KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

محبوب ازار طلب اثری از شل سیلور استاین

محبوب ازار طلب

از وقتی که محبوب آزار طلبم رفت و مرا تنها گذاشت

برای مشت کوبیدن ، چیزی ندارم جز دیوار .

وقتی که کتکش می زدم دوستم داشت ،

اما من شیوه بهتری را پیش گرفتم ،

اینکه هیچ گاه با او بر سر مهر نباشم .

بله ، او همان کسی است که در رویاهایم می دیدم ،

و آدمی همیشه کسی را که دوست دارد ، می آزارد.

از وقتی محبوب آزارطلبم رفت و مرا تنها گذاشت ،

برای مشت کوبیدن ، چیزی ندارم جز دیوار آه...

برای له کردن جز تخم مرغ

برای کمربند بستن ، جز شلوار

برای پرت کردن ، جز بستنی

برای زدن بر سرش ، جز ساعت

برای آتش زدن ، جز کبریت

برای مشت کوبیدن ، جز دیوار .


شل سیلور استاین با نام کامل شلدون آلن سیلور استاین (به انگلیسی: Sheldon Alan Silverstein) شاعر، نویسنده، کاریکاتوریست و خواننده آمریکایی در ۲۵ سپتامبر ۱۹۳۰ در شیکاگو متولد شدو در ۱۰ مه ۱۹۹۹ بر اثر حمله قلبی درگذشت.(ویکی پدیا)

 
نظرات 11 + ارسال نظر
حوریه جعفری - کامپوتر جمعه 24 مهر 1388 ساعت 23:13

!

سیلور استاین نوشته های جالبی داره. در واقع نوشته هاش عجیبن بیشتر!

از نوشته هاش میشه یه عالمه معنی برداشت کرد .کلا جالبه.

حوریه جعفری - کامپوتر جمعه 24 مهر 1388 ساعت 23:14

راستی چند وقتی بود متن نزده بودیا!!

خوب کاری کردی اومدی از اینورا!!

قربونت من همیشه اینورا هستم یواشکی :دی

شقایق-جابرانصاری جمعه 24 مهر 1388 ساعت 23:30

...

ممنون عزیــــــزم..!!
آره یه مدت نبودیــــــــــا!!!()

برای زدن بر سرش ، جز ساعت !!!

و آدمی همیشه کسی را که دوست دارد ، می آزارد!!()

خواهش میکنم.
به نظرم اصلا الگوی خوبی نیست :دی

سپیده شیخ الاسلامی جمعه 24 مهر 1388 ساعت 23:53

!!

از اینورا!!!!؟؟؟؟

<فاضل> شنبه 25 مهر 1388 ساعت 00:55

از وقتی که محبوب ( آزار طلبم ) رفت ....


و آدمی همیشه کسی را که دوست می دارد می آزارد

این دو جمله کنار هم زیباند و با معنی

بله جالب میشه.

نیما شنبه 25 مهر 1388 ساعت 09:57

درست کردن ساندویچ اسب آبی آسونه.
تنها کاری که باید کرد اینه
که آدم یه برش نون برداره
یه برش کیک برداره
یه خورده سس مایونز بماله
یه حلقه کوچولو پیاز
یه دونه اسب آبیه ناناز
یه تیکه نخ
فلفل به میزان هوس
همین و بس.
حالا اگه گفتین مشکل کجاس؟
مشکل گاز زدن این باباس!

Amooo shele

((: خیلی بامزه بود.بعضی از نوشته هاش طنز تلخ هستن اما باز هم قشنگن

رویا IT شنبه 25 مهر 1388 ساعت 12:51

نوشته هاش دوست داشتنیه!! مرسی صابره جان!

شما خودت هم دوست داشتنی هستی ;)
خواهش میکنم عزیزم

حسین رنجبر شنبه 25 مهر 1388 ساعت 18:29

بسی بسی جال بود حاج خانم !
ممنون ٬ متشکر ٬ اتفاقا مدت های مدیدست که به فکر خریدن یه کیسه بوکس هستم همش به رخت و لاحافا و تشکای خونمون لگد می زنم.

موفق باشید.

کیسه بوکس از نوع ...؟:دی
ممنون شما هم موفق باشید

پروا شنبه 25 مهر 1388 ساعت 19:25

اگه اون رفته،

مقصر من نبودم.



اگه ترکم کرده،

اشکال از من نبوده.

چون من خیلی خوبم!

خیلی خوشکلم.

اصلا کی گفته اون منو ترک کرده؟

این من بودم که از کاراش خسته شدم.

من بودم که دیگه نخواستمش.

اما خوب اگه برگرده،

بهش میگم چقدر دوسش دارم،

بهش می گم که چقدر خوبه،

بعد واسه همیشه میرم.

اینو قول میدم...

(شل سیلور استاین)

قشنگ بود ممنون

فاطمه رنگرز جدی یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 15:37


عجب....
بسیار جالب بود دوست من،ممنون

قابل تورو نداشت دوست من :دی

الیار عاصمی زاده یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 18:49 http://elyar.blogsky.com

سیلور استاین نوشته های زیبایی داره !

همینطوره نوشته هاش خیلی قشنگن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد