KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

هر روز برای دلم مشتری آمد و رفت و بعدش دلم ماند بی مشتری!

FishLife.jpg


دلم را سپردم به بنگاه دنیا

و هی آگهی دادم اینجا و آنجا

و هر روز برای دلم مشتری آمد و رفت

و هی این و آن

سرسری آمد و رفت

ولی هیچکس واقعاً

اتاق دلم را تماشا نکرد

دلم قفل بود

کسی قفل قلب مرا وا نکرد.

یکی گفت: چرا این اتاق پر از دود و آه است

یکی گفت چه دیوارهایش سیاه است

یکی گفت چرا نور اینجا کم است

و رفتند

 و بعدش دلم ماند بی مشتری

و من تازه آن وقت گفتم :

خدایا، تو قلب مرا می خری ؟.

و فردای آن روز

خدا امدو توی قبلم نشست

در را به روی همه

پشت خود بست

و من روی ان در نوشتم

 

ببخشید دیگر

""برای شما جا نداریم،

 

از این پس به جز او کسی را نداریم."" 

 

************************************* 

عشق: سرکاریه
محبت: تظاهره
مهربونی: مسخره است
وفا: مرده
عهد و پیمان: دل خوشی
عاطفه: تمام شده
مهر: مدرسه ها

نظرات 5 + ارسال نظر
شقایق-جابرانصاری سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 15:12

...

ممنون.!!

شهریارپور سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 15:30

خیلی قشنگ بود.ممنونم

حوریه جعفری - کامپوتر سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 20:26

آخی... چه قشنگ بوود!

س-ت کام سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 21:33

خیلی راست و قشنگ بود مرسی واقعا

معما هوافضا چهارشنبه 22 مهر 1388 ساعت 00:11

شاید درست نباشه اما من فکر می کنم این خود ادمه که دلشو حراج میذاره و اجازه سواستفاده رو به بقیه می ده. اما تشخیص این که کی خوبه کی بد خیلی سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد