KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

فضیلت نماز شب، گونه نما شب بخوانیم

سلام علیکم


تجربه های سخت و آسون، تلخ و شیرین زیاد هستند.


یکی از اون تجربه های شاید یکم سخت تر از نوع متداول و حتما بسیار شیرین ترش، خوندن یه یازده رکعت نمازه فقط بخاطر خود خداست.


انشاءالله بارها و بارها این تجربه ی شیرین و اثرات قشنگ و بزرگش رو تجربه کنید.


یک پاورپوینت ساده از فضیلت نمازشب، نماز والدین و نمازغفلیه.

در ضمن امروز خواندن نماز آیات واجب است. بخاطر زلزله ی کوچولویی که آمد.

نظرات 10 + ارسال نظر
سلیمه یساری شنبه 25 مهر 1388 ساعت 17:01

واقعا ممنون!
خیلی عالی بود
من شنیدم که میشه هر شب فقط مثلا دو رکعت از نماز شب رو خوند یا حتی میشه قضاشو تو هر ساعتی از روز خوند و حتی میشه در حال حرکت خوند و... به هر حال راه های یادی برای بهره بردن از صواب عظیم این نماز وجود داره و ایکاش که قسمت همه مابشه

راستی اگه نمیگفتین زلزله اومده من شاید هیچ وقت متوجه نمیشدم!

حسین رنجبر شنبه 25 مهر 1388 ساعت 18:43

علیکم السلام حسین جان !

دو سه بار هم اهواز ما همین جوی زلزله اومد. اما بیشتر از سه ثانیه. من خودم بیدار بودم و حسش کردم . پارسال پریسال بود فکر کنم.

آروزی سلامتی و تندرستی برات دارم دوست خوبم.
راستی نگفتی بر همه مردم جهان نماز آیات واجب شده یا فقط تهرانی ها ...

ممنونُ انشاءالله شما هم همیشه تندرست باشید
....
برای خودم هم سواله این قضیه
بستگی به مرجع تقلید شخص داره

حمیده احمدی شنبه 25 مهر 1388 ساعت 18:50

<فاضل> شنبه 25 مهر 1388 ساعت 23:27

سلام
نماز آیات فقط به مردم اون شهری که زلزله اومده واجبه حالا چه احساسش بکنند یا نکنند چه بترسند و یا نترسند

پیرو شنبه 25 مهر 1388 ساعت 23:32

خوب مرجع هم که فتوا فرمودن !!!!

احتمالا نظر همه ی مراجع همین بوده که ایشون گفتند.
منطقی هم به نظر میاد. فکر کنم شنیده بودم قبلا

سوال دارم؟ یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 18:22

به نظر شما
از کجا میشه فهمید که یک حدیث یا یک روایت جعلیه یا نه؟

این موضوع خودش یه علم و درسه در فقه
باید به متخصص این امور مراجعه کنید
در حوزه علمیه قم و دفاتر مذهبی میشه چنین متخصص هایی رو ژیدا کرد
البته دفتر مراجع هم باید چنین سوالاتی رو پاسخ بدهند

ارش یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 18:23

سلام حسین جان
ببخشید این پاسخ به نامه مجازی ها به رییس دانشگاه سرانجامش چی شد؟
نتیجه ای داشت؟

صحبت انجام شد
متاسفانه بدلیل مشغله هنوز ژستش رو نزدم
میزنم انشاءالله

شقایق-جابرانصاری یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 19:06

ممنون.

سمانه یوسفی یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 22:51

ممنون عالی بود
من هم از یه جای معتبر شنیدم که به جای 11 رکعت نماز شب می تونید ، 2 رکعت(نماز شفع) و 1 رکعت(نماز وتر ) را بخونید و از قسمت زیادی از نماز شب بهره مند بشید

بله
8 رکعت قبلی کاملا شبیه نماز صبح بوده و زحمت چندانی نداره.
8->

امیررضا دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 18:12

یا بخون یعنی کامل و درست و به موقع
یا نخون... اینکه قضاش و روز بخونم و را برم و 3 رکعتش رو بخونم و .... کشکه
یکم احترام قائل شیم به یه سری مسائل

مسئله ای که دوستان بیان کردند در روایات وجود داره
بی احترامی نبوده
می تونید تحقیق کنید دربارش
ممنون از نظر و توجه هتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد