KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

هولوکاست.. آیا این عکس ها دروغ است؟

به نام خدا 

 

دوستان سلام! یک فایل پاورپوینت که عکس های واقعه تاریخی هولوکاست رو نشون میده برای دانلود اینجا قرار میدم.. ضمنا آقای احمدی نژاد رئیس جمهور فعلی جمهوری اسلامی ایران این واقعه تاریخی را انکار نموده اند.. 

هولوکاست در واقع نسل کشی یهودیان توسط آلمان هاست که توسط دولت این کشور تایید شده و سالهاست که آلمانها بابت این واقعه تاریخی غرامت پرداخت می کند.. 

===========>>  دانلود پاورپوینت هولوکاست  

 

با آرزوی توفیق روزافزون

نظرات 19 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 09:48

آقای عباسی خواهشا دقت بیشتری کنید
در مورد این واقعه در میان خود غربیان اختلاف نظر هست
عده ای می گویند شده و عده ای می گویند نه

احمدی نژاد که این واقعه را انکار نکرد
ایشان این مساله را مطرح نمود که :
1- اگر این اتفاق نیفتاده که هیچ این همه سرو صدا و مظلوم نمایی درباره این موضوع برای چیست؟

2- اگر هم این اتفاق افتاده در کدام نقطه جهان رخ داده؟ (اروپا)
توسط چه کشوری؟(آلمان)

احمدی نژاد این را می گوید که این واقعه چه ربطی به مردم فلسطین دارد؟

چون یکی از بهانه های تشکیل رژیم صهیونیستی در فلسطین همین واقعه هلوکاست است

احمدی نژاد می گوید اگر این اتفاق افتاده است چرا مثلا قسمتی از آلمان را به یهودیان نداده اند؟

سیدحسین هاشمی سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 10:03

تو مصاحبه ی اخیرش با لری کینگ با پا فشاری های کینگ بر این موضوع که بگه اعتقاد داره اتفاق افتاده یا نه ، صراحتا گفت اتفاق نیفتاده
که لری کینگ هم گفت من خودم یهودی هستم و پسر عمه ها و چند نفر از خانوادم رو تو اون حادثه از دست دادم

صادق عباسی سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 10:14

دوست بی نام! (‌اولین نظر)

این سوالاتی که شما از زبان آقای رئیس جمهور مطرح کردید تا آنجایی که من اخبار را دنبال می کنم در مصاحبه ایشان با لری کینگ دبیر ارشد سی ان ان بیان شده اما در مصاحبه ها و کنفرانس های قبلی شاید ۲ یا ۳ بار این حقیقت انکار شده است..

ممنون به خاطر نظرت و با آرزوی توفیق روزافزون

علی پور سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 11:22

اگر این واقعه صحت هم داشته باشه باید المان خسارت یهودیان بده این وسط چرا خون فلسطینی ها رو میریزند؟ این دلیل نمیشه که سرزمین فلسطین به زور اشغال کنند

سیدحسین هاشمی سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 11:32

من فکر می کنم اشتباه بحث، جای دیگریست

وقتی این آقا ، با تمام قدرت روی عدم وقوع این اتفاق تاکید می کنه و اصل این حادثه رو زیر سوال می بره، کسی که از حادثه خبر داره، همین جا توقف می کنه و به ادامه ی حرفهاش اصلا گوش نمی ده که چرا فلسطین و ...

بسیاری از یهودیان مخالف اسرائیل هم خانواده ی خودشون رو تو این حادثه از دست دادند، حرفهای احمدی نژاد برای اونها هم مثل پاشیدن نمک به زخم هست

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 12:31

اگر شما یک بار دیگر مصاحبه با لری کین را نگاه کنید متوجه می شوید لری کین با تمام پا فشاری که کرد نتوانست
از زیر زبان احمدی نژاد بکشد که این اتفاق افتاده یا نه
و احمدی نژاد در آخر به او گفت که این که کسی بگوید این اتفاق افتاده یا نه وظیفه مورخین است

لطفا فیلم را اگر در اختیار دارید این بار با دقت بیشتری ببینید

و تازه باز به نظر بنده احمدی نژاد همیشه همان سوالش را مطرح کرد
و هیچ گاه در هیچ کدام از حرف هایش این واقعه را نه تایید کرد و نه رد

حسین محمدی نصرآبادی سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 13:56

اولین چیزی که به ذهن من رسید: منبع ؟
منبع عکس ها و توضیحات و این پاور پوینت؟
......
پ ن : هنوز هیچ نظر در مورد هیچ چیزی نداده ام.

احمدIT سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 14:02

واقعا برای همه شما متاسفم.

یکم به عقلتون رجوع کنید و منطقی باشید.
نا سلامتی شما دانشجو هستید.

این افکار جاهلانه چیه؟

آدم با یه نفر که مخالفه نمیاد تمام اعتقادات اون طرف رو به هر قیمتی شده زیر سوال ببره.

احمدی نژاد نماز هم میخونه

پس فردا میاد نماز رو زیر سوال میبرید

قرآن هم شاید بخونه

فردا میاید اعجاز قرآن رو زیر سوال می برید

رفتارتون نشون میده که در آینده خدا رو هم به جهت اینکه احمدی نژاد بهش اعتقاد داره زیر سوال میبرید

مطمئن هستم درباره هولوکاست فقط از زبون احمدی نژاد شنیدید و این فایل رودیدید

یکم عاقل بودن و تند نرفتن بد نیست.

دانشجو

صادق عباسی سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 15:17

احمد IT عزیز!

لازم نمی بینم که خیلی مسائل از جمله مطالعاتمون راجع به هلوکاست را اینجا بیان کنیم..

جواب سوال من این نبود که شما گفتید..

البته تا اونجایی که یادم میاد عادت شما این است که این جور مواقع سعی بر تخریب افراد داشته باشید..
========================

حسین جان! منبع این عکس ها اینترنیت هستش البته امیدوارم قبول داشته باشی که بزرگی دنیای مجازی باعث میشه که وقتی مسئله ای همه جای اون رو فرا می گیره احتمالا درست هستش.. البته اسناد تاریخی در این مورد موجود هستش..
کافیست هولوکاست را به زبان های مختلف دنیا سرچ کنید تا ببینید اقوام مختلف چه فکری راجع به اون می کنند.. این برداشت ها چقدر نزدیکنند به هم..
========================

دست عزیز بی نام!

تکرار می کنم که در مورد این مصاحبه آخر را با شما هم عقیده هستم ولی ای کاش شما به آرشیو خود سری می زدید و صحبتهای ایشون رو کامل گوش می کردید..

سعید اسماعیلی فرد سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 17:23

با سلام خدمت همه دوستایی که اینجا نظر دادن از صادق و احمد و حسین^2 بگیر تا دوست بی نام خودمون.
در مورد هولوکاست پیشنهاد من اینه که فیلم schindler's list رو حتما ببینید. چند تا فیلم دیگه هم هست که میتونید بهش مراجعه کنید. که آخرش بازمانده های اون حادثه و کسانی که این فیلم در موردشون ساخته شده رو نشون میده. یه چیزی تو مایه های 8 سال دفاع مقدس ما که بازمانده هاش رو میبینیم پس نتیجه میگیریم که وجود داشته اینم میشه با این دلایل بهش برسیم که اتفاق افتاده یا اگه حوصله فیلم دیدن ندارین سرچ کنید اسم فیلم و نتیجشو ببینید

صالح هوشنگی سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 17:57

سعید جان سلام
یک سوال داشتم از تو دوست خوبم.این فیلمی که گفتی ساخته ی کجاست و چه کسانی ساختنش؟چون فیلمی در غرب ساخته شده دلیل میشه که راست باشه و تمام حقیقت بیان شده باشه؟فکر نمی کنی دلیلت کمی غیر منطقی هستش؟چون با احمدی نژاد مخالف هستی باید مخالف تمام حرفهاشم باشی؟
منتظر جوابت هستم

صالح هوشنگی سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 18:19

خوبه والا با اسم من میرن نظر میدن. آقای سعید خان من از شما سوالی نکردم و از اسم من سوئ استفاده کردند. خدا لعنت کنه کسیرو که با اسم من نظر میده مگر اینکه طلب حلالیت کته. من راضی نیستم

محمد رودسرابی سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 19:31

سلام
من چند وقت پیش با یکی از دوستای اصولگرا داشتم بحث می کردم
می گفت چقد شما خنگید ما خودمون می دونیم هولوکاست راسته ولی چون اونا(غرب) مبنای مشروعیت ما رو زیر سوال می برند ما باید حال تهاجمی پیدا کنیم و مبنای مشروعیت اونا رو زیر سوال ببریم

صالح هوشنگی سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 21:38

نظر دوم برای من نیست!عجب رویی هم دارن ملت.طوری نوشته که انگار من نظر دادم و نظر اول برای من نیست
عجب آدمهایی پیدا میشن

حسینیIT چهارشنبه 29 مهر 1388 ساعت 07:47

به نظر من این دوستمون تنفرش از یک شخص باعث شده اصول تفکر صحیح و منطقی رو زیر پا بزارن!
فارغ از فحش و ناسزای مد شده به احمدی نژاد! باید بگم ایشون این مسئله رو انکار نکردن فقط نسبت به اون چند سئوال مطرح کردن که واقعا پاسخ به اون ها می تونه آغازگر مسائل خوبی باشه!من نه طرفدار احمدی نژادم و نه سینه چاک میرحسین! ولی باید بگم تو کشورهای غربی هم سر این مسئله و چگونگی جلوه دادنش بحثه!
من توصیم به این دوستمون اینه که بگرده تو کل اینترنت ببینه میتونه یه پاور پوینت از فجایع سردست و حلبچه پیدا کنه یا نه؟ولی تا دلش بخواد......

خوبه تعصبمون و اعتقادمون رو بر سر تفکرات ناب قمار کنیم و نه اشخاص

صادق عباسی چهارشنبه 29 مهر 1388 ساعت 09:04

دوست عزیز جناب حسینی!

پیشنهاد می کنم اگر منبع یا سندی دارید منتشر کنید تا ما هم از گمراهی در بیایم و ببینیم که اقای احمدی نژاد این رو انکار کرده یا نه..

در مورد اون استدلالتون هم باید بگم که دقیقا چیزی به غیر از اینی که گفتید برای گفتن وجود ندارد.. واقعا بچه گانس که بگوییم چون در اینترنت پاورپوینت جنگ ما نیست پس این یکی دروغه.. که البته من فکر می کنم کاملا در اشتباهید و در اینترنت تعداد زیادی از این دست فایل ها پیدا میشه که مربوط به انقلاب و یا جنگ ماست..

با آرزوی توفیق روزافزون

حسینیIT چهارشنبه 29 مهر 1388 ساعت 12:04

برادرم
من در مقام اثبات یا نفی موضوع نیستم !اگر به پیام من دقت کرده باشید بحث من در مورد چگونه جلوه دادن موضع و یا بزرگنمایی اونه! شما گفتید جنگ ما هم مدارکش هست! بله هست اما نوع جلوه دادنش و ضریب نفوذش واقعا قابل مقایسست؟ آیا همونجوری که شما چند هزار کیلومتر دورتر از صاحبان این تفاق برای دفاع یا رد و اثبات این موضوع حاضری بحث و کلنجار کنی و حتی به عنوان شاخص رییس جمهور کشورت رو(مقام حقوقی و نه حقیق منظورمه)به عنوان وجه المصالحه قرار بدی! آیا چند هزار کیلومتر دورتر از شما هم کسی حاضر راجع به حقوق شما کمی وقت بزاره؟
در مورد هولوکاست کیفر سئوال کردن در اروپا زندانه برادرم!
من شما رو دلالت میدم به دیدن فیلم هایی چون نویسنده آزادی،فهرست شیندلر،نجات سرباز رایان و.....
به هر حال به عنوان یک دوست ازتون باز هم می خوام به وجوه مختلف یک حادثه نگاه کنید و علمی که زیرش سینه میزنید.
در مقام مقایسه راجع به حلبچه و هولوکاست در گوگل جستجو کنید و فقط به تعداد سایت های خروجی دقت کنید.
از وقتی که میزارید ممنون

سعید اسماعیلی فرد چهارشنبه 29 مهر 1388 ساعت 16:22

سلام صالح جان.
مشخصات این فیلم تو لینک زیر پیدا میشه.
http://www.imdb.com/title/tt0108052
امیدوارم ای سایت رو به عنوان مرجع اطلاعات قبول داشته باشی چون واقعا مرجع تمام کسانیه که فیلم میبینن و حرفه ای دنبال میکنن.
ولی یه سوال هم من از تو دارم. آیا کسی بهتر از افرادی که درگیر یک ماجرا هستند و شاهدش بودند میتونه در مورد یک مساله نظر بده؟؟؟ این سوالت مثل این میمونه که یکی تمام فیلم های ساخته شده بر مبنای 8 سال دفاع مقدس رو زیر سوال ببره چون این فیلم ها تو ایران ساخته شده.
یه مساله دیگه من با احمدی نژاد یا هیچ شخص دیگه ای کار ندارم نه به حرفاش نه اعتقاداتش. من صرفا در مورد هولوکاست حرف زدم

حسین محمدی نصرآبادی پنج‌شنبه 30 مهر 1388 ساعت 14:17

سلام مجدد
صادق جان آیا ایمیل ده دروغ بزرگ که در جهان پیچید و از همین اینترنت و ایمیل ها بود به دستت رسیده؟ شایعه هایی که در اینترنت منتشر شد؟
برای هرکدوم در اینترنت سرچ بزنید کلی مطلب میاد!
.....
در ضمن من در مورد هلوکاست منبع نخواستم، چون دیگه توی این دوسال خوب با گوگل آشنا شدم، و در ضمن ناآشنا با زبان اصلی صهیونیست که ابری باشه نیستم !!
منبع این پاورپوینت که فارسی هست رو خواستم! دقیقا همین پاورپوینت.
....
در ضمن خوبه که بدونید یه کمیته ی جهانی حقیقت یاب هلوکاست هم وجود داره که رئیس اون به انتخاب اعضا یک ایرانیه و دارن خیل عقلانی این موضوع و هرموضوع مرتبط به اون رو بررسی می کنند و اون شخص در تهران قابل دسترسه
حقیقت چییز غیر از وجود داشتن یا نداشتن هلوکاسته
....
انتشار این گونه مطلب ها در قلب ایران و توسط یک ایرانی وطن دوست یک مقداری عجیبه برای من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد