KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بدون ویرایش

1-       جولان عوامل بیگانه در حکومت!!!

دشمن،عامل بیگانه،فریب خورده،جاهل،عامل جنگ نرم ، عامل انقلاب مخملی و ...کلماتی که سال ها به آنها عادت کرده ایم!اما در این سال ها و ماه های اخیر به صورت غیر عادی بیشتر از همه می شنویمشان...  

باز جویی در کلاس های درس! 

 

جلوی دوربین پلیس لبخند بزنید

 

 

پلی خراب می شود،هواپیمایی(هواپیماهایی!!) سقوط می کند،گرانی می شود،ارزانی مشود،بیکاری می شود،رکود می شود،تورم چند برابر می  شود،کودتا می شود،تیراندازی از سوی مراکز نظامی و پایگاه های بسیج می شود،مردم دستگیر می شوند،شکنجه می شوند،کهریزک ها ایجاد می شود،و... خلاصه هر بلایی که سرمان می آید به اعتقاد ا.ن و اطرافیانش حتما حتما دست عامل بیگانه دشمن صفتی در کار است و دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی آن را برنامه ریزی و اجرا می کنند...

جالبترین و شیرین ترین خبر پیرامون این عامل بیگانه چند روز پیش منتشر شد؛ مهدی کلهر مشاور و از نزدیکان ا.ن :"ماجرای پناهندگی دخترم نرگس در آلمان از توطئه های بیگانگان و از برنامه های جنگ نرم است!!!"

این است قدرت عامل بیگانه...دشمن تا اعماق وجود حکومت و مراکز حساس نظامی و امنیتی و اطلاعاتی و نظامی،مراکز اقتصادی ،کارگزاران و حتی خانواده هایشان نفوذ کرده است!!!

نتیجه اخلاقی اینکه : با این اوضاع چرا اینقدر دم از قدرت منطقه ای و جهانی می زنید...!!!

2-      13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و استبداد داخلی!

شاید بهتر باشد ضرب مثل "چاقو دسته خودش را نمی برد" را اینگونه اصلاح کنیم:"چاقو دسته خودش را نمی برد اما دست سازنده اش را شاید"

این را از این جهت گفتم که این روزها این چاقوهای دولبه بد جوری بلای جان سازندگانش شده اند!طوری این روزها هزار بار بر خود لعنت می فرستند که خود کرده را تدبیر نیست!!!ضرب المثل دیگری می گوید:"عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد...!"

3-      اطلاعیه مهم تامین امنیت!

به اطلاع مردم شریف و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران! می رساند که بنا به مصوبه اخیر شورایعالی تامین امنیت نظام جمهوری اسلامی مقرر گردید میزان در صحنه بودن مردم کاهش یابد.جهت نیل به این هدف مقدس نکات زیر یادآور می گردد:

1-      روسای دانشگاه ها موظفند طی یک برنامه ضربتی از ورود حداقل 80 درصد دانشجویان به دانشگاه ها جلوگیری نمایند!در بلند مدت نیز دانشگاه ها با همکاری سازمان های مربوطه(سنجش،حراست،نهاد،بسیج و ...)باید ظرفیت پذیرش دانشجو را به 20 درصد میزان فعلی برسانند!

2-      روسای سازمان ها و موسسات دولتی و عمومی از حاضر شدن کارمندان مسئله دار(مسائل مربوطه متعاقبا ارسال می گردد)به شدت جلوگیری نمایند.همچنین باید سعی گردد از فعالیت سازمان ها و موسسات خصوصی (واقعی) کلا ممانعت به عمل آید!   

3-      مسئولین کنترل ورود و خروج از ورود و خروج هر گونه فعال سیاسی ، اجتماعی،اقتصادی،فرهنگی ، هنری ،دانشجویی،حقوق بشری و از این دست به کشور تا اطلاع ثانوی جلوگیری نمایند.

4-      از تجمع بیش از یک نفر در کلیه معابر،پارک ها،خیابان ها،میادین،و مراکز تفریحی و فروشگاهی و ... ممانعت به عمل آید.

5-      مهمانی های خانوادگی و جشن ها و عزاها جز در موارد بسیار استثنایی که با مجوز مجاز می باشد،تا اطلاع بعدی کنسل گردد.

سخن آخر اینکه تا اطلاع بعدی که معلوم نیست کی باشد به صلاحتان است که بیشتر در خانه هایتان بمانید و استراحت کنید.اگر روزی احساس دلتنگی نمودید کافی است با مراکز مربوطه تماس بگیرید تا جهت تقویت روحی و روانی به صورت رایگان در باغ زیبای اوین مستقر گردید.

حفظ النظام اوجب من جمیع واجبات!

شورایعالی تامین امنیت نظام جمهوری اسلامی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد