KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

شما هم زمین لرزه را حس کردید؟

سه دقیقه پیش به مدت سه ثانیه زمین لرزید 

منزل ما در منطقه تهران پارس قرار دارد.

نظرات 49 + ارسال نظر
گلاره شنبه 25 مهر 1388 ساعت 14:32

منکه نفهمیدم ولی بابام بنده خدا کلی ترسید
هممون گفتیم نبابا زلزله کدومه ولی مثیکه واقعا زلزله بوده هاااا

من زنگ زدم دوستم
منطقه شمیران نو
اونها هم زمین لرزه رو احساس کردند

حمید توکلی شنبه 25 مهر 1388 ساعت 14:33

ممنون از اطلاع رسانی به موقع!
یه جا واسه پناه گرفتن انتخاب کن!

خواهش می کنم
من که اصلا به فکر خودم نیستم
نگران دوستام هستم

it 88 شنبه 25 مهر 1388 ساعت 14:41

وای خیلی توپ بود پسر

computer 86 شنبه 25 مهر 1388 ساعت 14:44

وای منم حس کردم خیلی ترسیدیم! من ستارخان هستم لرزید !

حمید توکلی شنبه 25 مهر 1388 ساعت 14:46

من کرج هستم، موجی دریافت نشد!

محمدحسین باقری شنبه 25 مهر 1388 ساعت 14:46

ظاهرا بیشتر شرق تهران لرزیده

بچه ها همدیگه رو حلال کنید داریم میریم سفر !

محمد رودسرابی شنبه 25 مهر 1388 ساعت 14:47

طبق خبری که هم اکنون دریافت کردم شدت زمین لرزه ۴ ریشتر و در منطقه شرق تهران و پاکدشت احساس شده است.

امیر رباط شنبه 25 مهر 1388 ساعت 14:48

چه سری
شبکه خبر هم به این سرعت خبرشو نداد

ولی وقتش کم بود
دوباره
دوباره
یه بار فایده نداره

حسین محمدی نصرآبادی شنبه 25 مهر 1388 ساعت 14:51

منطقه ی ده هم لرزید
ازادی
سی متری جی و اینا
البته نسبت به قبلی اومد میشه گفت یک پنجم بود

حمید توکلی شنبه 25 مهر 1388 ساعت 14:52

یکی جلوی امیر رباط رو بگیره! !

رویا IT شنبه 25 مهر 1388 ساعت 14:58

دوباره! من نفهمیدم!!

(شوخی!)

محمدحسین باقری شنبه 25 مهر 1388 ساعت 14:59

مؤسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه استان تهران را تأئید کرد و اعلام کرد.
مرکز این زمین‌لرزه در شهرری در استان تهران به بزرگی 4 ریشتر بوده است.

امیر رباط شنبه 25 مهر 1388 ساعت 15:03

خوب حمید حال داد دیگه

من منتظرم

دارم وصیت نامه رو تایپ میکنم

<فاضل> شنبه 25 مهر 1388 ساعت 15:04

تو سسد خندان هم حس شد

اول فکر کردیم باز هم مثل همیشه کاگرای محترم دارند پی ساختمان کاخ جوانان رو لز ریشه می زنند ولی فهمیدیم که شهرری زلزله اومده

هانیه کرمی شنبه 25 مهر 1388 ساعت 15:05 http://arnavaz.net

آره منم فهمیدم!
خونه تنها بودم !
دسته جمعی مردن خوبه

محمد رودسرابی شنبه 25 مهر 1388 ساعت 15:05

یک متخصص زلزله گفته ، حرکت زمین عمودی تشخیص داده و احتمال تکرار آن را در دقایق و یا ساعات آینده بسیار محتمل میداند می گوید: . به سرعت به فضاهای باز بروید و آمادگی خود را حفظ کنید .
ولی نمی دونم چرا من چندان ترسی ندارم
ولی می گم بچه ها کار از محکم کاری عیب نمی کنه
اگه به فضای باز نمی رید حداقل یه بالش بگیرید رو سرتون

. شنبه 25 مهر 1388 ساعت 15:16

بله فهمیدیم

ایمان زندیه شنبه 25 مهر 1388 ساعت 15:20

بله
بلوار معلم -یافت آباد
کاملا واضح حس شد

امیر کام شنبه 25 مهر 1388 ساعت 15:22

۴ ریشتر در عمق دوازده کیلومتری شهر ری تازه خرابی هم تو روستا بوده

سعید شنبه 25 مهر 1388 ساعت 15:28

چه گیری کردیم..

محمد رودسرابی شنبه 25 مهر 1388 ساعت 15:34

شاهدان زیادى پس از زلزله گفته اند که با صدایى عجیب روبرو شده اند، بله درست است. در ابتدا معمولاً صدایى نامتعارف شنیده مى گردد. در زلزله هاى بزرگ ابتدا صداى عجیبى همچون باد و حرکت درختان و برگها و سپس صداى ضعیف شیشه هاى منزل شنیده مى شود و به سرعت لرزش هاى اولیه که معمولاً با شدت بالا نیستند آغاز مى گردد و پس از آن موج اصلى با مدت زمان چندثانیه اى و پس از آن پس لرزه هایى با شدت پایین و سپس اتمام زلزله! عزیزان من گاهى این چند لحظه، چند دقیقه و حتى همچون بم چند ساعت است. به صورتى که خود پیش لرزه ها را ما با زلزله اصلى اشتباه مى گیریم. بم در ساعات پایانى شب دوبار لرزیده بود اما عزیزان ما یا با بى توجهى به آن در منازل خود خوابیدند و یا چند ساعتى را که سرماى بیرون به آنها تحمل داده بود را در حیاط ها ماندند و به داخل بازگشته، خوابیدند!... پس اول از همه اگر زلزله کوچکى را تجربه کردید فراموش نکنید که ممکن است موج اصلى در راه باشد مکان هاى امن خانه را که برایتان توضیح خواهم داد را براى استراحت در نظر بگیرید حتماً با هوشیارى بخوابید اگر امکان خوابیدن در حیاط را دارید به عنوان یک تفریح هم شده شبى را با عزیزانتان در حیاط بیدار بمانید البته توجه کنید که از آوار دیوارهاى حیاط و خود ساختمان ایمن باشید. در بم جوانى آواره که چشمان قرمز او نشانه از دست دادن عزیزانش بود می گفت: تا صبح در ماشین خوابیدیم سردمان که شد به منزل بازگشتیم چون خوابم به هم خورده بود براى نماز صبح به حیاط رفتم تا وضو بگیرم که زلزله همه را با خود برد و من ماندم با وضو....!

محمدحسین باقری شنبه 25 مهر 1388 ساعت 15:41

آقای رودسرابی اگه تهران اون زلزله بزرگ در کار باشه کار با حیاط خوابیدن و بیرون خوابیدن درست نمیشه

سابین شنبه 25 مهر 1388 ساعت 15:44

منطقه ۲ هم لرزید

صابره.دال شنبه 25 مهر 1388 ساعت 15:52

من نفهمیدم
هممون میمیـــــــــــــــــریم

. شنبه 25 مهر 1388 ساعت 15:59

نماز آیات یادتون نره! بلافاصله و در در اولین فرصت واجبه که خونده بشه.

حوریه جعفری - کامپوتر شنبه 25 مهر 1388 ساعت 15:59

منم نفهمیدم!!!

امیر A² شنبه 25 مهر 1388 ساعت 16:41

فکر کنم امشب انالله و انا الیه راجعون رو صرف کنیم!

محمد شنبه 25 مهر 1388 ساعت 17:05

از یه منبع موسخ شنیدم قراره ساعت 22:48:77 زلزله به قدرت 7.8 بیاد.

امیر A² شنبه 25 مهر 1388 ساعت 17:08

آقا محمد
حرفهایی که دارای منبع موسخ هستند؛ بدون ذکر منبع فاقد اعتبارند.

محمد شنبه 25 مهر 1388 ساعت 17:17

گفتن که اعلام نکنید

زلزله شنبه 25 مهر 1388 ساعت 17:22

اون صدای اولش چی بود؟
ما اول فکر کردیم یه جا منفجر شد

ایمان زندیه شنبه 25 مهر 1388 ساعت 17:24

شایعه ای بیش نسیت.
موسسه ژئو فیزیک را دنبال کنید...

ف شنبه 25 مهر 1388 ساعت 17:24

اگر بار گران بودیم رفتیم...
از فردا همکلاسی دیگه بازدید کننده نداره......

سیدحسین هاشمی شنبه 25 مهر 1388 ساعت 17:32

در اتاق بنده هم احساس شد


بار الاها من پسر بدی بودم
منو ببخش

می دونم ، مرگ تقریبا حقه!
ولی زندگی حق تره

شقایق-جابرانصاری شنبه 25 مهر 1388 ساعت 17:59

دوستان طبق اخبار سراسری گفتند زلزله ای به شدت ۴ ریشتر تا عمق ۱۴ کیلومتر در شهر ری اومده ساعت ۱۴:۴۰ حدودا !! که شما تنها پس لرزه هاش را احساس کردید یعنی امواج را دریافت کردید منم چون توی ماشین بودم چیزی احساس نکردم!!!!

دوستان خواهشا چمدوناتونو ببندید امشب هم نخوابید.اگر هم خوابید داخل کمد..زیر تخت..توی ماشین(اعم از انواع ماشین ا...ظرفشویی.لباسشویی و...)(خوابیدن با لباس بیرون هم الزامی است!!!

مرجان شهریارپور IT شنبه 25 مهر 1388 ساعت 18:03

خیلی جالبه من خوابیده بودم همون موقع بیدار شدم فهمیدم هیچ کدوم از اعضای خانوادم نفهمیدن .من کرج زندگی می کنم و به وضوح حس کردم تعجب کردم که هیچ کس اینجا در اون لحظه نفهمید
دوستان دلم براتون تنگ می شه
بدی خوبی دیدین حلال کنید

سهند هادی زاده شنبه 25 مهر 1388 ساعت 18:45

من که چیزی حس نکردم.
فکر کنم زمان وقوع زلزله تو اتوبوس بودم
بدشانسی آوردم. بازم من یه صحنه پرهیجان رو از دست دادم

مهدی-صنایع شنبه 25 مهر 1388 ساعت 18:52

من که خواب بودم ولی لرزش را احساس کردم
ولی نفهمیدم زلزله است تا اینکه شنیدم یکی داد میزنه زلزله!!
برادرم بود
ولی خدا کنه پیش لرزه نبوده باشه!!!!

حسین رنجبر شنبه 25 مهر 1388 ساعت 19:14

امروز ظهر مادر ٬ برنج خالی پخته بود واسه ناهار.
گفت حسین این کبابیه پیک موتوریشون موتورش خراب شده٬ بلندشو خودت با ماشین برو ۴ تا سیخ جوجه کباب بگیر بیا !
ساعتو که نیگاه کردم همون حول و هوش ۲ و نیم بود . خدا رو شکر که تهران نیستم.

این قد به این رفیق رفقام گفتم بلند شین بیایین اهواز بریم آبادان و خرمشهر بگردیم نیمدن .

حالا محضه تفریحم شده بلند شین بیاین هوا الان این جا عالیه.

اهواز مام پارسال پریسال دو سه بار اینجوری زلزله اومد اما ما اینقدر شولوغش نکردیم. !
واقعا راس میگن که بکس تهران سوسولنا !
واسه ریزگرد عربی هم همین جوری شولوغش کردن.

رقص عربی شنبه 25 مهر 1388 ساعت 19:35

این دفعه دامن های عربیتون رو بیارید همه تا اون دنیا عربی بریم!!!!!!
!!! حالا بچرخونش کمرو.(حراستآقا جم کن ایو بند و بساطارو)

من شنبه 25 مهر 1388 ساعت 19:45

ما که خونمون زیر زمینه زیاد حس نکردیم ولی بقیه خیلی خفن حس کرده بودن راستی خونه ی ما هم نارمک هست

من شنبه 25 مهر 1388 ساعت 20:07

خانم یا اقای من اتفاقا شما باید بیشتر حس کنین ما که روی کوهیم به شدت لرزیدیم هنوزم لرزشش تو تنمه(وای مامانم اینا چقد لوس)

همون من شنبه 25 مهر 1388 ساعت 20:12

نه اشتباه نکنید ما چون زیر زمین هستیم حس نمی کنیم اطلاعاتتون ضعیفه ها

... شنبه 25 مهر 1388 ساعت 21:13

منم سر کلاس در دانشکده برق بودم ولی از اونجایی که پشت سریهای من بسیار لگد می زنند شک کردم!!!!!!

الهه شنبه 25 مهر 1388 ساعت 22:30

من دیشب خواب دیدم زلزله اومده شدتش هم زیاد بود ولی جونه سالم به در بردم
خوابم چقد زود تعبیر شد

پریسا-88 یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 00:15

سلام.ما هم منطقه11هستیم.منیریه.بچه ها من خیلی ترسیدم.بدنم10دقیقه می لرزید.خدا کنه دیگه نیاد

سیدحسین هاشمی یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 01:14

امیدوارم دوباره زمین نلرزه
ولی برای احتیاط، توصیه های ایمنی رو جدی بگیرید و انجام بدین

با حفظ آرامش و آمادگی از قبل، از کمد و پنجره و قاب عکس دوری کنید و زیر ستونها و چهار چوب درها منتظر بمونید تا تموم شه

حاما دو بطری آب و مقداری بیسکوییت همراه چراغ قوه و پتو و جعبه ی کمکهای اولیه دم در منزل آماده بگذارید

سوسو یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 08:33

چقدر فاز داد تو تختم بودم تخت مثل تاب رفتو اومد داشت تازه خوابم میبردا فکرکدم فرشته ها دارن تابم مبیدن

ارش یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 12:43

من که فکر کردم طوفان امده شیشه ها میلرزه!!
ولی مادرم فهمید!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد