KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

قدر زر زرگر شناسد ...

خوبه شعرهای قشنگ را کامل بخونیم ، همه این شعر رو شنیدن که :


قدر زر ، زرگر شناسد ، قدر گوهر گوهری


--------------------------------------------------------


کاملش به این شکله:


قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری قدر گل بلبل بداند قدر پیغمبر علی


برای خودم جالب و قشنگ بود گفتم برای اهل ذوق بگم تا اونا هم استفاده کنند.


یا علی مدد.

نظرات 8 + ارسال نظر
صابره.دال یکشنبه 19 مهر 1388 ساعت 22:30

خیلی بامزه بووود مرسی

خواهش می کنم

احمدIT دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 01:11

خیلی حال کردم
دمت گرم.
تازگی ها دارم کتاب "شب های پیشاور" رو میخونم.
اگه خدا قسمت کنه خلاصه ای از اون رو رو وبلاگ بذارم.
ولی به دوستان توصیه میکنم حتماً این کتاب رو بخونن.
اگه به من بود به همه ی شیعیان واجب میکردم این کتاب رو بخونن

قابل نداشت D:
کتاب شب های پیشاور خیلی خیلی عالیه ولی یادت باشه بهت یه نکته در همین رابطه بگم
(خوشم اومد کتاب خیلی خوبی رو داری می خونی) خوندن این جور کتابا توفیق میخواد که خدا رو شکر این توفیق رو داشتی ، یادت باشه چندتا کتاب بهت معرفی کنم اونا رو هم بخون

موفق باشی احمد جان

سیدحسین هاشمی دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 01:37

قسمت دوم این بند رو نشنیده بودم
ممنون

خواهش می کنم

<فاضل> دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 08:02

ممنون نوید جان ...


خواهش می کنم آقا فاضل
پیدات نیست تااااا D:

امیررضا دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 08:55

من نمیفهمم این مسخره بازیا چیه؟
عجب آدمی هستیا
اصلا حال نکردم
خوبه آدم یه کم انسان باشه
دیگه شورش رو در اوردی شما
اااااااااا...... نوید طلا تویی؟
شرمنده با مجتبی چشم قشنگه اشتباه گرفتم
راستی که ماشین جور کن با احمدینا بریم شمال
اگه پایه ای البته

شما اول تلفنت رو جواب بده نذار دوستات بپرن .

امیررضا دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 08:56

احمد یه وقت زنگ نزنیا
میگن نامرده

احمدIT دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 09:14


نوکرتم داش رضا
همین الان دارم شمارت رو میگیرم.
چرا بر نمیداری؟
الو
الو
نیگا کن ، خودت بر نمی داری گوشیت رو

sahar _ com شنبه 23 آبان 1388 ساعت 17:00

vaghean tahala akharesho nashnide budam
mamnun navid khan
vaghean tnx
movafagh bashin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد