KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانلود کتب درسی

سلام دوستان


امیدوارم ترم تحصیلی جدید رو با موفقیت آغاز کرده باشید ..

قصد دارم کتابهای درسی مورد نیاز رو تا جایی که بشه برای دانلود قرار بدم .

دوستان اگر درخواستی دارن در نظرات بفرمایند تا با همکاری همکلاسیهای عزیز رسیدگی بشه ..


و اما اولین کتاب :



اون دسته از همکلاسیهایی که این ترم درس معماری کامپیوتر رو برداشتن ، اطلاع دارن که استاد 2 مرجع رو معرفی کردن :


1 - معماری کامپیوتر نوشته Morris Mano

2 - معماری کامپیوتر نوشته Hennessy & Patterson


البته استاد فرمودن که کتاب دوم چون ویرایش آخرش سال 2007 بوده ، مطالب بروزتری داره ولی انتخاب با خود دانشجو هست ..

من خیلی دنبال کتاب موریس مانو گشتم ولی نتونستم ای بوکش رو گیر بیارم ولی حل المسائلش رو پیدا کردم .. اگر کسی کتابش رو پیدا کرد لطف کنه لینکش رو در اختیار دوستان قرار بده .

ویرایش 2007 کتاب دوم رو با لینک مستقیم براتون قرار میدم .. امیدوارم مورد استفادتون قرار بگیره:



دانلود کنید 



اینم حل المسائل کتاب موریس مانو :


دانلود حل المسائل کامل



به زودی کتابهای مربوط به درسهای دیگه هم قرار داده میشه ..


به دوستانی که مایل هستن سریعتر به کتابهای مورد علاقشون دسترسی پیدا کنن و از مطالب علمی جدید استفاده کنن پیشنهاد میدم تا به جمع دوستانشون در گروه تخصصی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر بپیوندند ..

دوستانی که مایل به عضویت در این گروه هستن لطف کنن ایمیل خودشون رو در قسمت نظرات اعلام کنن یا به من یک ایمیل بزنن تا دعوتنامه گروه برای اونها ارسال بشه ..


پایدار باشید و پیروز




نظرات 16 + ارسال نظر
شقایق-جابرانصاری/کامپیوتر دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 13:00

با اینکه ندارم اما ممنون از لطفتون..!!

موفق باشید.

خواهش میکنم دوست عزیز
اگه شما هم نیاز به کتاب خاصی دارید ،‌ بفرمایید ..

سابین دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 13:50

sabin_sani7@yahoo.com
ممنون از شما

خواهش میکنم دوست عزیز
دعوتنامه ارسال شد .. لطفا قسمت spam رو هم چک بفرمایید

هانیه علیرضایی دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 14:54

خیلی خوبهممنون!

اینم یه سایته که بیشتر کتابای رشته ی کامپیوترو داره گفتم شاید بد نباشه اینم اینجا بگم که دوستان استفاده کنن.http://eketab.persianblog.ir/

خواهش میکنم دوست عزیز
این وبلاگی که معرفی کردید برای کتابهای کامپیوتر بسیار مفید هست
ممنون از شما

حسین محمدی نصرآبادی دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 15:12

سلام
بی زحمت برای من هم دعوت نامه ای بفرست
در ضمن میشه توضیحاتی در مورد زمان و علت تشکیل گروه و اینا بدی توی یه ایمیل؟
ممنون

حتما حسین جان
با کمال میل ، همینجا عرض میکنم که دوستان دیگه هم در این زمینه اطلاعات بیشتری داشته باشن ..
این گروه تخصصی در وبسایت مرجع متخصصین ایران که البته خیلی از دوستان با این سایت آشنایی دارن ، تشکیل شده و فعالیت خودش رو آغاز کرد..
هریک از دانشگاهها و یا مراکز علمی آموزشی و یا افراد متخصص در هر زمینه ای ، گروههای ویژه ای رو در این سایت تشکیل دادن که همه ی اعضا میتونن از مطالب مطرح شده در اون گروهها استفاده کنن ..
میتونم به جرات بگم که همه ی دانشگاههای مطرح ایران ، گروههایی برای ارتباط دانشجویان و حتی فارغ التحصیلان اون دانشگاه تشکیل دادن و در یک محیط علمی با همدیگه در ارتباط هستن .. ولی جای دانشگاه خواجه نصیر واقعا خالی بود ..
البته ناگفته نماند که دوست خوبمون علیرضا قهرمانی هم پیش از این گروهی رو برای دانشجویان الکترونیکی دانشگاه تشکیل داده بودن ولی گروه فعلی هیچ محدودیتی نداره و همه ی دانشجویان و فارغ التحصالان محترم میتونن ازش استفاده بفرمایند ..

ببخشید کمی طولانی شد
موفق باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 16:41

اطلاع دارین این کتاب حلال المسایل داره یا نه؟
An Introduction to Formal Languages and Automata


ممنون میشم اگه کسی معرفی کنه

راستش من اطلاعی ندارم ولی لینک زیر مربوط به حل تمرینهای چند فصل این کتاب هستش که فکر میکنم مفید باشه :

http://fa.wikibooks.org/wiki/%D8%AD%D9%84_%D8%AA%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%86_%D9%86%D8%B8%D8%B1%DB%8C%D9%87_%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87%D8%A7_%D9%88_%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86%D9%87%D8%A7

موفق باشید

م دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 16:56

ممنون
mmm_ghasemi@yahoo.com

خواهش میکنم دوست عزیز
دعوتنامه ارسال شد .. لطفا قسمت spam رو هم چک بفرمایید

<فاضل> دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 17:35

ممنون حامد جان

خدا رو شکر پست های درسی می خواد یه رونقی بگیره


منم عضو این گروپ هستم ولی به نظرم چون اینجا جامعیت داره اگه اونجا چیزی هم می گداریم این جا هم یه اطلاعی بدیم بد نیست

خواهش میکنم ابوالفضل جان
آره دیگه ، بحثهای سیاسی کافیه .. باید بریم تو خط درس ..
با نظرت کاملا موافقم ..
به امید موفقیت روز افزون برای همه دوستان

شقایق-جابرانصاری/کامپیوتر دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 18:53

sh_ansari_6469@yahoo.com

ممنون.

خواهش میکنم دوست عزیز
دعوتنامه ارسال شد .. لطفا قسمت spam رو هم چک بفرمایید

مینا پوربرخورداری/ صنایع دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 19:10

سلام. ممنون از لطفتون
miomiopishi2@yahoo.com

خواهش میکنم دوست عزیز
دعوتنامه ارسال شد .. لطفا قسمت spam رو هم چک بفرمایید

امیر ادیب دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 20:12

لینک کتاب موریس مانو
من هم دوست دارم عضو گروه شما بشم اما کامپیوترم آیتی نیستم
http://rapidshare.com/files/203280222/Logic_and_Computer_Design_Fundamentals_4th_Editon_Solutons_Morris_Mano_-_Kime.zip

ممنون دوست عزیز
ولی این لینک حل المسائل این کتاب هست .. این لینک رو من قبلا چک کرده بودم ،‌ متاسفانه فقط چندتا از چپترهای کتاب رو پوشش میده ..

در هر حال ممنون که همکاری کردید ..
حتما نباید آیتی باشید ، این گروه مختص همه ی دانشجویان این دانشگاهه .. ایمیلتون رو بفرمایید تا دعوتنامه رو تقدیم کنم

فناوری اطلاعات دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 20:16

سلام میشه اگه جلسه اول معماری کامپیوتر رو دارید روی همکلاسی بزارید.
باتشکر

دوست عزیز ، مثل اینکه هنوز کلاسی از این درس تشکیل نشده .. شایدم شده :دی
من از جلسه اول ترم قبل این اطلاعات رو بدست اوردم ..
موفق باشید

فاطمه/صنایع دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 23:28

من ترم اولم این سایت شامل حال منم میشه

بله دوست عزیز ..
همه دانشجویان این دانشگاه میتونن با عضویت در این گروه ، اطلاعاتشون رو در اختیار دیگران قرار بدن و از علم دیگران هم استفاده کنن ..

فاطمه/صنایع دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 23:31

ای میلم هم اینه rr_ghods@yahoo.com

دعوتنامه ارسال شد .. لطفا قسمت spam رو هم چک بفرمایید

raha.software سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 10:47

l2aha.t.sh@gmail.com
mamnoonam.

دعوتنامه ارسال شد .. لطفا قسمت spam رو هم چک بفرمایید

فرشاد رضاخانلو رشته IT جمعه 29 آبان 1388 ساعت 14:08

ممنون از لطفتون
خیلی مرسی

مهندسی صنایع 88 پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 16:37

در خواست فرم عضویت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد