.net

دوست عزیزی که با اسم من نظر دادی تو پست خودم! نظرت پاک شد! نظر خودم جایگزین شد!

آی پی من:
۷۸.۳۸.۱۹۵.۱۵۰
دیگه به جای خودم نظر نده دوست عزیز

ارسلان یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 23:31

شما نوشته بودی با اسم خواستم ( = ) بزارم ولی حواسم نبود تو صفحه تبدیل به ( )‌میشه

ok

رضا دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 00:27

واقعیت تلخ خوب.بهتره بیتشر تحقیق کنید و احساساتی نشین

تلخ ترین حقیقت اینه که نظرت هیچ ارزشی نداره!
نظرات مشکوک یا بی اسم...

امیر پورنصرت دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 09:32

خانم کرمی خدا شاهده شما اگه این پست رو نمی زدید من دقیقاْ می خواستم این جور پستی بزنم. دقیقاْ حرفهایی زدید که می خواستم بزنم.
می خواستم بگم : "عزیزان ، دوستان من. این جنگ روانی به جایی نمی رسه. نه ایشون قانع می شه نه ما. به خدا برای جواب توهین های اون حیفه این همه تایپ کنیم. همت کنید هرکی مخالفه چیزی نگه. یک پستش که بدون نظر بود متوجه می شه که اینجا جای این کارها و حرفها نیست. من نظر واسش نذاشتم چون می دونم اون فقط همینو می خواد که صد نفر رو تحریک کنه و نظرات پستشو ببره بالا. اصلاً چرا تا حالا پستی با موضوع دیگه ای نداده."
من واسش نظری ندادم. فایده ای هم نداره.
ممنونم خانم کرمی.
موفق باشید.

آقای پور نصرت ممنون از شما.
من با شما موافقم . بهتره تحریم شن!

یه دختر صنایع۸۶ دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 11:55

وای به حاله تاریخی که آدمی مثله تو بخواد ازش طرفداری کنه تو که هیچی از فرهنگ و تاریخ ایران نمیدونی لطفا سکوت پیشه کن

لطف داری
معلومه شناختی در موردم نداری چون کتابخونه ی ما پره کتاب های تاریخیه که بارها و بارها توسط من و خانواده ام خونده شده.
پس لازم نیس زیادی جلز ولز کنی.

(وینک)

ویو دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 12:05

بابا این تاریخ چرت ماله خودتون اصلا شما فارس ها خوب ایرانی ها خوب هر چی میگی قبول

فقط ما این ننگ ایران رو از رو خودمون برداریم ما که نیستیم نیمیخواییم باید خاکمون رو پس بگیریم

به زودی میشه ایشالا

بله بله!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد