KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

می خوام عاشق بشم

می خوام عاشق بشم اما تب دنیا نمیزاره 

سر راه بهشت من درخت سیب می کاره

تو رو از خاطرم برده 

تب تلخ فراموشی 

دارم خو می کنم با این فراموشی و خاموشی 

چرا چشم دلم کوره 

عصای رفتنم سسته 

کدوم موج پرسشونی تو رو از ذهن من شسته 

خدایا فاصلت تا من 

خودت گفتی که کوتاهه 

از اینجا که من ایستادم 

چقدر تا آسمون راهه 

من از تکرار  بیزارم 

از این لبخند پژمرده 

از این احساس یئسی که  

تو رو از خاطرم برده 

به تاریکی گرفتارم 

شبم گم کرده مهتابو 

بگیر از چشمای کورم 

عذاب کهنه خوابو 

چرا گریم نمیگیره 

مگه قلب من از سنگه 

خدایا من کجا میرم 

کجای جاده دلتنگه 

 

 

می خوام عاشق بشم اما تب دنیا نمیزاره 

سر راه بهشت من درخت سیب می کاره 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 11:30

خدایا فاصلت تا من

خودت گفتی که کوتاهه

از اینجا که من ایستادم

چقدر تا آسمون راهه

سیاوش دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 11:31

سایه های ما رو شن های ساحل
پا به پا غرق تمنا..........
قشنگ بود مرسی

s.k دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 12:38

خیلی قشنگ بود.
mer30

شقایق-جابرانصاری دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 13:13

خدایا فاصلت تا من

خودت گفتی که کوتاهه

از اینجا که من ایستادم

چقدر تا آسمون راهه

<<این خیلــــــــــیزیبا ود!!>>
ممنون.

جویا دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 13:16 http://toooska.blogfa.com

می خوام عاشق بشم اما تب دنیا نمیزاره

سر راه بهشت من درخت سیب می کاره



ایمان زندیه دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 13:30

چقدر ما آدما موجودات بیچاره ای هستیم واقعا
دلم واسه نوع بشریت می سوزه

برازنده سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 20:46

عالی بود، مرحبا
بچه ها، حقیقت زندگی غیر از اونیه که با آنها دست و پنجه نرم می کنیم. نتیجه اش میشه همین که دلمون انگار چیزی را گم کرده. تازه هر کس اینو سروده حتما شخص آگاه و زنده دلی بوده است.

زنده باشید. برازنده.27 ساله.مدرس دانشگاه آزاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد