KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

کتاب منبع درس نظریه ی زبانها و ماشین

این هم از کتاب  An Introduction to formal language and Automata.Plinz نسخه ی سوم، این کتاب حاوی 14 فصل هستش که ما باید حدود 10 فصلش رو بخونیم.



نظرات 3 + ارسال نظر
حوریه جعفری - کامپوتر سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 20:01

ممنون از شما!

حامد شاهسوندی سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 22:54

ممنون روزبه جان ..
اتفاقا پستش رو آماده کرده بودم بزنم ..من و تو نداره که رفیق

دوستانی که مایل هستن کتاب دوم که استاد معرفی کردن رو دانلود کنن Introduction to Automata Theory languages and computation ، به من ایمیل بزنن تا لینک مستقیم رو در اختیارشون قرار بدم .. (به دلیل اینکه پهنای باند سایت مبدا محدود هست و اجازه دسترسی برای همه افراد داده نمیشه از قرار دادن لینک معذورم)
لازم به ذکر که حجم تقریبی این کتاب 60 مگابایت هست و واقعا اگه به این کتاب احتیاج دارید درخواست لینک بفرمایید تا بقیه دوستان هم بتونن راحتتر دانلود کنن ..

با آرزوی موفقیت روز افزون
Hamed.67@gmail.com

امیر کام چهارشنبه 22 مهر 1388 ساعت 09:40

آقا روزبه ببخشید این همون کتاب است که اسکن کردن یا نه اصل است؟

چون من اسکن شدش رو دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد