KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اطلاعیه والیبال

باز هم سلام به والیبال دوستداران!

امروز تمرین والیبال برگزار شد وخیلی هم خوب بود!بگذریم از اینکه فقط من از الکترونیکی ها بودم و کلا ۵ نفر هم بودیم!:دی

نکته ی مهم هم اینه که:


آذر ماه مسابقات والیباله پس از همه ی کسانی که میخواهند  به مسابقات برسند خواهش میکنیم که در تمرینات شرکت کنند(چون یه سری از بچه ها جدید بودن از پایه هم کار میشه و دیگه مشکلی بابت آموزش نیست).


پ.ن ۱:پنجشنبه ها هم ساعت ۸:۳۰ تمرین داریم پس میشه یکی ۲شنبه ها ۱۱:۳۰ یکی هم ۵شنبه ها

پ.ن۲:باز هم خواهشا اسامی خود را اعلام بفرمایید

باتشکر

نظرات 9 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 19:49

ببینم به یک آقای قد بلندو رشید نیاز ندارید

نه :دی

احمد دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 19:50

ببخشید یک پیشنهاد: وقتی واقعا آمده گی پیدا کردید حاضریم یک مسابقه بین آقایونو خانما تشکیل بدیم. مکانش با من.

اینم پیشنهادیه بالاخره!:دی
نه!ما میبریم گناه دارید البته :))

تیم ملی دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 19:52

از دختران با استعداد دراین تیم برای تیم ملی دخترا ن رده ی سنی جوانان دعوت به عمل می آید. البته اونو من نمیگم مربی میاد تست میگیره بعد.

نیلوفر کبیری دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 19:55

نرگس جون من میام میخوام والیبالم خوب شه برم تیم ملی رفتم تو جو

خدارو شکر یکی رفت تو جو!:دی بقیه دختر هم برن دیگه خب :))

سوسن دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 19:58

همکنون نیاز من یاری سبزتان هستیم: به یک خانم پاسور با حقوقو مزایا نیازمندیم

:پی

مسعود دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 20:00

سلام
ما هم می‌تونیم تو کلاسایی که برای روزانها است شرکت کنیم؟
مثلا من می‌تونم تو کلاس بدمینتون ثبت نم کنم؟

بله بله!ما هم الان با روزانه ها هستیم دیگه!

صابره.دال دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 23:15

ایول تیم ملــــــــــــــــــــی

صابره.دال!تو کجایی ‍‍پسسسسسسسسسس؟؟؟

هانیه کرمی سه‌شنبه 14 مهر 1388 ساعت 00:06 http://arnavaz.net

چقدر ترم پیش جلسه آخر خندیدیم !
با چه عکس هایی!
هنوز یادش میوفتم خندم میگیره

سابین چهارشنبه 15 مهر 1388 ساعت 11:33

قدر این استعدادو ندونستین حوصله ندارم بیام جلفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد