KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خوشبختی ما ......

خوشبختی ما در سه جمله است.

تجربه از دیروز ، استفاده از امروز ، امید به فردا...

 

 

ولی ما با سه جمله دیگر زندگی مان را تباه می کنیم.

حسرت دیروز ، اتلاف امروز ، ترس از فردا

   

                                                                        از دکتر علی شریعتی

نظرات 8 + ارسال نظر
رام کام دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 23:25

تجربه ی دیروز همیشه به درد نمیخوره . شاید آدم رو از حرکت بازداره!
امید به فردایی که ندیدیم . میتونه یجور توهم باشه و خیالبافی .
حسرت دیروز و اتلاف امروز و ترس فردا il خیلی پوچِ
.
.
مهم "استفاده از امروزِ "
استفاده از امروزش رو دوست دارم

ولی به نظر من باید از تجربه ها استفاده کرد! امید به اندازه هم به برنامه ریزی درست کمک می کنه! استفاده از امروزم که دیگه از همه مهم تره!

مهسا احمدی دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 23:33

اموزنده و زیباست ...
امیدوارم همیشه یادمون بمونه و بتونیم بهش عمل کنیم
ممنون شبنم جان

منم امیدوارم
خواهش می کنم!

سپیده شیخ الاسلامی دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 23:55

چندروزپیش خودم یه جمله گفتم شبیه این بود ولی اینو تا به حال نشنیده بودم
مرسی !

شما خودت استادی!
خواهش

حمید توکلی سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 05:30

نوع نگاه به گذشته تعیین کنندست، اگه گذشته و تجربه هاش برای ما مثل پله های نردبان باشن، هیچوقت عامل بازدارندگی نمیشن!

نگاه به فردا اگه بر مبنای شرایط امروز و تجربه ی دیروز باشه، واقع بینانه تر و دور از توهمه، هرچند امیدواری توهمی هم از چشم بستن به روی فردا بهتره، ما در صورتی میتونیم از امروز استفاده کنیم که انگیزه داشته باشیم، این انگیزش رو امید به آرزوهای فردا به وجود میاره!

امروز از دیروز و فردا مهمتره ولی برای استفاده از امروز هم به دیروز محتاجیم هم به فردا!

موفق باشید!

مرسی موافقم!
همچنین!

ایمان زندیه سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 12:06

عالی

مهدی-صنایع سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 13:41

فوق العاده زیبا بود! مرسی!!!

شقایق-جابرانصاری سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 23:51

!!

!

حسین رنجبر جمعه 1 آبان 1388 ساعت 20:52

تجربه - اعتماد - توسعه !
مهم "استفاده از امروزِ "
استفاده از امروزش رو دوست دارم . من هم همین
و به قول دوست :
برای استفاده از امروز هم به دیروز محتاجیم.
نرسی مرسی مرسی ٬ خیلی خوب بود.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد