KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

عبور حیوانات اهلی

وقتی کسی را میبینم که از عرض اتوبان عبور میکنه ناخودآگاه یاد این تابلو میوفتم





نظرات 3 + ارسال نظر
فرشید دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 23:09

دقیقا



ممنون از این پست

احمدIT سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 00:47

هر روز مسیرم طوریه که حتماً باید از اتوبان رسالت (انتهای اون در سمت غرب تهران که کمی باریک تر میشه) عبور کنم.
البته کم بودن عرض اون قسمت از اتوبان باعث میشه آدم وسوسه بشه و از پل عابر استفاده نکنه.
چون صبح زوده از اونجا رد میشم حس پیاده روی تا پل عابر رو ندارم و به جهت تنبلی تا چندی پیش همینگونه که توصیف کردی عبور میکردم تا اینکه چند روز پیش وقتی تا وسط اتوبان رفتم متوجه شدم مردم دور و ور یک جناز که کنار اتوبان افتاده جمع شدند و ماشین آمبولانس و پرایدی که به آن مرحوم زده هم دیده می شد. وقتی آثار برخورد پراید رو با اون مردی که جنازه ش روی آسفالت اتوبان بود رو روی بدنه ماشین دیدم خشکم زد ، و تازه متوجه سرعت پراید و چگونه کشته شدن اون بخت برگشته شدم.
بعداً متوجه شدم این بنده خدا یکی از همکارانمون بود .
روز بدی بود.
خدا بیامرزدش
از اون روز به بعد بود که از اون پل عابر استفاده میکنم.
کاش قبل از اینکه اون صحنه رو ببینم عین بچه آدم از رو پل میرفتم.
جوونیم دیگه

خدا بیامرزتش احمد جان ولی اگه سعی میکرد قانون رو رعایت کنه الان زنده بود. متاسفانه ما فکر میکنیم قانون فقط مربوط به وسایل نقلیه میشه و بس

فائزه نعیم چهارشنبه 22 مهر 1388 ساعت 13:20

ما یه دبیر تو پیش دانشگاهی داشتیم همیشه بهمون می گفت وقتی پل عابر می بینین باید از روش رد شین نه از زیرش!!!
جالب بود .مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد