KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

انجمن ورزشی-شنا

                                             اطلاعیه زمان تمرین شنابرای خانوم ها

سلام


به اطلاع خانوم های علاقه مند به ورزش شنا میرسانم روز وساعت تمرین های شنا یکشنبه ها و سه شنبه ها ساعت 16-17:30 در استخر شهید کشوری میباشد و همچنین کلاس ها ...

از روز 5 ابان (سه شنبه همین هفته) تمرینات زیر نظرمربی (خانوم فقیر) شروع میشود لازم به ذکر است جلسه اول یک ربع زودتر (3:45) در استخر حضوربیابید کسانی که قادر به حضور در هر 2جلسه در هفته نیستند مربی اعلام کرده که متقاضیان میتواننددرهفته در یک جلسه نیز شرکت کنند

منتظر حضور گرمتان هستیم

ادرس:خیابان جلفامیدان کتابی استخر شهیدکشوری

نظرات 6 + ارسال نظر
sjd7020 شنبه 2 آبان 1388 ساعت 14:00

سلام وخسته نباشید
این تمرینات تیم بسکتبال پسران کی شروع میشه
به من گفتن بهت زنگ میزنیم و نزدن
میخواستم ببینم آیا تمامی دوستان الکترونیکی رو بیخیال میشن یا منو بیخیال شدن یا اینکه کلا هنوز شروع نشده؟؟ مسئول این تیم بسکتبال پسران رو هم اگر معرفی بکنید چقدر خوب میشه!
ممنونم
و در ضمن دست همه ی دوستان درد نکنه و من سپاسگذار همتون هستم

سلام بسکتبال روزهای یکشنبه و۴شنبه ازساعت ۱۸:۳۰-۲۰
این هم لینکشhttp://www.kntu.ac.ir/tarbiatbadani/امورفوقبرنامه/اطلاعیه/پسران/tabid/2096/Default.aspx

من شنبه 2 آبان 1388 ساعت 15:42

ممنون از اطلاع رسانیتو ن فقط هر جلسه ورودیش چه قدر هست بعدشم سر ژوشیدس؟

بله سرپوشیدس
برای خواجه نصیری ها رایگانه فقط کارت دانشجویی تو بیار

فاطمه شنبه 2 آبان 1388 ساعت 16:16

ممنون از اطلاع رسانیت بهار جون

خواهش میکنم عزیزم میبینمت

اوگی ودوستان(جسی وکتی وویگی) شنبه 2 آبان 1388 ساعت 16:18

مرسی اگه تونستیم بابکس میایم

تشریف بیاریدخوشحال میشیم

سحر ب یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 10:41

باید جایی ثبت نام کنیم یا اینکه با همون کارت دانشجویی بیایم کافیه؟

نیازبه ثبت نام نیست فقط باید کارتتون همراهتون باشه به همین راحتی :دی

نیلوفر کبیری یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 11:48

میشه ایدیتونو بدیین من باهاتون کار دارم

بله bahare198924@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد