KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بییایید به خودمون افتخار کنیم!!!!



چند ماه پیش یک پسر 18 ساله سوئدی پس از اینکه در میانه بازی استارکرافت اینترنتش قطع می شود از فرط عصبانیت دیوانه شده تا آنجا که یک چاقو بر می دارد

 توی خیابان راه می افتد و یک دختر 15 ساله را با چاقو می زند. احتمالا دلیل اصلی خشم شدید، این بوده که در آنجا قطعی اینترنت آنقدر به ندرت رخ می دهد که شما باید خیلی بدشانس باشید اینترنت تان وقتی در لحظات حساس بازی هستید قطع بشود.خوشبختانه داستان به بدترین شکل ممکن تمام نمی شود و دختر علی رغم جراحت های نه چندان خطرناکی که برمی دارد موفق به فرار می شود.پس از این واقعه پسر دیوانه و اینترنت قطع شده را به اتهام تلاش برای قتل، تحت بازداشت به بیمارستان روانی منتقل می کنند.

سوال من اینه که ایا ما مستحق بهترین جایزه ها نیستیم که اینقدر اروم و صبوریم؟فکر میکنم قطعی اینترنت و کم بودن سرعتش برای کاربران اینترنتی ایران به یه اتفاق کاملا عادی و روزمره تبدیل شده!!این مطلب در یک ایمیل برای من اومده بود و اخرش اینطوری تموم شده بود....:

شاید واقعا ما مهربان ترین و صبور ترین انسانهای دنیا باشیم که می توانیم به راحتی در اینترنتی زندگی کنیم که سرعتش گاهی اوقات حتی از سرعت انتقال اطلاعات بین دو باکتری هم کمتر است.

نظرات 13 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 23:57

باید طلا بگیرن بزنن تو ماه
نه باید رو یه فولادی چیزی بنویسن بکوبن تو سر وزیر ارتباطات
اینم واسه مسئولین

با هرگونه خشانت علیه وزیر ارتباطات موافق بوده و همکاری لازم را میکنیم :دی

!
!!
!!!!!!
!!

اسمایلی اخری واسه من بود یا پسره؟ :-"

مهیار موسوی چاشمی دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 00:10

sorat be khobi aali
iekami ghenaat pishe konin
zemne inke dar masrafe abo bargho gaz sarfejoie mikoni dar masrafe internet ham sarfe joie konid

zemnan dolat va vazire mohtaram be fekre asib haie ehtemalie ravani ma hastand ke sorato az rah raftane lakposht ziad tar nemikonan ke khatari khodaie nakarde khodaie nakarde gariban gire ma nashe

hadafeshon kheire
khoda beheshon avaz bede
dasteshon dard nakon ziaaaaaaad

بر منکرش لعنت
منظورتون از دستشون درد نکنه اینه که کلا دستی موجود نباشه دیگه؟ :دی

سیدحسین هاشمی دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 01:04

همونطور که تو پروفایلم نوشتم مدتی چند است که دچار اعتیاد به تراوین هستم
به طرزی که خواب و خوراک از من صلب شده
دیروز آنلاین شدم و از قضا دیدم 23 تا حمله روم هست
داشتم زمانهاش رو چک می کردم که ناگهان اینترنتم قطع شد
هر چی دستکاریش کردم دیدم حل نمی شه زنگ زدم پشتیبانی ، گفت یه ربع دیگه درست می شه

نیم ساعت بعد وصل شد و دیدم 12000 تا نیرو از دست دادم
البته حال اون برادر مهاجم هم گرفته شد

ولی خوب قصد کار بهتری رو داشتم

اگه دست من یه تیغ می بود شاید می رفتم موهای وزیر ارتباطات گذشته رو از ته می تراشیدم

من با دستی کندن موها بیشتر موافقم...دونه به دونه (اسمایلی غول دوسر)

سیدحسین هاشمی دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 01:08

یادم رفت به این اشاره کنم

همونطور که می دونید، اینترنت مثل سگ هاره
اون قطعی ها واسه اینه که تحت درمانه

سه وعده در روز

البته ... :دی

حسین محمدی نصرآبادی دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 10:44

شاید واقعا ما مهربان ترین و صبور ترین انسانهای دنیا باشیم که می توانیم به راحتی در اینترنتی زندگی کنیم که سرعتش گاهی اوقات حتی از سرعت انتقال اطلاعات بین دو باکتری هم کمتر است.
=))

=))

رویا IT دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 10:50

صبور کجا بود صابره جان؟!! صبور کجا بود؟!!
من یه وقتا که سرعت اینترنتم کمه از شدت عصبانیت چاقو بر می دارم میرم میوه پوست میکنم!!

یعنی میخوای بگی مواقعی هم هست که سرعت اینترنتت بالا باشه؟؟؟ :دی
از این به بعد باید بهت بگیم قاتل میوه ای ;)

ایمان زندیه دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 11:25

دست دولت مردمی درد نکنه !

فکر کنم منظور شما هم اینه که کلا دستی وجود نداشته باشه :دی

3pehr دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 12:02 http://www.kntoosi.com/

من سرعتم زیاده بسوزین همتون...یای یای هه هه هه

پس فکر کنم محل اقامت شما جایی خارج از ایرانه :دی

ولی اگر تو یه ISP کار کنی حالت از هر چی اینترنته به هم می خوره مثل من

ما همین الان هم دل خوشی از اینترنت نداریم!باور کنید.....

حوریه جعفری - کامپوتر دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 19:53

!

***************
مشابه این جور اتفاقا هم ممکنه واسه ما هم بیفتد! منتها برعکس !
مثلا یکباره متوجه میشویم که سرعت نت معمولی و خوبه (یعنی فرض کن همین 128!!!!) !!
احتمال داره یکی از اتفاق های زیر برامون پیش بیاد:
1- از شدت خوشحالی بپریم هوا و سرمون به طاق بخورد و بعد ضربه مغزی و فاتحه....

2-باز هم از شدت خوشحالی به رقص و پایکوبی پرداخته و انقدر این کار را ادامه دهیم تا از شدت خستگی بیهوش شده و یک روز بعد بهوش میاییم (توقع ندارید که سرعت مثل همون یه روز پیش باشه که؟؟!!!) مسلمه که دچار افسردگی شده و احساس بی خاصیتی میکنیم!

3- یا بخاطر فرصت از دست رفته در گزینه 2 عصبانی شده یک چاقو بر می داریم و دنبال یک دختر 15 ساله میگردیم تا او را با چاقو آشنا کنیم!بعد هم که پلیس و زندان و اعدام و .... (زیرا ما مثل این پسر ِسوئدی سوسول نبوده و دختر را به دیار باقی میفرستیم تا هیجان کار بیشتر شود!)

4- همون اول خیال خودمون رو راحت میکنیم و برای پیشگیری از اتفاقات بالا به شرکت آی اس پی زنگ زده و مشکل مربوطه ( زیاد شدن سرعت نت را) با آنها در میان گذاشته و درخواست میدهیم تا هر چه سریع تر ما را به همان سرعت قبلی بازگردانند!

پس با همه ی این اوصاف خیلی بهتر و بصرفه تر است که ما از همین سرعت خوب و معقول و باحال خودمون استفاده کنیم تا مثل این کشور سوئد نشویم و جوانانمان مثل جوانان آنها بزهکار و قاتل و چاقو کش در نیایند و میزان مرگ و میر بالا نرود!!

واقعا که درست گفتند اینترنت سگ هاره!!

با تشکر از اثبات عقلی،شرعی،دینی این موضوع :دی
نظر من اینه که کلا اینترنت رو قطع کنن تا از رسانه ملی همه حقایق! بفهمیم،اینترنت به غیر از ترویج فساد،دروغ،بی بند و باری،امراض روانی و از همه مهمتر بی دینی هیچگونه اثری نداره.مخصوصا حالا که خودت میگی سگ هاره و سگها نجس هستند!!!!
مرسی از نظرت تـــــــــــــوپ بود :دی

نیلوفر کبیری دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 23:06

جالب بود صابره جونم دلم برات خیلی تنگیده ها

حسین رنجبر چهارشنبه 29 مهر 1388 ساعت 01:18

عادیه .. دیگه همه چیش عادی شده ٬ من خوابم می بره ٬ وقتی سرعت کم باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد